Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #476 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vil du si at ikke noen her har skrevet det jeg skrev her? At det ikke er sant? At jeg lyver om at det skrives om meg? Mitt inntrykk er at ingen liker meg og synes jeg er et grusomt menneske. Jeg hører ikke noen si jeg er noe annet. Anonymkode: 98304...08b Bare frekk og ufordragelig, selvopptatt, drar andre ned, unner ingen andre noe godt osv. Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #477 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vil du si at ikke noen her har skrevet det jeg skrev her? At det ikke er sant? At jeg lyver om at det skrives om meg? Mitt inntrykk er at ingen liker meg og synes jeg er et grusomt menneske. Jeg hører ikke noen si jeg er noe annet. Anonymkode: 98304...08b Noen har skrevet stygge kommentarer, men du har også fått veldig mange fine. Likevel beskylder du ALLE for å være stygge. Anonymkode: 9f5d4...4df Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #478 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Vil du si at ikke noen her har skrevet det jeg skrev her? At det ikke er sant? At jeg lyver om at det skrives om meg? Mitt inntrykk er at ingen liker meg og synes jeg er et grusomt menneske. Jeg hører ikke noen si jeg er noe annet. Anonymkode: 98304...08b Du er i hvert fall ikke redd for å såre andre! Noen har skrevet skarpe ting til deg, flesteparten har skrevet fine og gode ting. Men som vanlig så gir du faen i de gode innleggene mens du velter deg i selvmedlidenhet over de som er gått lei. Til å være så opptatt av hvordan andre oppfører seg mot deg så er du jammen ikke redd for å såre andre. Jeg blir ordentlig lei meg når du skriver slik, og da blir jeg også oppgitt. For hvorfor gidder jeg? Du sier at du er takknemlig for råd og heiarop, men det du viser er at du ikke bryr deg om meg eller andre. I ditt liv er det kun plass til én, du er den eneste som betyr noe. Drit i at du sårer andre, for du vinner hvem det er mest synd på H V E R eneste gang. Anonymkode: 667f8...8f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #479 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg får som fortjent. Jeg må ikke referer til noe andre har skrevet om meg. Da er jeg frekk osv. Men om noen skriver noe om meg er det en sannhet. Jeg vil ikke såre noen her. Det er ikke jeg som har skrevet dette. Jeg skriver hva andre har skrevet. Skal gi meg! Skal slippe å høre fra meg nå! Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #480 Del Skrevet 7. august 2024 Beklager! Dere skal få slippe å høre vrøvlet mitt nå 💔 Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #481 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (På 19.7.2024 den 18.19): Jaja, men da vet du og så trenger du ikke å bruke mer tid på han. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 19.7.2024 den 18.57): Det er lov å bli lei seg, men når man stiller et slikt spørsmål vet man jo hva man risikerer. Vær trist i dag og så rister du av deg hele fyren. Han er ikke verd tårene dine. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 19.7.2024 den 19.17): Samme det vel, slike mennesker er ikke verd tiden din uansett. Deres tap. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 21.7.2024 den 18.44): Men du er voksen. Da blir det svært rart å mase om at ting ikke blir som du ønsker deg. Jeg har travle uker med jobb og barn, og fredag- og lørdagskveldene er ganske hellige for meg. Om jeg skal ut av huset da er det som regel for firmafest, feiring av rund dag e.l. Å møte venninner er noe jeg prøver å få til i ukedagene. Slik du har beskrevet det så har du virkelig vært urimelig med venninnen din. Er du seriøs på at du la på røret midt i samtalen og så slettet henne? Ser du ikke at det er reaksjonsmønsteret til en furten tenåring, og ikke en voksen kvinne? At du nekter å svare på hva hun faktisk svarte på spørsmålet ditt viser at din påstand om at forklaringen hennes var unnskyldninger trolig ikke stemmer. Det er rart at du som er så opptatt av å ha venner jobber så målrettet mot å utestenge alle som vil ha en relasjon til deg. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 21.7.2024 den 21.16): Det er ikke vanlig å stadig tenke på forhold som en liste. I en travel hverdag vil venninner nødvendigvis bli prioritert lavere enn mann og barn. At du er ensom kan ikke venninnene dine ta særlig ansvar for. Du har fått så utrolig mange gode forslag til hvordan du kan skaffe deg innhold i din egen hverdag, men det gidder du ikke. I stede legger du opp tester for vennene dine, og når de stryker så furter du og sletter dem. Det ansvaret ligger på deg. Du kan ikke forvente at noen skal gi deg noe som gi hverdagen din innhold. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 21.7.2024 den 23.47): Du har et barn selv? Har vært i et forhold? Kan du si med hånden på hjertet at du i den travleste småbarnstiden hadde tid til vennene dine i samme grad som nå? Du glemmer at andre har andre utfordringer enn deg selv, du ser alltid kun din side av en sak. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 0.48): Da syns jeg at du skal være rausere med vennene dine og ikke hele tiden sette dem på prøve. Har du kontaktet den siste du slettet? Og bedt om unnskyldning? Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 11.43): Syns du at det er rart om vennene dine trekker seg bort fra deg? Hvordan hadde du reagert om du hadde fått en slik telefon fra en du trodde var venninnen din? De fleste skjønner at når noen takker nei til en dag, men foreslår en annen så betyr det at den personen ønsker å treffe deg. Og at det at du ikke blir prioritert i ferier og helger ikke betyr at du ikke er viktig. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 11.45): Slike kommentarer blir nok skrevet i frustrasjon over innlegg nr 1234 som handler om hvor slemme alle er mot deg. Og at til tross for at du noen ganger sier at du skjønner hvordan vennskap fungerer ikke viser vilje til å ta det til deg. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 13.18): For det første så stilte du et spørsmål i hi som de fleste svarte nei på. Likevel ringte du. Og du oppsummerer stadig tilbakemeldingene du får, men det tar ikke lang tid før du igjen poster et innlegg om hvor slemme alle som har familie er. Du må skjønne at du selvsagt prioriteres bak barn, mann og jobb. Det hadde jo vært rart om noen prioriterer venninner over familie og jobb. I en travel hverdag er ofte helgene familietid, og det er bare dumt av deg og sutre over det. Disse sutrete innleggene hvor du ‘truer’ med å drikke deg full og gråte virker mot sin hensikt når man leser de for hundrede gang. Ditt liv er ditt ansvar. Vil du ikke møtes på tirsdag fordi du ønsker å møtes på lørdag, så si det da. Ikke legg et ansvar på vennene dine som de ikke vet at de har. Og be venninnen din om unnskyldning. Du har vel ikke lyst å miste henne? Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 16.41): Har du råd til å miste flere venner? Om du har behov for å være sosial i helgene må du oppsøke folk som er i samme situasjon som deg. Vennene dine har ikke ansvar for å underholde deg, på samme måte som du ikke har ansvar for dem. Mange her inne svarer deg hyggelig og konstruktivt, da blir det provoserende å stadig lese at ingen bryr seg om deg her. Vi blir lei av å tale for døve ører og en dag lese at du har dårlig råd og skal spare for så å lese at du skal drikke deg full. Alkohol er dyrt og en dårlig trøst, du vet selv at du bare blir mer depressiv av det. Vi skulle ønske at du tok tak i noen av rådene du får. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 17.58): De har jo lyst. Bare ikke i helgene. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 19.03): Ja, det hadde jeg om beklagelsen var ektefølt og med en forklaring om hvorfor du reagerte som du gjorde. Jeg kan tenke meg at hun satt ganske paff tilbake og ikke helt skjønte hva som skjedde. Hvorfor svarer du slik? Det er jo ikke godt å høre slikt, om du da ikke liker å få slemme svar. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 19.23): Det trenger ikke være et ønske om å såre, men ikke alle har like stor tålmodighet og da kan man bli litt oppgitt over å lese om de samme utfordringene igjen og igjen. Svaret kunne vært formulert bedre, men at ikke alle orker å tilgi er fakta og et svar på ditt direkte spørsmål. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 23.36): Om du skal be om unnskyldning eller ikke kommer jo også an på hva og hvordan hun svarte deg? Var hun uforstående, frekk, sint, lei seg, forklarende eller lei? Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 23.7.2024 den 10.28): Det er jo det de fleste svarer. Hvorfor skjønner du det ikke? Folk har travle liv og da blir helgene brukt til å ta seg inn og være sammen med mann og barn. Om du trenger noen å henge med i helgene må du gjøre en innsats for å finne mennesker i samme livssituasjon som deg selv, og ikke shame vennene dine for å ha andre behov. Har du beklaget til venninnen din? Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 23.7.2024 den 18.46): Du har blokkert henne?? Nå må du jammen gi deg! Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 23.7.2024 den 19.48): Jeg vet faktisk ikke hva som skulle til for at jeg hadde blokkert en venninne. Hun måtte minst ha ligget med mannen min, tror jeg. Tror du ikke at vennene dine blir litt slitne av å forholde seg til sletting og blokkering? Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 23.7.2024 den 19.54): Hva om du får deg en ekstrajobb på en resturant, bar eller pub i helgene? Det er jo de som er tyngst for deg, og i tillegg har du dårlig råd, så det vil være vinn/vinn. Du får være sosial, får muligheten til å bli kjent med andre OG tjener penger. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 23.7.2024 den 20.12): Hvorfor tror du det? Kan du lage en liste over tre ting du tror som kan bli bra og tre ting som kan bli en utfordring? Eller to av hver. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 23.7.2024 den 20.36): 1. Det skjønner jeg kan bli en utfordring, men det er mange som starter i slike jobber uten å ha så mye erfaring. Og de setter deg ikke til å server med en gang, de fleste starter med å rydde bord osv. 2. Det er jo beviselig feil. Det er mange voksne i serivcebransjen. Og den kollegaen jeg har best kjemi er nesten 20 år yngre enn meg. Alder er bare et tall. 3. Travelt blir det, men det kan bare være positivt. Så blir du sliten på en sunn måte. Jeg mener ikke å undergrave utfordringene dine, men å spille litt tilbake at de kanskje ikke er helt uoverkommelige heller. Hva med å prøve. Det er begrenset for hvor dritt det kan gå, og funker det ikke så kan du slutte. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (På 23.7.2024 den 23.35): Hvor lett det er, vet jeg ikke. Men det skader ikke å sjekke litt rundt? Om du får nei så har du ikke tapt annet enn litt tid, men du har vunnet følelsen av å ta tak og utrettet noe. Lykke til, uansett hva du velger, jeg heier på deg. Anonymkode: 667f8...8f3 Her er mine innlegg fra de 10 første sidene. Likevel våger du å påstå at alle skriver slemme ting og ikke unner deg noe godt. Kan du skjønne at jeg blir skuffet, trist og provosert over den påstanden? Tenker du at du ikke har NOE ansvar for hvordan andre har det, du kan si de slemmeste ting fordi du er mer verd? Anonymkode: 667f8...8f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #482 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Her er mine innlegg fra de 10 første sidene. Likevel våger du å påstå at alle skriver slemme ting og ikke unner deg noe godt. Kan du skjønne at jeg blir skuffet, trist og provosert over den påstanden? Tenker du at du ikke har NOE ansvar for hvordan andre har det, du kan si de slemmeste ting fordi du er mer verd? Anonymkode: 667f8...8f3 Beklager! Har fått mange fine svar av deg og andre og. Jeg prøver oppriktig ikke å såre noen med hånden på hjerte. Jeg har ansvar for oppførselen min. Jeg kommentert hva som er skrevet om meg. Er jeg et så fælt menneske? Jeg blir lei meg. Om ikke har skrevet det så gjelder det ikke degz Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #483 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Beklager! Har fått mange fine svar av deg og andre og. Jeg prøver oppriktig ikke å såre noen med hånden på hjerte. Jeg har ansvar for oppførselen min. Jeg kommentert hva som er skrevet om meg. Er jeg et så fælt menneske? Jeg blir lei meg. Om ikke har skrevet det så gjelder det ikke degz Anonymkode: 98304...08b Det er måten du formulerer deg på som gjør at du fremstår som en krass martyr. Dersom det du skriver her er slik du formulerer deg til venninna di så kan det være derfor hun ikke orker å respondere. Du går rett i forsvar når noen skriver til deg, pluss at du svarer deg selv med mer selvmedlidenhet og sutring. Det blir litt mye for enhver Anonymkode: 70464...750 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #484 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Beklager! Har fått mange fine svar av deg og andre og. Jeg prøver oppriktig ikke å såre noen med hånden på hjerte. Jeg har ansvar for oppførselen min. Jeg kommentert hva som er skrevet om meg. Er jeg et så fælt menneske? Jeg blir lei meg. Om ikke har skrevet det så gjelder det ikke degz Anonymkode: 98304...08b Ville noen vært min venn? Er det vits å forsøke? Nei, er vel svaret der. Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #485 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ville noen vært min venn? Er det vits å forsøke? Nei, er vel svaret der. Anonymkode: 98304...08b Dette! Du svarer deg selv og trykker deg ned. Du virker som en desperat 6åring som står å skriker at tegningen din er den styggeste i verden. Slutt med det. Ha en normal dialog med folk Anonymkode: 70464...750 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #486 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Beklager! Har fått mange fine svar av deg og andre og. Jeg prøver oppriktig ikke å såre noen med hånden på hjerte. Jeg har ansvar for oppførselen min. Jeg kommentert hva som er skrevet om meg. Er jeg et så fælt menneske? Jeg blir lei meg. Om ikke har skrevet det så gjelder det ikke degz Anonymkode: 98304...08b Du skriver at ingen skriver fine ting til deg. Du bryr deg ikke om at du sårer meg og andre. Hvorfor er dine følelser viktigere enn andres? Jeg tror ikke på beklagelsen din. Det har du skrevet mange ganger for så å hevde at alle mener at du er dum og bør være glad til for at noen gidder å være sammen med deg. Du tråkker på alle oss som bruker tid på å skrive det som vi tror kan hjelpe deg. Jeg blir lei meg. Anonymkode: 667f8...8f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #487 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det er måten du formulerer deg på som gjør at du fremstår som en krass martyr. Dersom det du skriver her er slik du formulerer deg til venninna di så kan det være derfor hun ikke orker å respondere. Du går rett i forsvar når noen skriver til deg, pluss at du svarer deg selv med mer selvmedlidenhet og sutring. Det blir litt mye for enhver Anonymkode: 70464...750 Jeg brukte tid på den meld jeg sendte til henne. Så håper ikke det. Det er ikke meningen å skrive stygt til andre her. Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #488 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Dette! Du svarer deg selv og trykker deg ned. Du virker som en desperat 6åring som står å skriker at tegningen din er den styggeste i verden. Slutt med det. Ha en normal dialog med folk Anonymkode: 70464...750 Dette er et tilleggs spm. Jeg lurer på. Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #489 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du skriver at ingen skriver fine ting til deg. Du bryr deg ikke om at du sårer meg og andre. Hvorfor er dine følelser viktigere enn andres? Jeg tror ikke på beklagelsen din. Det har du skrevet mange ganger for så å hevde at alle mener at du er dum og bør være glad til for at noen gidder å være sammen med deg. Du tråkker på alle oss som bruker tid på å skrive det som vi tror kan hjelpe deg. Jeg blir lei meg. Anonymkode: 667f8...8f3 Det er de ikke. Jeg går ikke inn for å såre noen., Håper du kan tro på den. Hvorfor skulle jeg ville såre noen her. Men jeg tror mange misliker meg og det kan være de har rett, men det sårer meg. Kanskje det er forståelig at de gjør! Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #490 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er de ikke. Jeg går ikke inn for å såre noen., Håper du kan tro på den. Hvorfor skulle jeg ville såre noen her. Men jeg tror mange misliker meg og det kan være de har rett, men det sårer meg. Kanskje det er forståelig at de gjør! Anonymkode: 98304...08b Du tar jo ikke inn noe positivt som blir sagt. Jeg har brukt mye av min tid på å skrive til deg, men du påstår likevel at du ikke får fine kommentarer, at alle misliker deg (lenger oppe). Du ser jo kun deg selv, skjønner du ikke at din oppførsel også sårer? Anonymkode: 667f8...8f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #491 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg spørr direkte spm og vil ha ærlige svar. Og setter pris på tilbakemeldinger. Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #492 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du tar jo ikke inn noe positivt som blir sagt. Jeg har brukt mye av min tid på å skrive til deg, men du påstår likevel at du ikke får fine kommentarer, at alle misliker deg (lenger oppe). Du ser jo kun deg selv, skjønner du ikke at din oppførsel også sårer? Anonymkode: 667f8...8f3 Ja, det har jeg fått og det er jeg glad for. Jeg vil ikke såre noen. Oppriktig. Det jeg tenker er at folk ikke liker meg og ikke meg selv heller. Det kommer gjerne mer frem enn jeg tenker på. Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #493 Del Skrevet 7. august 2024 Beklager oppriktig! Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #494 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Beklager oppriktig! Anonymkode: 98304...08b Det hjelper ikke at du beklager når du gjør det samme om og om igjen. Jeg orker ikke mer. Anonymkode: 667f8...8f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #495 Del Skrevet 7. august 2024 Skulle vel spart meg å si det da. Ikke noe vits å beklage til noen eller forklare. Er ikke noe vits! Skal ikke gjenta seg! Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #496 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Skulle vel spart meg å si det da. Ikke noe vits å beklage til noen eller forklare. Er ikke noe vits! Skal ikke gjenta seg! Anonymkode: 98304...08b Dette ble jo skikkelig hyggelig! 💔 Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2024 #497 Del Skrevet 7. august 2024 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det hjelper ikke at du beklager når du gjør det samme om og om igjen. Jeg orker ikke mer. Anonymkode: 667f8...8f3 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg synes du er veldig urettferdig mot mange av de som tar seg tid til å svare deg, som gir deg gode tips og råd. At du mer eller mindre sier at det er folk her inne sin skyld at du ikke vil prøve, er helt ubegtripelig og ren ansvarsfraskrivelse. Det gjør at jeg kjenner at jeg er ferdig med å støtte opp om deg, i tråd etter tråd så har jeg gitt deg masse råd og tips, gitt deg oppmuntrende kommentarer, "kjeftet" på deg når jeg synes det trengs, virkelig prøvd å hjelpe deg med å se situasjonene du er oppi på en annen måte og hva du kan gjøre for å endre på det. Men nå er jeg totalt ferdig med det. E så utakknemlig menneske som bare drar folk ned, orker jeg ikke mer. Anonymkode: 82c6c...dca Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2024 #498 Del Skrevet 8. august 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 98304...08b 💔 Anonymkode: 98304...08b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2024 #499 Del Skrevet 8. august 2024 Fy faen nå må du gi deg. Spammer ned hele forumet med sutring og klaginga di! Anonymkode: ed9a7...6de Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2024 #500 Del Skrevet 8. august 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Skulle vel spart meg å si det da. Ikke noe vits å beklage til noen eller forklare. Er ikke noe vits! Skal ikke gjenta seg! Anonymkode: 98304...08b Ja, tenk det! Her ble det jammen deg det ble synd på, her også. Anonymkode: 667f8...8f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448773-ville-du-spurt-en-person-direkte/page/20/#findComment-150124910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå