Gå til innhold

Ville du spurt en person direkte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Utifra det du har forklart her, så virker det ikke som du virkelig har unnskyldt deg. Du mener fortsatt det du sa tydeligvis, men er lei deg for måten du sa det på og la på røret. Det holder ikke.

Anonymkode: 9f5d4...4df

Jeg beklager måten og at jeg la på og at jeg ikke skulle ringt om det og skulle lat det ligge. Men ønske om litt mer begge veier og ønske om en vinkveld f.eks av og til er et ønske. 

Anonymkode: 98304...08b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner. Det er ikke meningen. 

Når du gjør det gang på gang, så må du prøve å gjøre noe med det. Du kan ikke forvente at folk skal finne seg i sånn oppførsel som er nesten umulig å forholde seg til.

Anonymkode: 82c6c...dca

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det er hele utfordringen din. Det blir et selvoppfyllende profeti, du tester vennene dine så hardt at de trekker seg unna. De vil nok ha deg med i utgangspunktet, men det blir så drama og utrivelig at de gir opp. Når du kan gå i kjelleren fordi to du kjenner tar en kaffe uten deg så er det ikke lett å være vennen din. 

Anonymkode: 667f8...8f3

Det er ikke meningen å teste noen. Og jeg føler de ikke vil og har opplevd episoder. 

Annonse

Det er ikke meningen å teste noen. Og jeg føler de ikke vil og har opplevd episoder. 

Det er mye du sier ikke er meningen, men fakta er at du gjør det.

Jeg forklarte hva jeg mente for det var det spm ble tatt opp i tlf. 

Men da har du jo egentlig ikke lagt deg flat. Anklagen mot henne står fortsatt, du har bare forklart hva du mente med det. 

Anonymkode: e053a...bde

Jeg forklarte hva jeg mente for det var det spm ble tatt opp i tlf. 

Hvsi du skriver det sånn som du skrivber det her, så er det ingen unnskyldning. Du legger skylden for din reaksjon over på henne.. Du skulle skrevet en skikkelig unnskyldning iuten å komme med dette :

Men ønske om litt mer begge veier og ønske om en vinkveld f.eks av og til er et ønske. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Når du gjør det gang på gang, så må du prøve å gjøre noe med det. Du kan ikke forvente at folk skal finne seg i sånn oppførsel som er nesten umulig å forholde seg til.

Jeg skjønner. 

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvsi du skriver det sånn som du skrivber det her, så er det ingen unnskyldning. Du legger skylden for din reaksjon over på henne.. Du skulle skrevet en skikkelig unnskyldning iuten å komme med dette :

Men ønske om litt mer begge veier og ønske om en vinkveld f.eks av og til er et ønske. 

Det nederste skrev jeg ikke sånn. Det var for å forklare det her. 

Mener du at det ikke skulle vært med det som ble tatt opp i samtalen da? Jeg forklarte. Ikke at det var hennes feil. Forklarte ønsket mitt og hvorfor. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ville du reagert på det? 

Hva faen tror du? Ville du reagert hvis du ble blokkert, og da attpåtil av en person som hevder at ønsket er å bli tilgitt av deg? 

Anonymkode: 57019...805

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hadde du reagert om du ble blokkert?

Anonymkode: e053a...bde

Ja, hadde det. Men det var fordi hun helt sikkert ikke ønsket å ha meg der da skulle hun få slippe det og ikke se meg. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, hadde det. Men det var fordi hun helt sikkert ikke ønsket å ha meg der da skulle hun få slippe det og ikke se meg. 

Så du gjorde det alstå av hensyn til venninnen din? Det tror du ikke på selv engang.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde slettet enhver som hadde blokkert meg. Slike folk vil ikke jeg ha i livet. 

Anonymkode: 52342...f86

Jeg skjønner. Selvom det var fordi de trodde du ikke vil ha noe med dem å gjøre. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det nederste skrev jeg ikke sånn. Det var for å forklare det her. 

Mener du at det ikke skulle vært med det som ble tatt opp i samtalen da? Jeg forklarte. Ikke at det var hennes feil. Forklarte ønsket mitt og hvorfor. 

Jeg mener at du ikke skulle forklart ønsket ditt og hvorfor i det hele tatt. Det hører ikke med i en oppriktig unnskyldning. Det er noe du kunne snakket med hun om på et senere tidspunkt.

Så du gjorde det alstå av hensyn til venninnen din? Det tror du ikke på selv engang.

Jo, tanken var det da. Reaksjon på trist og lei meg når jeg følte hun kom med unnskyldninger i samtalen. 

Jeg mener at du ikke skulle forklart ønsket ditt og hvorfor i det hele tatt. Det hører ikke med i en oppriktig unnskyldning. Det er noe du kunne snakket med hun om på et senere tidspunkt.

Jeg skjønner. Jeg fikk tips om å forklare. Så forklarte da det vi snakket om når vi snakket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...