Gå til innhold

Ville du spurt en person direkte

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ja, som alle. Men med et stort nytt sår igjen. Men det betyr ingenting. 

Anonymkode: 98304...08b

Det såret lagde du selv med vilje. Da er det rart å syte over at det er der. 

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, som alle. Men med et stort nytt sår igjen. Men det betyr ingenting. 

Det såret er 100 % selvforskyldt, så det må du faktisk komme over. Du prøvde å fikse det, men det gikk ikke. Slik er det å være voksen, man får noen smeller. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har gjort mitt nå. Og vet svaret. 

Du vil altså bare gi det ett forsøk på å redde vennskapet som du har rotet til? Er det ikke mer verdt?

Anonymkode: 9f5d4...4df

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Dagene kommer vel til å gå, men ikke noe annet enn det. 

Det er ditt eget valg. Det er fader meg ikke lov å sutre så mye oiver noe du har valgt helt selv.

Anonymkode: 82c6c...dca

Du beskyldte henne for å drite i deg, mer eller mindre. Du avviste hennes forklaringer. Du la på røret til henne midt i samtalen og så blokkerte du henne. Deretter brukte du seks dager! på å gnage over hvor slem hun var og hvor urettferdig livet er mot deg før du omsider gadd å sende henne en melding. 

Så er du selvsagt ikke villig til å se at også hun kan være såret og lei seg og lure på hva hun har gjort galt. Du er heller ikke villig til å gi henne noe i nærheten av så mye tid som du selv brukte. 

Det "såret" du klager på har du påført deg selv. Det er din oppførsel som har framprovosert dette. Det er helt og holdent ditt valg.

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Takk til dere som har svart meg. Jeg kjenner jeg er lei meg for dette. Ja, jeg fortjener gjerne ikke å bli tilgitt.  

Det er ingen som sier at du ikke fortjener å bli tilgitt, men at det er forståelig at venninnen din sliter med å glemme oppførselen din. Ser du forskjellen?

Anonymkode: 667f8...8f3

Det er ingen som sier at du ikke fortjener å bli tilgitt, men at det er forståelig at venninnen din sliter med å glemme oppførselen din. Ser du forskjellen?

Anonymkode: 667f8...8f3

Skjønner ar hun gjør det. Jeg ser den. Håper hun gjør det, men ser ikke så lovende ut. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg håper hun har synes vi har hatt det hyggelig når vi har møttes. Hva mener du med gitt? Jeg gir henne ikke noe fysisk. 

Men kanskje ikke det er nok. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men kanskje ikke det er nok. 

14 sider i denne tråden, og et utall andre tråder, minst 3 på førstesiden nå, hvor alle omhandler mer eller mindre det samme, og du er fremdeles på stedet hvil, uten noe som helst ønske om å gjøre det bedre for deg selv. Du suger livslysten ut av mennesker. Folk svarer og svarer deg her inne, gir deg gode råd og hjelp i bøtter spann, men det hjelper ingenting så lenge du er helt uinteressert i å hjelpe deg selv.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

14 sider i denne tråden, og et utall andre tråder, minst 3 på førstesiden nå, hvor alle omhandler mer eller mindre det samme, og du er fremdeles på stedet hvil, uten noe som helst ønske om å gjøre det bedre for deg selv. Du suger livslysten ut av mennesker. Folk svarer og svarer deg her inne, gir deg gode råd og hjelp i bøtter spann, men det hjelper ingenting så lenge du er helt uinteressert i å hjelpe deg selv.

Jeg er enig i at jeg har fått masse gode svar og tips. Er veldig  takknemlig for dette. Ikke enig i at jeg ikke tar det til meg og ikke gjør noe med det.  

Jeg er enig i at jeg har fått masse gode svar og tips. Er veldig  takknemlig for dette. Ikke enig i at jeg ikke tar det til meg og ikke gjør noe med det.  

Hadde du gjort noe med det, så hadde du ikke stadig opprettet nye tråder om samme tema.

Hva konkret har du gjort med det?

Hva konkret har du gjort med det?

Denne saken her har jeg skrevet melding og beklaget at ting ble feil. Selvom jeg brukte tid på det og kanskje ikke hjelper. Kunne ikke gjort noe. 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Denne saken her har jeg skrevet melding og beklaget at ting ble feil. Selvom jeg brukte tid på det og kanskje ikke hjelper. Kunne ikke gjort noe. 

Klart du kunne gjort noe, du kunne latt være å skape den situasjonen. Men hva gjør du ellers helt konkret for å få en bedre hverdag?  Hvilke tips og råd har du tatt til deg og utført, som ikke handler om akkurat denne situasjonen?

Klart du kunne gjort noe, du kunne latt være å skape den situasjonen. Men hva gjør du ellers helt konkret for å få en bedre hverdag?  Hvilke tips og råd har du tatt til deg og utført, som ikke handler om akkurat denne situasjonen?

Ja, det er sant. Men det går jo ikke ann å gjøre noe med. Gjort er gjort dessverre. Det var følelsene som jeg har forklart her med om hun egentlig har lyst å tilbringe tid med meg. Og at det alltid ble andre ting. Og jeg har prøvd å rette det oppe. Har veldig lyst å sende en meld til. Skal la dere slippe å høre mer om det. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, det er sant. Men det går jo ikke ann å gjøre noe med. Gjort er gjort dessverre. Det var følelsene som jeg har forklart her med om hun egentlig har lyst å tilbringe tid med meg. Og at det alltid ble andre ting. Og jeg har prøvd å rette det oppe. Har veldig lyst å sende en meld til. Skal la dere slippe å høre mer om det. 

Men hva skrev du i meldingen? 

Anonymkode: e053a...bde

Hei, vil bare si at jeg tenker på deg og håper ting har ordnet seg. Kan forestille meg at det ikke er lett å være så ensom og ikke rart du blir litt bitter, men den bitterheten må du kvitte deg med (som mange har sagt til deg) Livet ditt lager du selv. Håper du har hørt fra venninnen din, og hvis ikke - ta rådene om å oppsøke frivillighet og møt nye folk. 

Heier på deg!

Anonymkode: f21e4...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...