Gå til innhold

Ville du spurt en person direkte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Takk som spør. Kunne gått bedre. Sendte meld tors ca 17 og ikke hørt en lyd. Lover ikke bra? 

Anonymkode: 98304...08b

Hva skrev du da? Forklarte du hvorfor du reagerte som du gjorde, og tok skylden for det? Gi henne tid, husk at du brukte noen dager selv.

Anonymkode: e053a...bde

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva skrev du da? Forklarte du hvorfor du reagerte som du gjorde, og tok skylden for det? Gi henne tid, husk at du brukte noen dager selv.

Anonymkode: e053a...bde

Ja, forklart grunn og beklaget. Ja, jeg brukte tid. Får vente og evt sende en meld om en stund og høre om hun fikk meld.  

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, forklart grunn og beklaget. Ja, jeg brukte tid. Får vente og evt sende en meld om en stund og høre om hun fikk meld.  

Eller er det bare dumt? 

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Så du ville ikke gjort mer om du ikke hører noe? 

Det spørs jo litt hvor mange ganger du har gjort dette mot henne? Altså gitt uttrykk for at hun gir for lite i forholdet deres. 

Anonymkode: 667f8...8f3

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Så du ville ikke gjort mer om du ikke hører noe? 

Jeg hadde nok ikke gitt opp så lett, men enig at det kan virke masete å sende ny mld. Da ville jeg prøvd noe annet. F.eks ringe henne eller levere noe på døren (f.eks blomster, hjemmebakte rundstykker/pizzaboller e.l, frokost fra morgenlevering osv) som viser at du bryr deg og er oppriktig lei deg.

Anonymkode: 9f5d4...4df

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk som spør. Kunne gått bedre. Sendte meld tors ca 17 og ikke hørt en lyd. Lover ikke bra? 

Det behøver ikke å bety at hun ikke kommer til å svare. Kanskje trenger hun litt betenkningstid? 

Anonymkode: 57019...805

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det spørs jo litt hvor mange ganger du har gjort dette mot henne? Altså gitt uttrykk for at hun gir for lite i forholdet deres. 

Anonymkode: 667f8...8f3

Hva hun har følt på vet ikke jeg. Ikke gitt utrykk for dette. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Også enig i å gi det mer tid først. Du brukte jo tross alt lengre tid. Det hadde kanskje vært lettere for henne å tilgi om du la deg flat med en gang eller senest dagen etter. 

Anonymkode: 9f5d4...4df

Får gi det litt tid og så evt ta et hint da. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja, som alle. Men med et stort nytt sår igjen. Men det betyr ingenting. 

Du kan jo velge å grave i det såret, eller så kan du slikke det og gå videre. Its up to you 

Anonymkode: 70464...750

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...