Gå til innhold

Ville du spurt en person direkte

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Takk for dette. Ja, skal ta å gjøre det. Litt sent på kveld nå og må skrive litt for å se hva jeg kan sende. Så du ville kommet inn på tankene mine. Skal prøve meg litt på dette nå. 

Anonymkode: 98304...08b

Ja, nå må du få det gjort. Ikke utsett det!

Anonymkode: e053a...bde

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 22.7.2024 den 11.21):

Ja, jeg føler at alle er i mot meg. Og egentlig mener at jeg burde være for meg selv og ikke ta kontakt osv. Fordi jeg ikke er verdt å bruke tid på og definitivt ikke en helg eller ferie. 

Jeg leser og får med meg det som blir skrevet av tips og råd. Og har noe å jobbe med. 

Nei. Der misforstår du. Ingen her vil deg vondt. Derfor det er mange som svarer deg, for at du SKAL være med folk. 

Nå må du stoppe opp litt, og se litt på deg selv og hvordan du reagerer. 

Anonymkode: 6a160...118

Du virker veldig låst i at «mat og vin» på lørdagskvelden er det eneste salige som er godt nok for deg at venner takker ja til. Personlig har jeg vokst ut av konseptet, jeg orker ikke prate i timesvis og drikke vin - føler meg ikke i form dagen etterpå, og er vel egentlig lei av å prate for å prate. Hadde du bedt meg med på en liten fjelltur med kaffe og sjokolade i sekken en søndag formiddag hadde jeg heller slått til 😊.

Som utallige før meg har skrevet, helgekvelder ønsker jeg stort sett å holde meg hjemme. Etter en hektisk uke er det deilig å ha litt tid uten store planer, samt kose meg med familien. Nå har jeg store barn og ingen mann lenger, men regelmessig mat og vinkveld med venninner frister ikke lenger - nå vil jeg heller legge meg når jeg ønsker og våkne opplagt dagen etter. Treffer gjerne venninner eller er sosial på andre arenaer.  Kanskje du kan greie å tenke nytt rundt samvær som må «være verdt det»?

Anonymkode: 50b0c...fe5

Annonse

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Nei. Der misforstår du. Ingen her vil deg vondt. Derfor det er mange som svarer deg, for at du SKAL være med folk. 

Nå må du stoppe opp litt, og se litt på deg selv og hvordan du reagerer. 

Anonymkode: 6a160...118

Du har rett. Jeg tok meg i det her og beklaget at jeg virket sur og bitter. Jeg har fått så mange fine og gode svar her og er skikkelig takknemlig for dette. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du har rett. Jeg tok meg i det her og beklaget at jeg virket sur og bitter. Jeg har fått så mange fine og gode svar her og er skikkelig takknemlig for dette. 

Du har sendt melding til venninna di?

Anonymkode: 82c6c...dca

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du virker veldig låst i at «mat og vin» på lørdagskvelden er det eneste salige som er godt nok for deg at venner takker ja til. Personlig har jeg vokst ut av konseptet, jeg orker ikke prate i timesvis og drikke vin - føler meg ikke i form dagen etterpå, og er vel egentlig lei av å prate for å prate. Hadde du bedt meg med på en liten fjelltur med kaffe og sjokolade i sekken en søndag formiddag hadde jeg heller slått til 😊.

Som utallige før meg har skrevet, helgekvelder ønsker jeg stort sett å holde meg hjemme. Etter en hektisk uke er det deilig å ha litt tid uten store planer, samt kose meg med familien. Nå har jeg store barn og ingen mann lenger, men regelmessig mat og vinkveld med venninner frister ikke lenger - nå vil jeg heller legge meg når jeg ønsker og våkne opplagt dagen etter. Treffer gjerne venninner eller er sosial på andre arenaer.  Kanskje du kan greie å tenke nytt rundt samvær som må «være verdt det»?

Anonymkode: 50b0c...fe5

Jeg ser at jeg har låst meg litt i det. Fordi da synes jeg det er verste tiden å være alene og ferier da. Jeg skal ta til meg og prøve å tenke annerledes rundt det med samvær. Understreker at jeg absolutt ikke ønsker vin og mat ofte, men det er en hyggelig ting synes jeg. Og mengde med alkohol eller om det er alkohol er ikke viktigheten. Det å være sammen. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du har sendt melding til venninna di?

Anonymkode: 82c6c...dca

Har skrevet det jeg tro jeg skal sende og tenkte å gjøre det nå. Innrømmer vegring, men sender det bare nå. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har skrevet det jeg tro jeg skal sende og tenkte å gjøre det nå. Innrømmer vegring, men sender det bare nå. 

Har brukt masse tid på å formulere det rett.

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Nå skal jeg ikke krisemaksimere, men hvor lang tid ville du tenkte det tar om hun svarer meg? 

Det kan ta alt fra minutter til dager, spesielt nå i ferien. Slapp av og pust mer magen, dette er en dame som kjenner deg og som liker deg. Det kan være at hun trenger litt tid, men du har gjort det rette nå. 

Anonymkode: 667f8...8f3

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Det kan ta alt fra minutter til dager, spesielt nå i ferien. Slapp av og pust mer magen, dette er en dame som kjenner deg og som liker deg. Det kan være at hun trenger litt tid, men du har gjort det rette nå. 

Takk. Ja, glad jeg gjorde det. Så får jeg bare vente å se. Jeg brukte 6 dager før jeg gjorde noe. Og jeg har lært nå. Og ikke reagere på følelsene sånn som jeg gjøre. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for hyggelig svar! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...