Gå til innhold

Ville du spurt en person direkte

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jo, tanken var det da. Reaksjon på trist og lei meg når jeg følte hun kom med unnskyldninger i samtalen. 

Anonymkode: 98304...08b

Da gjorde du det for din egen skyld, for å straffe henne for unnskyldningene du mener hun kom med. Dette er ikke et vennskap som er særlig liv laga for noen av dere uansett høres det ut som.

Anonymkode: 82c6c...dca

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hva faen tror du? Ville du reagert hvis du ble blokkert, og da attpåtil av en person som hevder at ønsket er å bli tilgitt av deg? 

Anonymkode: 57019...805

Jo, jeg ser det. Det har helt sikkert ikke noe betydning, men er ikke sikkert vedkommende har sett det på Facebook. Sjekker du det selv? 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Da gjorde du det for din egen skyld, for å straffe henne for unnskyldningene du mener hun kom med. Dette er ikke et vennskap som er særlig liv laga for noen av dere uansett høres det ut som.

Kanskje du mener det blir for å straffe henne og kanskje det er det, men det var ikke det jeg tenkte. Når du tenker de ikke vil ha deg der så var det ikke for å straffe, men for at de skal slippe det. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jo, jeg ser det. Det har helt sikkert ikke noe betydning, men er ikke sikkert vedkommende har sett det på Facebook. Sjekker du det selv? 

Har ikke kontakt med folk som oppfører seg som dramatiske trettenåringer, så nei, jeg sjekker selvsagt ikke slikt.

Har ikke kontakt med folk som oppfører seg som dramatiske trettenåringer, så nei, jeg sjekker selvsagt ikke slikt.

Nei, så mest sannsynlig vet hun det ikke og har lite betydning for henne. Ja, barnefakter. 

Annonse

Nei, så mest sannsynlig vet hun det ikke og har lite betydning for henne. Ja, barnefakter. 

Det vet du faktisk ingenting som helst om.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun har åpenbart kontakt med dramatiske trettenåringer, så hun sjekker sikkert. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nå har du gått i ring over 18 sider hi, og du er fremdeles omtrent på samme sted. Dette er dødfødt, du må få hjelp av profesjonelle til å finne ut av tankene og følelsene dine.

Jeg beklager det jeg gjorde og ser at det blir feil, men ønsket om mer initavt fra henne og av og til mitt ønske ønsker jeg. Det er det som er galt i bunn? Det jeg ikke får gjort noe med er at hun ikke vil det. Og at jeg ikke beklaget på rett måte. 

Hun har åpenbart kontakt med dramatiske trettenåringer, så hun sjekker sikkert. 

Jeg vet jo ikke, men du bekrefter at det ikke er normalen. Jeg kunne gjerne gjort det. Jeg innrømmer de barnefaktene der. Og sjekker takk på bursdagshilsen. 

Hele feilen min her blir at jeg ønsket at hun tok mer initativ for å vite at hun ønsket kontakt med meg og at jeg ønsker vinkveld. 

Feilen jeg selv mener er at jeg ringte og sa dette og la på og slette og blokkert og tok lang tid før jeg beklaget. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet jo ikke, men du bekrefter at det ikke er normalen. Jeg kunne gjerne gjort det. Jeg innrømmer de barnefaktene der. Og sjekker takk på bursdagshilsen. 

Nei, oppførselen din er ikke normalen. Hadde noen oppført seg slik mot meg, ville jeg kanskje ha funnet på å sjekke vennelisten på Facebook. Drt er slik oppførsel jeg veileder overdramatiske trettenåringer bort fra. Selv i den alderen er de dramatiske i mindretall. Du er over førti og oppfører seg på samme måte.

Hele feilen min her blir at jeg ønsket at hun tok mer initativ for å vite at hun ønsket kontakt med meg og at jeg ønsker vinkveld. 

Feilen jeg selv mener er at jeg ringte og sa dette og la på og slette og blokkert og tok lang tid før jeg beklaget. 

Er jeg helt ute her? Bør jeg beklage at jeg ønsket mer initativ og at jeg ønsjker vinkveld? 

Annonse

Er jeg helt ute her? Bør jeg beklage at jeg ønsket mer initativ og at jeg ønsjker vinkveld? 

Herregud. Du er jo fullstendig blåst? Du burde beklaget at du reagerte på den måten du gjorde og forklart at du er deprimert, men ikke gidder å ta tak eller oppsøke profesjonell hjelp. Ingen i tråden ga deg råd om å forklare hvor skuffet du er over at du ikke får vinkvelder eller blir invitert på familieferie til Rhodos. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Kanskje du mener det blir for å straffe henne og kanskje det er det, men det var ikke det jeg tenkte. Når du tenker de ikke vil ha deg der så var det ikke for å straffe, men for at de skal slippe det. 

Tenk om hun har sendt deg en melding på fb 😄

Anonymkode: 0072a...1e1

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Herregud. Du er jo fullstendig blåst? Du burde beklaget at du reagerte på den måten du gjorde og forklart at du er deprimert, men ikke gidder å ta tak eller oppsøke profesjonell hjelp. Ingen i tråden ga deg råd om å forklare hvor skuffet du er over at du ikke får vinkvelder eller blir invitert på familieferie til Rhodos. 

Var ca dette jeg sa hun burde gjøre og, ikke forklare hva hun mente med det hun sa. Høres ikke ut som det har kommet en skikkelig beklagelse, bare en forklaring om hva hun ønsker.

Anonymkode: e053a...bde

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Jo, tanken var det da. Reaksjon på trist og lei meg når jeg følte hun kom med unnskyldninger i samtalen. 

Hva skulle hun sagt for at du ikke skulle ta det ille opp da? Hun prøvde vel å forklare seg, noe som de fleste vil gjøre når de blir beskyldt for ting. 

Anonymkode: 667f8...8f3

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Hva var unnskyldningene hennes?

Anonymkode: e053a...bde

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg beklager det jeg gjorde og ser at det blir feil, men ønsket om mer initavt fra henne og av og til mitt ønske ønsker jeg. Det er det som er galt i bunn? Det jeg ikke får gjort noe med er at hun ikke vil det. Og at jeg ikke beklaget på rett måte. 

Skaff deg heller profesjonell hjelp enn å fortsette her hi. Håper virkelig du gjør det, så du kan få bedre dager og venner på sikt.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg beklager måten og at jeg la på og at jeg ikke skulle ringt om det og skulle lat det ligge. Men ønske om litt mer begge veier og ønske om en vinkveld f.eks av og til er et ønske. 

Du og de evige vinkveldene. Er det antall vi kvelder du måler venner i??

Anonymkode: 4c94c...fec

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du og de evige vinkveldene. Er det antall vi kvelder du måler venner i??

Nei, er ikke det. Men er det galt av meg å si at jeg ønsker det. 

Nei, er ikke det. Men er det galt av meg å si at jeg ønsker det. 

Nei men du terper og terper på denne vinkvelden som om det er livsviktig. Finn på noe annet da. Ikke alle drikker vin. 

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Nei, men beklage at du ikke hørte på og viste forståelse for forklaringen (unnskyldningene) hennes.

Anonymkode: 9f5d4...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...