GĂ„ til innhold

Reise med barn, ikke reisevant 🙁

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til Ä reise bort med barna. NÄ har vi hatt flere uker pÄ farten i norge, ikke en eneste dag med sol. 

Problemet er at jeg ikke er reisevant. Var i "syden" en del som 18-20 Äring, men etter det sÄ og si ingen utenlandsturer. 

Vil heller ikke reise et sted der vi mÄ reise 4 timer med buss fra flyplassen til hotellet. Eller et sted med hetebÞlge(kan vel aldri vite). 

Noen tips? Er det lurt Ä henvende meg til et reiseselskap, eller hva hadde du evt gjort? 

Anonymkode: 6b7ea...079

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448772-reise-med-barn-ikke-reisevant-%F0%9F%99%81/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ikke reisevant da jeg startet (nĂ„ reiser jeg til utlandet minst 5 ganger i Ă„ret). Vi startet fĂžrst med storbyturer. Booket fly gjennom flyselskap og hotell direkte. Googlet masse pĂ„ forhĂ„nd om hvordan man kom seg best til fra flyplassen osv. Deretter gikk vi videre til varmere strĂžk. Fant hus pĂ„ Finn.no som vi leide via nordmenn (fĂžlte det som tryggest), flybilletter via flyselskap og leiebil via Rentalcars.com. Aldri blitt lurt, men har til tider kommet borti litt rare opplevelser đŸ€Ș Sykehus i utlandet, glemt igjen veska pĂ„ bussen i London, fĂ„tt ripet opp hele leiebilen osv. Vi har reist sĂ„nn med barna fra de var ca 5 Ă„r, og han pĂ„ 15 Ă„r kommer seg nĂ„ alene rundt i verden nĂ„r hun skal besĂžke venner.

Det er bare Ă„ hive seg uti det med litt googling og anbefalinger pĂ„ nettet. NĂ„ sitter jeg i Spania pĂ„ dag 25 i deilig vĂŠr uten hetebĂžlge. Velkommen ☀

Anonymkode: f0025...b9b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg var ikke reisevant da jeg startet (nĂ„ reiser jeg til utlandet minst 5 ganger i Ă„ret). Vi startet fĂžrst med storbyturer. Booket fly gjennom flyselskap og hotell direkte. Googlet masse pĂ„ forhĂ„nd om hvordan man kom seg best til fra flyplassen osv. Deretter gikk vi videre til varmere strĂžk. Fant hus pĂ„ Finn.no som vi leide via nordmenn (fĂžlte det som tryggest), flybilletter via flyselskap og leiebil via Rentalcars.com. Aldri blitt lurt, men har til tider kommet borti litt rare opplevelser đŸ€Ș Sykehus i utlandet, glemt igjen veska pĂ„ bussen i London, fĂ„tt ripet opp hele leiebilen osv. Vi har reist sĂ„nn med barna fra de var ca 5 Ă„r, og han pĂ„ 15 Ă„r kommer seg nĂ„ alene rundt i verden nĂ„r hun skal besĂžke venner.

Det er bare Ă„ hive seg uti det med litt googling og anbefalinger pĂ„ nettet. NĂ„ sitter jeg i Spania pĂ„ dag 25 i deilig vĂŠr uten hetebĂžlge. Velkommen ☀

Anonymkode: f0025...b9b

Ă…Ă„Ă„, du er rĂ„ đŸ„ł Skal google til jeg blir blĂ„ i ansiktet, og booke turđŸ€©

Anonymkode: 6b7ea...079

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...