Gå til innhold

Satt dere toppløse på stranden på 90-tallet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det var over på nittitallet, men åttitallet, ja.

Anonymkode: 19061...16a

Ja, da var vel folk enda mer frigjort. 80-tallet var en fin tid. 

Anonymkode: c688e...623

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Neida. Toppløs på slutten av nittitallet. 

Anonymkode: c5a68...f2f

Samme her, og litt ut på 2000 tallet, men da ble det etterhvert slutt på det. 

Det falt meg ikke inn å gå med overdel på 80-tallet. Hadde ikke, engang, vi kjøpte bare bikinibuksen. Skulle ønske jeg fremdeles hadde kropp til å gå uten, nå hadde jeg antakelig snublet i puppene. De hadde oppført seg som sånne baller med strikk i, liksom.

Endret av amandine
amandine skrev (42 minutter siden):

Skulle ønske jeg fremdeles hadde kropp til å gå uten, nå hadde jeg antakelig snublet i puppene. De hadde oppført seg som sånne baller med strikk i, liksom.

He he, tror ikke du ser så fæl ut som du skal ha det til😊 Jeg har også store hengepupper, men hadde glatt gått uten overdel på stranden om det hadde vært aksept og vanlig i dag. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei verken da eller nå. Fatter ikke at det er så slitsomt å ha på den lille overdelen. 

Anonymkode: 9bac1...d83

Det er ikke det dét er snakk om. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

He he, tror ikke du ser så fæl ut som du skal ha det til😊 Jeg har også store hengepupper, men hadde glatt gått uten overdel på stranden om det hadde vært aksept og vanlig i dag. 

Det handler mer om komfort enn om utseende, utseendet er jeg ikke bekymret over.

Jeg gikk uten overdel på 90-tallet, og jeg går ofte uten overdel på stranden her jeg befinner meg nå. Minst halvparten av damene på vår faste strand går toppløse, og de er i alder fra barn til 70+. Helt vanlig her 🏖️ 

Annonse

Siste gang jeg badet og solte meg toppløs var i 2002, men det var fordi jeg hadde glemt toppen hjemme. Solte meg toppløs gjennom hele 90-tallet, men denne gangen i 2002 husker jeg det var litt ubehagelig. Synd det har gått den veien egentlig. 

Anonymkode: cabe5...a82

Ja, det gjorde jeg, men aller mest på 80-tallet. Den gangen var det helt naturlig, på samme tid smurte jeg meg med olje uten faktor. Nå er det like naturlig med bikinioverdel og minst faktor 30. Noe har altså blitt bedre, mens andre ting kanskje har gått i feil retning. 

Ser ikke helt poenget eller hva som skulle være noen fordel med å gå toppløs? Hvorfor liksom? Og hvorfor akkurat toppløs, hvorfor da ikke helt naken? 

Synes det er helt greit at det ikke dingler pepper overalt jeg, trenger virkelig ikke se andres mest private kroppsdeler.

Anonymkode: 0dd99...33f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...