Gå til innhold

Hva skjer egentlig? Oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Da jeg var ungdom, tidlig 20 årene. Da fikk jeg litt oppmerksomhet.. men det kan virkelig ikke sammenlignes med hvordan det er nå. Er det tilgjengeligheten som gjør at jeg får mye mer oppmerksomhet, over tid? Alder? Jeg blir rent ned av tilbud

Anonymkode: 87f00...39f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448769-hva-skjer-egentlig-oppmerksomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Da jeg var ungdom, tidlig 20 årene. Da fikk jeg litt oppmerksomhet.. men det kan virkelig ikke sammenlignes med hvordan det er nå. Er det tilgjengeligheten som gjør at jeg får mye mer oppmerksomhet, over tid? Alder? Jeg blir rent ned av tilbud

Du går vel utfordrende kledd da, med massiv utrigning og cameltoe... Tipper jeg. 

Anonymkode: a3e88...07a

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Javel? Kan du ikke bare si nei, da? Eller er du en av de som lever og ånder for oppmerksomhet fra andre?

Anonymkode: 63983...aca

Jeg sa ikke at jeg sa ja. Men jeg fikk aldri så mye oppmerksomhet før. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sa ikke at jeg sa ja. Men jeg fikk aldri så mye oppmerksomhet før. 

Du utstråler du nok at du er trygg på deg selv og åpen for tilbud. Si ja til det du vil og takk nei til resten. Det er vel hyggelig å bli satt pris på. 

Anonymkode: 86c43...daf

Jeg får også mer oppmerksomhet og blikk som 40-åring enn jeg fikk som 20-åring. Jeg er en "late bloomer" og har blitt penere med alderen. Dessuten er jeg overbevist om at tryggheten og utstrålingen jeg viser nå gjør meg mer attraktiv enn for 20 år siden. 

Anonymkode: 0131b...9ee

Annonse

Jeg er gift så får ikke så mange konkrete tilbud, men opplevde også å få langt mer oppmerksomhet fra slutten av trettiåra. Det er alt fra blikk på gata til yngre mannlige kolleger som er veldig interessert i å prate med meg og gjerne «tester vannet» på lønningspils etc. På fjorårets julebord var det øyne på meg absolutt hele kvelden og da vi gikk videre ble jeg forsøkt sjekket opp av langt yngre menn flere gangerz

Jeg er en pen dame men har gått opp pg ned i vekt og jeg var aldri «den jenta» i ungdommen, dere vet hun som (uforskyldt) gjorde resten av oss fullstendig usynlige når hun kom inn i rommet.  Jeg har et par venninner som var det og de opplever å få mindre oppmerksomhet nå, de er fortsatt veldig flotte så det er mulig at den bare er litt annerledes og at de derfor ikke får det med seg. For dem er det en del av identiteten de nå mister og sørger over så jeg tror nesten jeg foretrekker min deal, jeg får jo på en måte en gratis boost nå som jeg ikke har forventet.

Jeg er nok «stiligere» nå, jeg kjøper kvalitetsklær som virkelig kler meg, har holdt meg godt og vært litt heldig med det alderen har gjort med ansiktet så langt. Tenker at jeg får nyte det så lenge det varer.

Anonymkode: 81e50...db0

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De som er interessert er i 20 og 30 årene 🤤

Da er de interessert i sex med en eldre kvinne. Det fikk jeg også masse tilbud om da jeg var sånn 35-40. Gutter (de er det for meg) 20-25 år.

Anonymkode: 423e4...136

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Ta det som et kompliment du 😊

Anonymkode: 1547e...a06

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Ta det som et kompliment du 😊

Anonymkode: 1547e...a06

Hehe 2 menn har sagt de er forelsket i meg siste uken. Flere vil møte meg for sex osv. Helt vilt. Men jeg sier ikke ja tilbake til de. Men godt med oppmerksomhet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...