Gå til innhold

Gode historier om ting som har blitt borte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mistet smykkeskrinet til mamma etter en fest en gang. Jeg letter overalt! Tok ut alt fra skuffer og skap i alle rom. Til og me dblandt lekene til barna. Tror jeg gjorde dette tre ganger, lette i timesvis. 

Jeg var så lei meg, dette var smykker jeg hadde arvet fra mamma.

Etter noen uker skulle jeg ta ut noe fra sjenken i gangen, og der lå det. 

Si hva du vil, men i det skapet hadde vi lett flere ganger.

Anonymkode: 15d55...349

Jeg fant ikke bilnøklene. Leita over alt i dagesvis og måtte anse de som tapt. Jeg hadde jo kjørt hjem, så de burde være i huset, men nei. 

Flere uker etter reiser jeg meg fra sofaen, går ut i garasjen og kjenner i lommen på en gammel jakke som ikke hadde vært i bruk på lenge. Der lå de! Jeg TROR at jeg skulle gjøre noe i hagen da jeg kom hjem og la nøklene der så de ikke skulle forsvinne, men jeg husker det ikke og hva som falt ned i hodet mitt som gjorde at jeg sjekket jakken aner jeg ikke. 

Anonymkode: db8b2...01c

Jeg mistet gifteringen til min oldemor som jeg hadde arvet. 5 år etter fikk jeg telefon fra politiet at den hadde blitt levert inn til de (ikke mitt hjemmedistrikt og veldig lite politidistrikt). Da hadde noen funnet den i et snødeponi (der brøytebilen oppbevarer snø). Det kan man kalle flaks! Og kanskje god karma da jeg selv alltid prøver å finne eier til til jeg har funnet.

Det dukker nok opp med tiden det du leter etter.

Anonymkode: 35092...145

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...