GĂ„ til innhold

Som ingen vet?😼‍💹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noe dere sliter med som ingen vet?

Jeg sliter ekstremt mye med angst.Har nettopp luftet meg til lege og mannen, men ellers vet ingen.Jeg tar pĂ„ meg kostyme hver dag og gĂ„r pĂ„ jobb🎭Det er et trist liv..

Anonymkode: cd7d4...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er Äpen og deler det meste, men det er selvsagt ting ingen andre verken trenger eller har interesse av Ä vite. 

Familie, venner og nÊre kollegaer vet at jeg har episoder med panikkangst og lett depressive perioder. De vet ogsÄ at jeg har en stor sorg i livet, men ikke at jeg lever i et praktisk, men kjÊrlighetslÞst forhold, utad er vi det perfekte paret. 

Tross dette sÄ elsker jeg livet mitt. Jeg har barn jeg elsker, en fungerende familie, god jobb og gode venner, bor i ett av verdens beste land og er stort sett frisk. Man mÄ telle sine velsignelser. 

Anonymkode: 36d45...487

Skrevet

Jeg har ganske mye jeg sliter med som bare partner og leger vet, ja. FÞler ikke at jeg skjuler noe aktivt fordi jeg i minst mulig grad deler helsa mi med kolleger, og har i liten grad behov for Ä sparre med venner om det. Enkelte venner vet noe mer enn andre, men vil garantert ogsÄ bli svÊrt forbauset nÄr jeg trolig blir i hvert fall gradert ufÞr i lÞpet av de neste ti Ärene.

Hvorfor synes du det er sÄ trist at kolleger ikke vet om angsten din? Du fungerer pÄ jobb? 

Anonymkode: 66d10...754

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg sliter ekstremt mye med angst.Har nettopp luftet meg til lege og mannen, men ellers vet ingen.Jeg tar pĂ„ meg kostyme hver dag og gĂ„r pĂ„ jobb🎭Det er et trist liv..

Det gĂ„r an Ă„ forandre. 😊😊 Tar tid, men du kan komme deg ut av det. SmĂ„ skritt. Øve hver dag. 

Anonymkode: 8685c...8a3

Skrevet

Jeg har PTSD kompleks type. Det er bare jeg og fastlegen som vet at jeg har det og hvorfor jeg har det. Ser ikke noen grunn til Ă„ dele det heller.

Anonymkode: 57575...37d

Skrevet

Ja, jeg har tannprotese som resultat av tannlege skrekk og tannkjÞtt sykdom. Ikke noe jeg r stolt av. 

Anonymkode: 849df...dff

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg har PTSD kompleks type. Det er bare jeg og fastlegen som vet at jeg har det og hvorfor jeg har det. Ser ikke noen grunn til Ă„ dele det heller.

Samme her. Pluss dps 

Anonymkode: 30a23...595

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Samme her. Pluss dps 

Anonymkode: 30a23...595

Ja, sant. Dps vet jo.. men kun profesjonelle som vet om det

Skrevet

Er Äpen om alt psykisk, men sliter med mye som fÞlger av det, mest av alt tannpuss, men har heldigvis gode tenner for tannlegen er overrasket hvert Är over hvor bra det er (og ikke hatt hull siden barneskolen).

Men jeg har ogsÄ smÄtt inkotinens fordi jeg har holdt meg sÄ utrolig mye og lenge nÄr jeg var ung, det har jeg ikke sagt til noen som helst.

Anonymkode: 42052...fd3

Skrevet

Jeg har en personlighetsforstyrrelse. Mine sÞsken, foreldre og profesjonelle vet diagnosen, men det er bare proffesjonelle som vet hva spesifikke utfordringer jeg har. 

Anonymkode: a7857...b90

Skrevet

Er tidligere alkoholmisbruker, det holder jeg for meg selv!

Anonymkode: 4a62b...bf0

Skrevet

Jeg har vÊrt veldig privat og ikke delt, men etter noen runder i terapi, har jeg lÊrt at for meg er det best Ä vÊre Êrlig, snakke om utfordringene og dele de dÄrlige dagene. 

Jeg har lang historie med depresjoner, har nÄ diagnosen kronisk depresjon med tilbakevendende, invasive, ikke-akutte selvmordstanker. I tillegg har jeg adhd, fibromyalgi, kronisk migrene (som holdes i sjakk med botox) og endometriose. 

De fleste rundt meg vet hva jeg sliter med. Og det hjelper meg pÄ dÄrlige dager, at jeg f.eks bare kan si at kroppen ikke er enig med meg og da skjÞnner de at fibroen er litt vel aktiv.

Anonymkode: 23ddd...60a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nÄ):

Jeg har vÊrt veldig privat og ikke delt, men etter noen runder i terapi, har jeg lÊrt at for meg er det best Ä vÊre Êrlig, snakke om utfordringene og dele de dÄrlige dagene. 

Jeg har lang historie med depresjoner, har nÄ diagnosen kronisk depresjon med tilbakevendende, invasive, ikke-akutte selvmordstanker. I tillegg har jeg adhd, fibromyalgi, kronisk migrene (som holdes i sjakk med botox) og endometriose. 

De fleste rundt meg vet hva jeg sliter med. Og det hjelper meg pÄ dÄrlige dager, at jeg f.eks bare kan si at kroppen ikke er enig med meg og da skjÞnner de at fibroen er litt vel aktiv.

Ah...glemte at jeg ogsÄ er eks-rusavhengig, sÄ medisiner som kan ta smertene er uaktuelt. Jeg kan ikke ta sterkere smertestillende enn paracet, for jeg elsket piller.

Skrevet
Anonym bruker skrev (PĂ„ 19.7.2024 den 8.38):

Hvordan klarer du Ä gÄ pÄ jobb med sÄ mye angst? Har selv angst ( ekstremt tankekjÞr, katastrofetanker ) og nÄr det er pÄ det verste sÄ kunne ikke det falt meg inn Ä tenke pÄ jobb engang. Er kanskje det jeg burde prÞve?

Anonymkode: daad7...92e

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...