Gå til innhold

Oppmøte flyplass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg flyr vanligvis mye på grunn av jobb. Inntrykket mitt er at det går laaaaangsomt på flyplassene nå når det er ferietid.  Massevis av folk som sjelden flyr, mye bagasje, mange barn osv.  

Jeg holder med mannen din, møt opp i god tid.  

Anonymkode: c30e8...e95

Annonse

Jeg hadde aldri møtt opp to timer før for en innenlandsflyvning. Jeg flyr mye, også nå i ferien, men alltid fra Gardermoen. Beregner å være på flyplassen sånn at jeg har en times tid på meg. Da rekker jeg alltid å dumpe koffert, komme meg gjennom sikkerhetskontrollen, kjøpe noe å drikke og tisse. To timer før fører jo bare til minst en time dødtid på flyplassen 🙈

Anonymkode: f937a...26c

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg hadde aldri møtt opp to timer før for en innenlandsflyvning. Jeg flyr mye, også nå i ferien, men alltid fra Gardermoen. Beregner å være på flyplassen sånn at jeg har en times tid på meg. Da rekker jeg alltid å dumpe koffert, komme meg gjennom sikkerhetskontrollen, kjøpe noe å drikke og tisse. To timer før fører jo bare til minst en time dødtid på flyplassen 🙈

Anonymkode: f937a...26c

Køen i sikkerhetskontrollen er jo like lang uansett om du reiser inn- eller utenlands. 

Anonymkode: 4e977...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...