Gå til innhold

Hva er mannen din sitt kjærlighetsspråk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Komplimenter og ros. Litt upraktisk da han sjelden til aldri gjør noe som fortjener komplimenter og ros lenger. Samtidig er mitt kjærlighetsspråk tjenester, at han gjør livet lettere for meg. Men det har han slutta med, ergo får ikke han heller sine komplimenter mer heller og vi er stuck. 

Han mener jeg må begynne å rose ham mer igjen sånn at han får lyst til å hjelpe meg mer, men jeg prøver si det må bli omvendt, hva kal jeg rose liksom? Handlingen må nesten komme før rosen. 

Anonymkode: 3c1d2...fe8

Det er å lette arbeidsbyrden hjemme, han tar seg stort sett av husvask og klesvask i tillegg til alt utearbeid. Jeg prøver å være flink til å vise at jeg ser hva han gjør og at jeg setter pris på det, men der kan jeg bli mye flinkere. 

Anonymkode: 4e1eb...07e

Hans: 

bruke tid sammen, feks trening 
holde hage og hytte på stell

Mine:

småtjenester og oppleve at en annen er oppmerksom på mine behov 

Han har aldri skjønt at andre ikke har eksakt samme språk som han selv. Derfor styrer han på med gressklipping og trening (alene, siden vi har tre barn)

Anonymkode: 45e47...6c8

Fysisk nærhet og anerkjennende ord. Min er tjenester. 

Han er god på den, varter opp. Men jeg kan fort havne litt i ei boble, så jeg må jobbe litt med det av og til. Si noe hyggelig er en ting, men jeg har behov for litt ro hvis jeg er stresset, så det passer ikke så godt overens alltid. 

Anonymkode: 9c048...3c0

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sex. Jeg vet det ikke er ett kjærlighetsspråk, men det er hans. Sex sex sex sex 

Anonymkode: 14c4a...4d3

Her også, veldig mye og bra sex😅 Bare i dag har vi hatt sex fem ganger, og jeg vet det blir mer😅

Anonymkode: fd8cc...969

Tror ikke han har noen. Han lagde kaffe bare til seg selv i går , da spurte jeg han om hva kjærlighetsspråket hans er. Han bare :"hæ?" 😂

Men! Han er en god far, og en fin fyr.  Han jeg vil bli gammel med, vært sammen i straks 20 år, gift i 15.- jeg er 40. 

Blir litt sånn at jeg ordner og styrer og han hjelper til med det jeg spør om.  Han er ikke skravlete, men hel ved for det.  Han er sånn han er, jeg er sånn jeg er. Jeg har kontroll på familielivet, han tar kontroll i senga. Perfekt. 

Innimellom sier han:" Det er oss to."  Holder det. 😊

Anonymkode: be501...c6c

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Tror ikke han har noen. Han lagde kaffe bare til seg selv i går , da spurte jeg han om hva kjærlighetsspråket hans er. Han bare :"hæ?" 😂

Men! Han er en god far, og en fin fyr.  Han jeg vil bli gammel med, vært sammen i straks 20 år, gift i 15.- jeg er 40. 

Blir litt sånn at jeg ordner og styrer og han hjelper til med det jeg spør om.  Han er ikke skravlete, men hel ved for det.  Han er sånn han er, jeg er sånn jeg er. Jeg har kontroll på familielivet, han tar kontroll i senga. Perfekt. 

Innimellom sier han:" Det er oss to."  Holder det. 😊

Anonymkode: be501...c6c

Hvorfor godtar vi at menn er så himla enkle? De er jo bare som et forvokst barn?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Komplimenter og ros. Litt upraktisk da han sjelden til aldri gjør noe som fortjener komplimenter og ros lenger. Samtidig er mitt kjærlighetsspråk tjenester, at han gjør livet lettere for meg. Men det har han slutta med, ergo får ikke han heller sine komplimenter mer heller og vi er stuck. 

Han mener jeg må begynne å rose ham mer igjen sånn at han får lyst til å hjelpe meg mer, men jeg prøver si det må bli omvendt, hva kal jeg rose liksom? Handlingen må nesten komme før rosen. 

Det er motsatt. Ditt kjærlighetsspråk handler om hvordan DU uttrykker din kjærlighet.

Anonymkode: 0fc5b...a4f

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er motsatt. Ditt kjærlighetsspråk handler om hvordan DU uttrykker din kjærlighet.

Anonymkode: 0fc5b...a4f

Da har ikke mannen noe, han uttrykker ikke kjærlighet på noen måte. 

Jeg har da lest at kjærlihetsspråk er hvordan man selv føler seg elsket? Jeg viser det på en annen måte, tilpasset den jeg er sammen med. Men det som frir til mitt hjerte er jo alltid det samme. 

Tjenester i form av gjøre ting fint rundt oss. Male huset, hytta, klippe plenen, vaske bilene. Innimellom tar han det inn og finner fram støvsugeren, men bare når han selv syns det trengs, som en gang i måneden.

Dessverre er han alt annet enn handy…

Anonymkode: 51ff6...0cd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...