Gå til innhold

Hva ville dere gjort med x-mannens saker?

Anbefalte innlegg

Mannen flyttet ut for drøyt et år siden. Nå har jeg endelig fått overskudd til å rydde boden skikkelig. Han satt igjen en haug av søppel og rot, men innimellom finner jeg ting som har vært hans og som han kanskje ville hatt eller solgt for noen kroner hvis han hadde husket at han hadde dem eller hadde fått tak i dem uten å rydde da han flyttet. De kunne kanskje gi 5-10.000 på Finn.

Hva ville dere gjort med tingene?

Anonymkode: 4b438...6ec

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hørt om han kunne /ville hentet det, eller om du bare skulle kaste det? 

Anonymkode: 34430...e12

Ja, jeg kan det, men deg ergrer meg at jeg skal ha hele jobben med søpla og så skal han komme å hente det som har noen verdi, når han ikke var interessert nok til å gå gjennom boden selv.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg kan det, men deg ergrer meg at jeg skal ha hele jobben med søpla og så skal han komme å hente det som har noen verdi, når han ikke var interessert nok til å gå gjennom boden selv.

Be ham komme å rydde etter seg da? Er det ting han trenger eller kommer han til å etterlyse det? Hvis ikke så kan jo du selge det. 

Anonymkode: 34430...e12

Hadde solgt det. 

Gjorde det med eksen min, ga en dato da det ble slutt om å hente det han ville ha. Kom ikke. sendte sms om at kom å hent tinene dine ellers kaster jeg det. Ingen svar. Solgte det av verdi, kastet og ga bort resten. 

1 år etterpå hadde jeg solgt og unnet meg noe fint og totalt unødvendig til meg selv ❤️ som tort og svie

Anonymkode: 5d356...a12

Bedt ham om å hente det innen en gitt frist, for eksempel innen 1.september. Da har han god tid på å hente tingene. Jeg ville gitt beskjed om at dersom tingene ikke ble hentet innen fristen ville jeg kastet dem

Anonymkode: b7d07...244

Annonse

Har du noe skriftlig på at du tidligere har bedt han hente tingene sine? I så fall ville jeg solgt og tatt pengene selv. 

Om dere ikke har hatt noe kommunikasjon på at han skal hente det, gi han en frist, selg om han ikke henter innen den tid. 

Anonymkode: 130f8...966

Exen flyttet ut for mange år siden. I tre år sto det massevis av kasser med cder som han aldri henta. De ga jeg bort til en som ville ha de. Exen ble selvfølgelig sur, og lurte på hvem jeg ga de til. Det vet han fortsatt ikke. Tror ikke han hadde blitt mindre sur om han hadde fått vite at jeg hadde masse deilig sex med han jeg ga cdene til😆

Anonymkode: 61ada...77d

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Mener jeg har sett noe ala på Judge Judy.... Du må gi han frist tror jeg. 

Anonymkode: d6d95...bcf

Amerikansk lov gjelder ikke i Norge og han har fått beskjed om å ta med seg det han skulle ha. Forskjellen var at da lå de brukbare tingene innimellom søppel og skit i boden så de krevde en del innsats å få tak i. 

Jeg har ikke noe skriftlig annet enn en sms om at han må hente tingene sine. På den andre siden har han ikke noe skriftlig på at det er hans ting.

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Amerikansk lov gjelder ikke i Norge og han har fått beskjed om å ta med seg det han skulle ha. Forskjellen var at da lå de brukbare tingene innimellom søppel og skit i boden så de krevde en del innsats å få tak i. 

Jeg har ikke noe skriftlig annet enn en sms om at han må hente tingene sine. På den andre siden har han ikke noe skriftlig på at det er hans ting.

Det er jo skriftlig det, da kan du vise til at du har gitt beskjed og han unnlot å følge opp. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo skriftlig det, da kan du vise til at du har gitt beskjed og han unnlot å følge opp. 

Glemte å slenge på, bare å selge i vei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...