Gå til innhold

Pris for å kjøre og kaste en sofa

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta på meg noen ekstrajobber. Har varebil så tenkte å legge ut annonse på Facebook. Hva er greit pris for å f eks kjøre og kaste en sofa på fyllingen?  500- 1000 kr? Koster jo med diesel, bom og må vel betale på fyllingen også? 

Anonymkode: c25d1...a1a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde lagt sofaen min på finn og heller fått litt betalt for den…

Anonymkode: 3faeb...c93

Er ikke min sofa. Jeg skal kjøre og kaste for noen som trenger hjelp og betaler for det 😉

Anonymkode: c25d1...a1a

Sønnen min har tatt sånne oppdrag helt fra han fikk lappen. Han og en kompis har kjørt utallige lass på søpla for folk.

Det vanlige er at de som skal kaste noe betaler på søpla. I vår kommune får alle husholdninger lov å kaste gratis 4 ganger på et år (klippekort), så de får som regel et klipp med seg eller de betaler det det koster. Hva de ellers får betalt er forskjellig fra gang til gang, men som regel er folk villig til å betale ganske godt.

Tror det meste de har fått er 3.000 kr, men da var det materialsøppel etter oppussing så de fylte opp en henger og kjørte med. Brukte vel litt over to timer og fikk 3.000 kr. Altså 1500 kr hver for drøye to timers jobb, ikke så galt.

Anonymkode: 0ac1a...798

Annonse

Du bør jo regne ut fra oppdrag til oppdrag;

- det det koster å faktisk levere avfallet (her er møbler gratis å levere til ombruk)

- bompenger

-kilometergodtgjørelse

- timelønn for arbeidet. 

Anonymkode: d8ab3...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...