Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #51 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Jeg synes du bør fortelle mannen din og så vente med barna. Jeg synes dette er for stort og viktig å bære på så lenge. Dessuten vet du ikke om noe skjer i ferien. Småting skjer, heteslag, besvime, ting som gjør at du trenger helsehjelp. Da er det bra at mannen vet dette. Jeg skjønner du vil skåne barna. Hvor gamle er de? Du skal ikke undervurdere de og deres intuisjon. Du er garantert preget av dette. Klarer du å være som før? Hvor skal dere på ferie? Husk at reiseforsikring kanskje ikke dekker alt hos deg nå. Har du undersøkt dette? Sender deg varme tanker og håper du får tidenes ferie. ❤️ Anonymkode: 71b39...24d Hvorfor vil ikke reiseforsikringen dekke alt nå? Anonymkode: 6a96d...e52 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #52 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Like «verdier»? Hvilken verdi er det egentlig som tilsier at man er forplikta til å fortelle partneren sin om en kredtdiagnose nærmest i det øyeblikket man får det, uten mulighet til å fordøye det litt selv først? Og hvorfor antar du at man har et diaransert forhold bare fordi noen har andre reaksjonsmønstre og behov i møte med kriser som deg selv? For er stusslig ekteskap du må leve i, der én enkeltfaktor er nok til å få deg til å bryte. Fatter ikke at folk orker å leve med sånne betingelser. Selv foretrekker jeg respekt og aksept for ulikhet, samt raushet. Anonymkode: 580f1...867 Du vet altså ikke hva din partner har gjort i løpet av uka? Eller året? Dere kommuniserer ikke i det hele tatt? Hos oss ville alt vært transparent. Fra første mistanke og første legetime. Støtte fra den andre er jo en av hovedgrunnen til at man er et par. Ingen av oss er hos lege uten at den andre vet det. Vi deler alt. Spesielt om det er bekymring. Og en kreftutredning ville vært umulig å holde skjult uten massiv lyving. Det er ikke en enkeltfaktor som ødelegger forholdet, men uærlighet, hemmelighold og sniking bak ryggen. Om man ikke vet om sånne ting engang da vet man jo ikke hva partner gjør i livet sitt, man kan jo umulig snakke sammen overhodet? Et slikt "forhold" er ikke for meg. Anonymkode: ddb64...31f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #53 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Vet du. Å holde ting skjult for partner er ikke så unormalt. Jeg og min mann er veldig harmoniske og nær. Han er verdens beste fyr. Dog er han en som fort blir veldig redd og engstelig. I fjor var jeg syk, ganske syk. Masse undersøkelser og lege. Han var så stressa og ute av seg. Jeg fikk så svar på MR og den var potensielt litt skummel, jeg måtte inn på sykehuset umiddelbart. Jeg underdrev til mannen, sa ikke alt. Jeg ville vite sikkert før jeg eventuelt gav beskjed. Så jeg sa at MR var uklar og de ville ta nye bilder samt CT. Han slukte den beskjeden rått, siden jeg hadde vært så dårlig så lenge. Nå viste nye bilder at jeg hadde en snill variant av det de så. Noe som ville lege seg selv uten inngrep. Så da slapp mannen to døgn med bekymringer. Når man som en del av en godt fungerende duo får slike beskjeder så tror jeg det er naturlig å ønske å beskytte de og ikke gi de unødvendig bekymring. Anonymkode: 71b39...24d Så når DU er syk er det mannen som trenger trøst, omtanke og hensyn? Anonymkode: ddb64...31f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #54 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor vil ikke reiseforsikringen dekke alt nå? Anonymkode: 6a96d...e52 Hvis man blir syk/forverret av oe man visste om før man dro dekker den ikke. Så her vil nok mye ikke dekkes av sykdom og plager. Det forventes jo at man ikke drar på tur med kjent ubehandlet sykdom. Anonymkode: ddb64...31f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #55 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor vil ikke reiseforsikringen dekke alt nå? Det er vel litt forskjellige vilkår fra selskap til selskap, men om du reiser med sykdom du vet om før du drar er det ikke alltid den dekker om noe skjer. Det bør sjekkes opp. Anonymkode: e70a9...d49 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #56 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du vet altså ikke hva din partner har gjort i løpet av uka? Eller året? Dere kommuniserer ikke i det hele tatt? Hos oss ville alt vært transparent. Fra første mistanke og første legetime. Støtte fra den andre er jo en av hovedgrunnen til at man er et par. Ingen av oss er hos lege uten at den andre vet det. Vi deler alt. Spesielt om det er bekymring. Og en kreftutredning ville vært umulig å holde skjult uten massiv lyving. Det er ikke en enkeltfaktor som ødelegger forholdet, men uærlighet, hemmelighold og sniking bak ryggen. Om man ikke vet om sånne ting engang da vet man jo ikke hva partner gjør i livet sitt, man kan jo umulig snakke sammen overhodet? Et slikt "forhold" er ikke for meg. Anonymkode: ddb64...31f Herregud. Det er ikke sånn at fordi enkelte mennesker har behov for å fordøye alvorlige ting alene før de deler det, så kommuniserer de ikke med partneren sin på generelt nivå. Det har da ingenting med hemmelighold og «sniking bak ryggen» å gjøre, det har å gjøre med hvordan man håndterer kriser. Du trenger ikke å dramatisere så innmari. Og jo, det er sikkert mye min partner har gjort Ila uka som han ikke har fortalt meg. Snakka med en kompis, kjøpt seg kaffe på kafé, hva vet jeg. Vi henger ikke oppå hverandre hele tiden, og det er ikke absolutt alt som er like interessant å dele. Vi klarer helt fint å leve godt sammen selv om vi begge setter stor pris på å være egne individer. Jeg får kvelningsfornemmelser av et slikt forhold du skisserer, der det er «hemmelighold og sniking» å håndtere ting på den måten som passer en selv best. Pass på så du ikke kveler mannen din, damer er flinke til det. Anonymkode: 580f1...867 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #57 Del Skrevet 17. juli 2024 altså man kan ikke reise når man er syk eller gidder du ikke høre på legen heller???? jeg har selv hatt kreft og fikk klar bedskjed om at jeg ikke kunne reise Anonymkode: 3a995...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #58 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor vil ikke reiseforsikringen dekke alt nå? Anonymkode: 6a96d...e52 Den dekker ikke akutt behandling hvis det skyldes en kjent tilstand før reise. F eks hvis du har en prolaps som forverrer seg og krever behandling, dekkes det ikke. Hvis den oppstår på reise uten at det var kjent, dekkes behandlingen. Det er spesielt viktig hvis man skal på utsiden land som dekkes via europeisk helsetrygdkort, f eks Thailand eller USA. Rent praktisk bør en kanskje være litt bevisst hvem som står som kontaktperson ved noe akutt, det er en fordel at den som er det kjenner til situasjonen. For de fleste i et ekteskap er det gjerne ektefelle. Anonymkode: 0be66...d50 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #59 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Herregud. Det er ikke sånn at fordi enkelte mennesker har behov for å fordøye alvorlige ting alene før de deler det, så kommuniserer de ikke med partneren sin på generelt nivå. Det har da ingenting med hemmelighold og «sniking bak ryggen» å gjøre, det har å gjøre med hvordan man håndterer kriser. Du trenger ikke å dramatisere så innmari. Og jo, det er sikkert mye min partner har gjort Ila uka som han ikke har fortalt meg. Snakka med en kompis, kjøpt seg kaffe på kafé, hva vet jeg. Vi henger ikke oppå hverandre hele tiden, og det er ikke absolutt alt som er like interessant å dele. Vi klarer helt fint å leve godt sammen selv om vi begge setter stor pris på å være egne individer. Jeg får kvelningsfornemmelser av et slikt forhold du skisserer, der det er «hemmelighold og sniking» å håndtere ting på den måten som passer en selv best. Pass på så du ikke kveler mannen din, damer er flinke til det. Anonymkode: 580f1...867 Kaffe og kreft, ikke helt samnenliknbart. Men skal du kverulere takker jeg for meg. Anonymkode: ddb64...31f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #60 Del Skrevet 17. juli 2024 ReneRene skrev (13 timer siden): Så respsekter at jeg har meldt meg ut da? La folk som har sykdom avgjøre hvordan de vil takle det. Ikke la det handle om deg/ dere og hvor viktige dere er, og hvorfor dere skal være det og på hvilken måte. Men er ikke hele innlegget at den som har sykdommen spør hva andre tenker her? Skal vi ikke da svare våre meninger? Hva slags innlegg vil dette være hvis HI spør om det er dumt å holde det for seg selv og alle svarer «det må du med sykdommen bestemme selv». Blir hun noe klokere av det? Kan være hensiktsmessig å se ting fra forskjellige vinkler. Anonymkode: c0040...487 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #61 Del Skrevet 17. juli 2024 ReneRene skrev (13 timer siden): Så respsekter at jeg har meldt meg ut da? La folk som har sykdom avgjøre hvordan de vil takle det. Ikke la det handle om deg/ dere og hvor viktige dere er, og hvorfor dere skal være det og på hvilken måte. Dette er ikke din tråd! Hi spør om andres meninger, for vi mennesker er nå sånn skrudd sammen at vi lett kjøres oss inn i et spor og har godt av å få litt flere synspunkter før vi bestemmer oss. Så begynner du å krangle og kverulere med alle som ikke er enig med deg... Du har sagt din mening, la nå andre få si sin, også kan nok hi helt på egenhånd bestemme hva som er best for henne. Hun ønsker flere synspunkter før hun bestemte seg, det er det denne tråden handler om. Ikke din mening! Anonymkode: e70a9...d49 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #62 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kaffe og kreft, ikke helt samnenliknbart. Men skal du kverulere takker jeg for meg. Anonymkode: ddb64...31f Det var nå du som trakk konklusjonen at dersom en person har behov for å avvente å fortelle partneren om en kreftdiagnose, så kommuniserer man ikke på generelt nivå og driver med hemmelighold og «sniking bak ryggen». Anonymkode: 580f1...867 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #63 Del Skrevet 17. juli 2024 Her var det mange som vrir hverandres mening i negativ retning. Det er som om man ser helt bort fra premissene/utgangspunktet de fleste oppgir og argumenterer utfra noe den andre ikke har sagt eller ment. Noen mennesker trenger tid til å fordøye et brutalt og sjokkerende budskap. Her må man nesten føle selv på hvor man er. Har man gått til legen med noe man trodde var noe lite/enkelt så kan det ha ristet verden ekstra godt og man kan trenge ekstra tid til å lande. Jeg tror ikke det er lurt å bruke lang tid før man forteller en partner. Det kan gjøre at man ikke går videre selv og det kan skape en avstand i forholdet som kan være vond når man kanskje trenger ekstra nærhet. Venter man med å fortelle fordi man er redd for egne og partners store følelser, kan man fort utsette det lenge fordi man aldri blir klar. Det samme om man føler at man kan holde det uvirkelig ved å ikke si noe. Ønsket om å spare partner kan være riktig om man venter på avklaring, men etterpå vil det kanskje drive dere fra hverandre fordi partner føler seg tilsidesatt i noe veldig viktig. Om man har hatt en gnagende følelse og undersøkelser over tid er det for de fleste naturlig å involvere partner tidlig og være sammen om det tidlig og før diagnose foreligger. For de som har et slikt forløp vil det kunne føles svikefullt fra partner om man plutselig ikke forteller om utvikling. Da må man gjerne også lyve. De fleste er ikke så flinke i skuespill at partner ikke forstår at noe er galt. Har man hatt en gnagende følelse og mange undersøkelser uten å involvere partner kan nok noen partnere føle seg tilsidesatt og føle på at de ikke var så nære som de trodde. De fleste partnere vil takle det å ikke bli fortalt på noen dager og vil kunne forklare det med sjokk. Går det lenger tid der den syke har spilt et skuespill over tid eller heller valgt å fortelle det til andre, kan det skape vonde følelser hos partneren som denne ikke klarer å rasjonalisere bort. Velger man å utsette å fortelle utover noen dager vil sjansene for at dette føles vanskelig for partner øke. Selv om man selv bestemmer når man er klar til å fortelle, kan man ikke bestemme hvordan dette oppleves av partner. De fleste forhold har best av at man forteller slike ting tidlig. Var jeg HI ville jeg involvert partner. Det vil gjøre det enklere å ha en fin ferie for barna om dere kan stå sammen og partner kan avlaste deg om du trenger litt tid for deg selv. Det vil også gjøre at partner stiller sterkere om du må behandles for noe på ferien. Litt dumt om han ikke vet slik at riktige beslutninger ikke tas eller at han finner det ut hard og brutalt i en slik setting. Når det gjelder oppstart av behandling hadde jeg ikke utsatt denne grunnet ferien, om ikke legene mener at det er greit og utsettelse ikke har noen betydning. Det kan bli belastende på barna om de senere forstår at du får et dårligere forløp fordi dere dro på ferie. Det er også viktig å sjekke forsikringen og få legeråd spesielt om dere skal langt av sted. Flere kreftpasienter kan få økt fare for blodpropp og da kan det være greit med blodfortynnende om dere skal ut å fly f.eks. Anonymkode: 9338d...8a6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #64 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvorfor vil ikke reiseforsikringen dekke alt nå? Anonymkode: 6a96d...e52 Fordi hun velger å reise med en kjent tilstand. Nå er det ikke sikkert at dette gjelder hi. Men en kollega som hadde fått en diagnose som kunne medføre besvimelse og korte sykehusopphold fikk ikke brukt forsikringen ved nettopp dette. Falt og brakk armen og bevisbyrden lå på min kollega å bevise det skyltes uhell og ikke besvimt. Tror ikke han var dekket når det kom til stykker. Reiseforsikring dekker uforutsett sykdom samt skader ved ulykker. En tilstand som oppstår pga diagnose vedkommende var kjent med ved avreise dekkes ofte ikke. Men kan være den dekker kreftdiagnoser da. Lurt å undersøke. Anonymkode: 71b39...24d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #65 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): altså man kan ikke reise når man er syk eller gidder du ikke høre på legen heller???? jeg har selv hatt kreft og fikk klar bedskjed om at jeg ikke kunne reise Anonymkode: 3a995...4dd Mens andre av oss med kreft har blitt ønsket god tur av kreftlegen. Alle tilfeller er ikke like altså. Men ville tenkt meg om hvor jeg reiste da, pga at reiseforsikringen ikke gjelder for allerede kjente sykdommer. Anonymkode: f8064...ea5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #66 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Mens andre av oss med kreft har blitt ønsket god tur av kreftlegen. Alle tilfeller er ikke like altså. Men ville tenkt meg om hvor jeg reiste da, pga at reiseforsikringen ikke gjelder for allerede kjente sykdommer. Anonymkode: f8064...ea5 Nettopp! Med nyoppdaget kreft vil det i de fleste tilfeller ikke være noen fare for at man plutselig skal bli for syk til å kunne komme seg hjem på egenhånd. Da må i så tilfelle kreften ha kommet langt. Men har man begynt på behandling, så kan man jo ofte bli syk av behandlingen, i tillegg til at man ofte må ta hensyn til at immunforsvaret er svekket etc. Men reiser man på ferie mens man er under behandling og skader seg eller får en akutt sykdom som ikke her noe å gjøre med kreften å gjøre, eller krever noe helt ekstra pga kreften, gjelder reiseforsikringen uansett. Alle sånne ting må man jo tenke gjennom på forhånd, og gjerne snakke med legen om også. Anonymkode: 228ec...c0a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #67 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nettopp! Med nyoppdaget kreft vil det i de fleste tilfeller ikke være noen fare for at man plutselig skal bli for syk til å kunne komme seg hjem på egenhånd. Da må i så tilfelle kreften ha kommet langt. Men har man begynt på behandling, så kan man jo ofte bli syk av behandlingen, i tillegg til at man ofte må ta hensyn til at immunforsvaret er svekket etc. Men reiser man på ferie mens man er under behandling og skader seg eller får en akutt sykdom som ikke her noe å gjøre med kreften å gjøre, eller krever noe helt ekstra pga kreften, gjelder reiseforsikringen uansett. Alle sånne ting må man jo tenke gjennom på forhånd, og gjerne snakke med legen om også. Anonymkode: 228ec...c0a altså går man på cellegift og har feber så er det faktisk rett på sykehuset, det måtte jeg ganske mange ganger når jeg hadde kreft så unasett hva det legen hadde sakt så er ikke det lurt og ta noen sjanser Anonymkode: 3a995...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #68 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): altså går man på cellegift og har feber så er det faktisk rett på sykehuset, det måtte jeg ganske mange ganger når jeg hadde kreft så unasett hva det legen hadde sakt så er ikke det lurt og ta noen sjanser Anonymkode: 3a995...4dd Det vet jeg, men når man gå på cellegift er behandlingen startet, så da reiser man selvfølgelig ikke på ferie. Men om man reiser på bort under en cellegift kur og faller ned fra en stige og brekker brekker beinet eller blir påkjørt av en bil, gjelder reiseforsikringen. Anonymkode: 228ec...c0a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2024 #69 Del Skrevet 17. juli 2024 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): altså går man på cellegift og har feber så er det faktisk rett på sykehuset, det måtte jeg ganske mange ganger når jeg hadde kreft så unasett hva det legen hadde sakt så er ikke det lurt og ta noen sjanser Anonymkode: 3a995...4dd Det vet de fleste. Og jeg håper ingen drar på tur midt i behandling, det ville vært rimelig rart. Anonymkode: 67eda...411 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150118497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2024 #70 Del Skrevet 20. juli 2024 Har dessverre ingen gode råd til deg hi. Ville bare si at dette er hjerteskjærende lesing..har tenkt så på deg, selv om jeg ikke kjenner deg. Det er jo helt umenneskelig å få en sånn beskjed❤️ Håper virkelig, virkelig på et mirakel. Anonymkode: 46442...e7a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150119226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2024 #71 Del Skrevet 20. juli 2024 ble det noe ferie på dere? og har du sagt noe til familien din? Anonymkode: 3a995...4dd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150119278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2024 #72 Del Skrevet 23. juli 2024 Hvordan går det med deg? ❤️ Anonymkode: 166f9...2ed Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448735-har-f%C3%A5tt-kreft-er-det-greit-%C3%A5-vente-til-etter-sommeren-med-%C3%A5-fortelle/page/3/#findComment-150120244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå