Gå til innhold

Solkrem som ikke er vannfast

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du ute etter solkrem med fysisk filter? Etter min erfaring er det klissete og fungerer ikke optimalt mtp bading og svetting, så vi bruker kjemisk filter. De jeg har prøvd med fysisk filter har inneholdt sink. Men hør med dem på apoteket,  de bør kunne hjelpe. 

Anonymkode: 2cb6b...acd

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er du ute etter solkrem med fysisk filter? Etter min erfaring er det klissete og fungerer ikke optimalt mtp bading og svetting, så vi bruker kjemisk filter. De jeg har prøvd med fysisk filter har inneholdt sink. Men hør med dem på apoteket,  de bør kunne hjelpe. 

Anonymkode: 2cb6b...acd

Tusen takk for svar, kanskje det er lurt å snakke med de på apoteket ja. Vet ikke hva jeg er ute etter egentlig. Bare at det skal være en solkrem som er lett å få av i dusjen. Føler aldri at man blir helt ren etter å ha dusjet med solkrem. Den skal ikke brukes ved bading, og svært lite svetting. Hvordan vet man om det er kjemisk eller fysisk filter? 

Hi

Anonymkode: f704d...af9

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tusen takk for svar, kanskje det er lurt å snakke med de på apoteket ja. Vet ikke hva jeg er ute etter egentlig. Bare at det skal være en solkrem som er lett å få av i dusjen. Føler aldri at man blir helt ren etter å ha dusjet med solkrem. Den skal ikke brukes ved bading, og svært lite svetting. Hvordan vet man om det er kjemisk eller fysisk filter? 

Hi

Anonymkode: f704d...af9

Du vasker av solkrem med olje på kropp og renseolje i dusj! Ingen problem! Cosmica på apotek har begge og funker bra

Anonymkode: 9aae4...0c4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...