Gå til innhold

Dersom du skulle reist på ferie alene, hvor hadde du reist da?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg ville reist noe sted alene. Jeg synes ikke det er så stas å gå på restaurant alene. Om det hadde eksistert slike steder som i Badehotellet, så kunne jeg dratt dit. Ellers tror jeg at jeg hadde blitt hjemme og tatt opplevelsesturer på dagen og sovet hjemme i min egen seng. Alternativt dratt på hytte på fjellet og bare sovet, spist, gått tur og lest bøker. 

Fortsetter under...

Jeg ville reist et sted med strand og varme, kanskje amalfikysten eller en gresk øy. De store opplevelsene vil jeg gjerne dele med noen, så hadde ikke ønsket meg noe veldig eksotisk og spennende. 

Iiiiik skrev (17 minutter siden):

Jeg ville reist et sted med strand og varme, kanskje amalfikysten eller en gresk øy. De store opplevelsene vil jeg gjerne dele med noen, så hadde ikke ønsket meg noe veldig eksotisk og spennende. 

Helt motsatt av meg :D - de store opplevelsene vil jeg ha alene. Stranda er kjedelig så der er det greit med selskap.

Anonymkode: 1a8b5...68c

Annonse

Tekla123 skrev (10 minutter siden):

Grønland.

Har to grønlandske bekjente jeg kunne tenke meg å besøke. Også liker jeg ikke "sydenvarme", så alle varme land utgår.

Hvorfor ønsker du Grønland alene? Det er jo mer terapi tolv år etter. I mitt syn er det traumatisk å oppleve Grønland av alle plasser alene. Hjelp.. 

Kan du forklare?

Skulle jeg reist helt alene ville jeg enten reist til en hytte på fjellet, der jeg kunne gått på turer på dagen, lest bøker og drikket vin på kvelden. Eller tatt en chartertur til Hellas eller noe. Rom nær sjøen, gjerne med privat basseng. Bare lest bøker, badet, solt meg og slappet av. 

Anonymkode: 23840...6b7

Jeg har reist veldig mye alene, blant annet i Mellom- og Sør-Amerika. Skulle sjansen by seg på ny tror jeg hadde gått hytte-til-hytte i fjellet, vest i Jotunheimen. Og variert mellom betjente hytter der jeg møtte folk og små koier der jeg kunne være alene. 

Anonymkode: 51457...78a

ReneRene skrev (2 timer siden):

Hvorfor ønsker du Grønland alene? Det er jo mer terapi tolv år etter. I mitt syn er det traumatisk å oppleve Grønland av alle plasser alene. Hjelp.. 

Kan du forklare?

Hun skriver jo hvorfor. Hun har bekjente og vil ikke reise til varme land. Hva du mener om det er vel revende likegyldig. 

Jeg ville reist til en strand et sted i ‘syden’. Solt meg, lest, drukket og spist godt, og nytt late dager. 

Anonymkode: 5f28d...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...