Gå til innhold

Dersom du skulle reist på ferie alene, hvor hadde du reist da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom jo mye an på budsjett, tid og hva jeg ville med ferien. Samt når på året (eg reiser helst til varme på vinteren).

Men med to uker pluss til rådighet og ok med feriepenger, Thailand/Laos i januar, eller Nord-Spania nå på sommeren. 

Anonymkode: 9a139...8e4

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Skottland

Anonymkode: 1a8b5...68c

Bra valg! I Glasgow er verdens største kvinnebibliotek, som huser en enorm samling av bøker, tidsskrifter og arkiver om feministisk historie, aktivisme og mannehat.

Anonymkode: 78cd2...943

Jeg hadde reist til matbutikken for å kjøpe meg god mat som jeg kunne ha spist hjemme. Halve gleden med å reise er å dele opplevelsen med noen, så jeg ville ikke reist. 

Anonymkode: 6813f...f42

Annonse

Vi har hus i Spania, dit reiser jeg alene minst et par ganger i året. Utrolig deilig å kun tenke på seg selv noen dager. Ellers kunne jeg tenkt meg en tur til Sola strandhotell helt alene en gang i august/september før det blir for kaldt 

Anonymkode: 45df3...cec

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat nå hadde jeg reist til Bucuresti og gått på spa. 

Anonymkode: 366c1...79f

Det er ikke sååå gode spa og spautvalg i Bucuresti … Budapest derimot 👌

Anonymkode: 34803...822

Annonse

Stockholm kanskje, der har jeg aldri vært.

Kunne fint reist til et sted jeg ikke har vært i Norge også, ruslet gatelangs i en ny by. Trondheim f.eks.

Ville ikke reist så langt, og helst med tog. Liker å kjøre tog.

Anonymkode: 4edba...604

Da hadde jeg funnet meg en pakkereise til Helles der alt var "linet opp for meg" så jeg bare kunne slappe av i trygge hotellomgivelser, eller jeg hadde reist til Sopot/Gdansk. Jeg hadde valgt et hotell langs stranden i Sopot og tatt taxi eller syklet inn til Gdansk.

Reiser til en storby iblant, for der er det ikke så mye spektakulært man opplever, for da vil jeg helst dele med noen. Men det er fint å utforske større byer, se på livet og spise mat på små bortgjemte spisesteder samt stille innom en pub her og der. Veldig avslappende og deilig frihet blant mange helt ukjente.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke sååå gode spa og spautvalg i Bucuresti … Budapest derimot 👌

Anonymkode: 34803...822

Europas største ligger der, det er rimelig og utrolig lekkert!

Anonymkode: 366c1...79f

Stor forskjell på hvor jeg ville reist sammen med noen, og reist alene. 

Alene ville jeg vært i nærheten av andre folk. Vanlig populære reisemål. Amadores på Gran Canaria feks. 

Med andre ville jeg opplevd mer kultur og historie. 

Anonymkode: 12e04...9ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...