Gå til innhold

Bare litt klisj klasj🫣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare rope høyt at jeg har verdens beste mann🥹🥹(klart han har nå en eller to dårlige vaner også), men han er så snill!🥹💕Jeg kan si alt til han, og selv om han ikke alltid klarer å forstå min tankegang så er han så forståelsesfull og støttende💕Barna elsker pappaen sin også❤️Han er typen som hopper til hvis han ser jeg ikke har det bra, og gjør det bra igjen på den måten han mener jeg trenger.

Hurra for slike mannfolk👏🏻

Anonymkode: b398a...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, den overskriften din er jo legendarisk, klisj klasj, aldri sett det skrevet på den måten før ;)

Men ja, verden er full av gode menn, det er bare så sjelden noen skriver om dem. Det er gjerne klaging man hører...

Anonymkode: 367e5...3fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Haha, den overskriften din er jo legendarisk, klisj klasj, aldri sett det skrevet på den måten før ;)

Men ja, verden er full av gode menn, det er bare så sjelden noen skriver om dem. Det er gjerne klaging man hører...

Anonymkode: 367e5...3fb

Hehe ja klisj klasj🤣🥰😍Gøy du likte den🤣

Ja, det er mange gode menn der ute, virkelig❤️Er så heldig å ha en som jeg kan kalle mannen min.Heldigvis ser det ut til at sønnen vår også blir slik🥹💙

Anonymkode: b398a...7ac

Skrevet

Jeg har også en slik mann. En mann som bare vil meg godt og som alltid støtter meg og bygger meg opp. Det virker som sønnene våre blir slik som ham. De er skikkelig fine fyrer begge to. 

Anonymkode: 4de88...fa2

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nekter å tro at kvinner flest vil ha en slik mann. Det tror jeg handler om kvinner som er blitt skuffet gjentatte ganger og som er desillusjonerte, og selv de drømmer nok helst om en mann som er mer som en Shæfer, Grand Danois eller noe i nærheten av de to ( eventuelt en stor og litt uforutsigbar blandingshund som overrasker positivt )  Golden Retriver er vennemateriale..

Ts, hyggelig for deg 🙂

Endret av ReneRene
Skrevet
ReneRene skrev (8 minutter siden):

Nekter å tro at kvinner flest vil ha en slik mann. Det tror jeg handler om kvinner som er blitt skuffet gjentatte ganger og som er desillusjonerte, og selv de drømmer nok helst om en mann som er mer som en Shæfer, Grand Danois eller noe i nærheten av de to ( eventuelt en stor og litt uforutsigbar blandingshund som overrasker positivt )  Golden Retriver er vennemateriale..

Ts, hyggelig for deg 🙂

Da kjenner du ikke meg. Det eneste jeg ser etter i en mann er snillhet. Det er det eneste jeg tenner på også. 

Anonymkode: 4de88...fa2

Skrevet
ReneRene skrev (15 minutter siden):

Ts, hyggelig for deg 🙂

Du sier noe der ja...

Anonymkode: 9c3e5...c89

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Golden Retriever menn er ut, nå er det Rottemenn som er inn.

Det er en ny TikTok trend hvor kvinner laster opp bilder av gutter/menn de kjenner som ligner på rotter.

Et viktig feministisk symptom på at kvinner påvirker bildet av hvordan den ideelle mannen skal se ut.

Anonymkode: 75861...7ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Golden Retriever menn er ut, nå er det Rottemenn som er inn.

Det er en ny TikTok trend hvor kvinner laster opp bilder av gutter/menn de kjenner som ligner på rotter.

Et viktig feministisk symptom på at kvinner påvirker bildet av hvordan den ideelle mannen skal se ut.

Ene er hel utseende, andre egenskap. 

Omsorgsfulle menn som gjør livet lettere går aldri av moten. 

Anonymkode: ce762...43b

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Ene er hel utseende, andre egenskap. 

Omsorgsfulle menn som gjør livet lettere går aldri av moten. 

Anonymkode: ce762...43b

Ja, Golden Retriever menn er lydige og lette å trene (det er populært for jenter å legge ut TikTok videoer av gutter som gjør hundetriks på kommando). Mens Rottemenn er et skjønnhetsideal. Begge feministisk viktige trender for at kvinner skal definere idealer på TikTok. 

Kanskje den neste feministiske trenden blir at sønnene våre blir hengt ut som Golden Retriever gutter med Rottefjes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...