Gå til innhold

kake lite sukker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

lilletrille 24 skrev (2 timer siden):

er det noen som hvet hvilken kaker i butikk som har minst sukker?

Alle ferdig kaker i butikk inneholder dessverre stort sett mye mer sukker enn man ville brukt hjemme. Det beste er nok å se på innholdsfortegnelsen. Hvor mye karbohydrater kaka inneholder per 100 g.

Anonymkode: 5582a...d22

Men MÅ det være kake da? Eller kan du for eksempel ta med noe mer dessert-aktig?

Hva med jordbær, blåbær og bringebær med sukkerfri vaniljesaus? Finnes også sukkerfri gelé og sjokoladepudding ferdig laget på butikken. Pimp den opp med litt frukt/bær og server med sukkerfri vaniljesaus. 😊

Hvorfor lite sukker? 

TøffiTrynet☠ skrev (42 minutter siden):

Men MÅ det være kake da? Eller kan du for eksempel ta med noe mer dessert-aktig?

Hva med jordbær, blåbær og bringebær med sukkerfri vaniljesaus? Finnes også sukkerfri gelé og sjokoladepudding ferdig laget på butikken. Pimp den opp med litt frukt/bær og server med sukkerfri vaniljesaus. 😊

Sukkerfri gele er ikke godt!

Anonymkode: 1ca16...282

TøffiTrynet☠ skrev (1 time siden):

jeg syns det er litt trist og komme med frukt til en bursdag

jeg tror jeg har funnet en kake nå som ikke har alt for mye sukker i seg

lilletrille 24 skrev (4 minutter siden):

jeg syns det er litt trist og komme med frukt til en bursdag

jeg tror jeg har funnet en kake nå som ikke har alt for mye sukker i seg

Kjøp en boks med sukkerfri vaniljeis, den er helt ok. Snu boksen på hodet på et fat og pynt rundt med div bær.

Vips har du en sukkerfri iskake med f.eks bringebær og blåbær.

Anonymkode: 2c9c3...42c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...