Gå til innhold

Den rareste menstruasjonen noensinne. Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Jeg er 35 år, er i fast forhold og går ikke på prevensjon. 
Jeg har alltid hatt fast syklus. Mensen varer 4 dager med 1 dag kraftig blødning,  gir aldri smerte eller ubehag. Enkelt og greit!

Mensen kom uventet på tirsdag, en hel uke før tiden. Det skjer aldri! Jeg hadde én dag med normal blødning (kraftig) og så dabbet det av for hver dag, som det pleier.

Så var det som om det startet på nytt igjen.. I går hadde jeg vondt i korsryggen og i dag har jeg kraftige kramper i nedre del av magen og kraftig blødning. 
Jeg pleier aldri å verke i ryggen eller ha kramper. Men hvorfor økte plutselig blødningen igjen?

Jeg føler at jeg har fått dobbelt mensen med ekstra 😅 

Jeg har aldri mer enn 4 dager blødning, men nå er jeg på dag 6 og det er intenst plutselig. Erfaringer eller teorier mottas med takk! 

Anonymkode: 802ca...7a5

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 35 år, er i fast forhold og går ikke på prevensjon. 
Jeg har alltid hatt fast syklus. Mensen varer 4 dager med 1 dag kraftig blødning,  gir aldri smerte eller ubehag. Enkelt og greit!

Mensen kom uventet på tirsdag, en hel uke før tiden. Det skjer aldri! Jeg hadde én dag med normal blødning (kraftig) og så dabbet det av for hver dag, som det pleier.

Så var det som om det startet på nytt igjen.. I går hadde jeg vondt i korsryggen og i dag har jeg kraftige kramper i nedre del av magen og kraftig blødning. 
Jeg pleier aldri å verke i ryggen eller ha kramper. Men hvorfor økte plutselig blødningen igjen?

Jeg føler at jeg har fått dobbelt mensen med ekstra 😅 

Jeg har aldri mer enn 4 dager blødning, men nå er jeg på dag 6 og det er intenst plutselig. Erfaringer eller teorier mottas med takk! 

Du har vært gravid, festeblødning først og så abort. Aner ikke.🤔

Anonymkode: 048f1...f56

Nei, jeg har ikke tatt noen test. 

Det river skikkelig i magen. Tror ikke jeg har hatt sånne kramper siden jeg var tenåring. Ja, skal kontakte lege hvis det ikke gir seg.. Jeg skjønner lite av dette!

Joda, om du aborterer tar det litt tid før testen blir negativ. Du har hcg i urinen sikkert en uke eller to etter å ha mistet.

Men man kan ha blødninger og kramper uten å miste også, f.eks om det er tvillinger og man mister den ene.

Ta en digital test i morgen som viser uker, så tar du en ny om en uke så ser du om du har kommet en uke lenger eller om du mistet.

Lykke til.

Anonymkode: 5c5d6...396

Annonse

Lunne høres litt ut som en abort ja😔 Magekrampene er rier for å få ut det som skal ut. Det se bare ut som en vanlig eller litt sterkere  mens, gjerne med litt blodkoagler. Vedvarer krampene er kanskje ikke alt komme ut og du vil kanskje trenge litt hjelp med det.

Går derimot krampene over og blødningen var liten så er du gravid. Det er ikke uvanlig å blø litt i starten av svangerskapet pga slimhinnen i skjeden ofte er lit skjøre. Da er blødningen som regel svake, litt utblandet/rosa.

Anonymkode: 90bda...53d

Anonym bruker skrev (På 15.7.2024 den 9.23):

Enten spontanabort, eller overgangsalder?

Anonymkode: c7490...361

Dagens test er negativ, men jeg blør enda. Det er veldig snodig! Aldri blødd så lenge før… 

Håper ikke overgangsalder kommer allerede i en alder av 35 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...