Gå til innhold

Noen som kjenner en brannmann spm

Anbefalte innlegg

Prøver med annen overskrift…

Samboer fant et gammelt fly til sønnen vår.Batteriene måtte byttes da det var lite lyd.Så også at det var litt rust/eir(vet ikke), men samboer skrapet dette bort med skrujernet han hadde i hånda.
Er dette trygt å fortsette å bruke eller burde vi kaste det?Så helt fint ut nå..tenker bare brannfare🫣

Anonymkode: a247d...6e0

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448689-noen-som-kjenner-en-brannmann-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja vet det høres teit ut….Men søker svar

Syns spørsmålet ditt er fint jeg da. Kjedelig at det tar fyr i leken som ligger i stua mens dere sover oppe. 

Hva med å kontakte de gjennom Facebook sidene deres? Send en meld og hør. 😊

Anonymkode: 4ce35...8b0

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Syns spørsmålet ditt er fint jeg da. Kjedelig at det tar fyr i leken som ligger i stua mens dere sover oppe. 

Hva med å kontakte de gjennom Facebook sidene deres? Send en meld og hør. 😊

Anonymkode: 4ce35...8b0

Vet ikke hvor jeg gjør det?

Jeg hadde tenkt det samme, så jeg synes ikke det et var dumt spørsmål. Jeg kjøpte en febermåler fra Wish for ett par år siden. Tok batterier i den, så ble den glovarm, og begynte å ryke. Fikk kastet den ut, og batteriene falt ut. Lærte av det, bestiller ikke noe sånt, fra sånne butikker igjen. Så ting med batterier er ikke alltid trygt. 

Anonymkode: 71970...3af

Annonse

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Helt enig, det heter brannMANN, ikke noe annet.

Anonymkode: 7963f...3fe

Det var nå det som streifet hjernen min akkurat når jeg skreiv det, damer er jo også i det yrket..

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det var nå det som streifet hjernen min akkurat når jeg skreiv det, damer er jo også i det yrket..

Damer kalles også "brannmann". https://www.dagbladet.no/nyheter/norske-gunn-30-omtales-som-verdens-heiteste-brannmann-det-er-hun-ikke-helt-fornoyd-med/66908166

Men det er ikke til å stikke under ei stol at det er forskjell på damer og menn. Og hvis det brenner og en bevisstløs person må bæres ut av en brennende bygning så har nok menn lettere for å gjennomføre den oppgaven enn damer har.

102762677_2088417417949665_4341429363149

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Damer kalles også "brannmann". https://www.dagbladet.no/nyheter/norske-gunn-30-omtales-som-verdens-heiteste-brannmann-det-er-hun-ikke-helt-fornoyd-med/66908166

Men det er ikke til å stikke under ei stol at det er forskjell på damer og menn. Og hvis det brenner og en bevisstløs person må bæres ut av en brennende bygning så har nok menn lettere for å gjennomføre den oppgaven enn damer har.

102762677_2088417417949665_4341429363149

Ja, se der ja🧑‍🚒

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...