Gå til innhold

Noen som jobber som….

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Fyr løs…

Anonymkode: b8708...0f1

Det hang en radiator på veggen på en kiosk, minstemann mista noe bak(trodde han!!)når jeg ser bak er noe «dritt» og teip(fikler som jeg er river jeg av teipen)teipen hang løst, men så sier mannen at jeg må jo ikke «rydde» i alt. Nå lurer jeg på om jeg har gjort noe galt?Kan jeg ha gjort noe skade?
Over hang det reklameark osv og det var teip utenpå radiatoren som så ut som kom derifra.

Overtenker jeg?Kan det skje noe?

Anonymkode: 9a859...95a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Absolutt ikke. Det er ingen ting på en radiator som skal festes med vanlig tape. Er nok bare rester fra gammelt av. 

Helt helt sikker?Var blank iallefall den teipen, usikker om jeg henta den fra baksiden eller imellom, alt skjedde så fort…

Jeg sliter fryktelig med angst så jeg var nesten på tur å ringe noen jeg kjenner som jobber med slikt😭Har tenkt på det i dagevis nå og følte det ble så teit å spørre han som jobber på kiosken flere dager etterpå..

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

🤣 Håper du kødder

Anonymkode: bb334...01c

Dessverre…sliter med angst og helt forferdelig å tenke om jeg har ødelagt noe som er andre sitt.Jeg skjønner at du ler, men for meg er det så blodig alvor at det går ut over nattesøvnen

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Helt helt sikker?Var blank iallefall den teipen, usikker om jeg henta den fra baksiden eller imellom, alt skjedde så fort…

Jeg sliter fryktelig med angst så jeg var nesten på tur å ringe noen jeg kjenner som jobber med slikt😭Har tenkt på det i dagevis nå og følte det ble så teit å spørre han som jobber på kiosken flere dager etterpå..

Jeg er helt sikker ja. Du trenger ikke å bekymre deg for dette lenger. 

I tillegg er en radiator på ingen måte brannfarlig heller. Den varmes opp kun av varmt vann som går igjennom. Så atter en grunn til å senke skuldrene. Du har IKKE gjort noe galt 😊

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt sikker ja. Du trenger ikke å bekymre deg for dette lenger. 

I tillegg er en radiator på ingen måte brannfarlig heller. Den varmes opp kun av varmt vann som går igjennom. Så atter en grunn til å senke skuldrene. Du har IKKE gjort noe galt 😊

Hva om det var lim?blankt lim?At jeg reiv noe som var limt?🥵(nå begynner kverninga)hærregud unnskyld at jeg spør..men du aner ikke hvor takknemmelig jeg er for at du svarer🥹💙

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hva om det var lim?blankt lim?At jeg reiv noe som var limt?🥵(nå begynner kverninga)hærregud unnskyld at jeg spør..men du aner ikke hvor takknemmelig jeg er for at du svarer🥹💙

Du tror at en radiator er holdt sammen av teip og lim og at kiosken brenner ned nå? Herregud...

Anonymkode: bb334...01c

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Beklager om jeg høres gal ut, har vært gjennom traumer så alt er krise innimellom🥹❤️Blir veldig glad for at dere orker å svarer, det hjelper så mye🙏

Ikke bry deg om at folk blir oppgitte her, for det er ikke så lett å forstå sånne tvangstanker som du har. Det kan virke helt koko på andre, men for den som opplever det er det sykt (!) vanskelig, og det er rett og slett sterk angst som gir seg uttrykk på den måten. Og nei, du har ikke gjort NOE som kan forårsake skade på noen måte! 

Du må få hjelp da. Jo før jo heller. Det blir jo nesten uutholdelig å ha det sånn som du har det nå. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ingenting å bekymre seg for. Bruk av olje og parafin er ikke lov i dag, slik 0f1 skriver er det kun varmt vann. Når du skal gjøre en jobb på dette må du ha skikkelig verktøy som baufil. Lar seg ikke pirke bort med andre ord. Pust med magen, dette går helt fint 🤗

Anonymkode: c4f38...b63

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Beklager om jeg høres gal ut, har vært gjennom traumer så alt er krise innimellom🥹❤️Blir veldig glad for at dere orker å svarer, det hjelper så mye🙏

Nada stressomondos. Mer medfølelse for deg som fikk ødelagt en dag over bekymringer ❤️

ReneRene skrev (25 minutter siden):

Ikke bry deg om at folk blir oppgitte her, for det er ikke så lett å forstå sånne tvangstanker som du har. Det kan virke helt koko på andre, men for den som opplever det er det sykt (!) vanskelig, og det er rett og slett sterk angst som gir seg uttrykk på den måten. Og nei, du har ikke gjort NOE som kan forårsake skade på noen måte! 

Du må få hjelp da. Jo før jo heller. Det blir jo nesten uutholdelig å ha det sånn som du har det nå. 

Du svarer alltid så fint❤️Tusen hjertelig takk.Jeg er mye roligere i kveld enn jeg var før jeg spurte her inne. Har hatt mange panikkanfall over dette🥹🥹Har snakket med mannen og vi er enige om at jeg må få «lufte meg» for noen.Har fått legetime.Håper bare ikke det er så altfor lang ventetid på psykolog.

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nada stressomondos. Mer medfølelse for deg som fikk ødelagt en dag over bekymringer ❤️

Tusen takk kjære deg❤️

Det er ikke enkelt å overtenke alt🥹

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Ingenting å bekymre seg for. Bruk av olje og parafin er ikke lov i dag, slik 0f1 skriver er det kun varmt vann. Når du skal gjøre en jobb på dette må du ha skikkelig verktøy som baufil. Lar seg ikke pirke bort med andre ord. Pust med magen, dette går helt fint 🤗

Tusen takk❤️

Vet at dette er en gammel ovn, rust på den også.Tenkte kanskje at det var olje/parafin.

Puster❤️

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du svarer alltid så fint❤️Tusen hjertelig takk.Jeg er mye roligere i kveld enn jeg var før jeg spurte her inne. Har hatt mange panikkanfall over dette🥹🥹Har snakket med mannen og vi er enige om at jeg må få «lufte meg» for noen.Har fått legetime.Håper bare ikke det er så altfor lang ventetid på psykolog.

Siden du plages i så stor grad med dette, så vil jeg tro at du får avtale hos psykolog ganske fort. Bare si det akkurat som det er hos legen, og kanskje mannen din kan være med?

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Siden du plages i så stor grad med dette, så vil jeg tro at du får avtale hos psykolog ganske fort. Bare si det akkurat som det er hos legen, og kanskje mannen din kan være med?

Å det var smart.Ja, godt mulig mannen blir med da❤️💕Det har jeg ikke tenkt på, men nå er jo tankene mine på alt annet..

Har vært hos lege, har visst angst så det holder.Måtte fylle inn noen skjema. Han skulle se om han fikk stilt meg langt frem i køen…🙏❤️
Og ja, jeg tenker enda på dette scenarioet, men det hjalp mye på ved hjelp av dere🥹🫶

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...