Gå til innhold

Posten/ postnord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Zalando samarbeider med Post Nord. Skal du bruke reguretiketten fra de må du selvfølgelig levere pakken til Post Nord.....hvis du vil at den skal komme frem da.

Anonymkode: 4bcbf...f80

Nope, du tar på etiketten, og leverer inn på posten! Hvor tror du postnord holder til da? Jeg har levert retur på posten

Anonymkode: 3a8ac...9bb

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Zalando samarbeider med Post Nord. Skal du bruke reguretiketten fra de må du selvfølgelig levere pakken til Post Nord.....hvis du vil at den skal komme frem da.

Hvor holder så postnord stedene som tar i mot retur til da?

Anonymkode: bbfaa...cf8

Annonse

Post Nord er privateid. Det betyr at de gjør sitt ytterste for å beholde og få kunder.

Posten er statlig eid. Det betyr at de får en masse skattepenger uavhengig av hvor god eller dårlig jobb de gjør.

Derfor er Post Nord best. Alltid.

Anonymkode: 5b161...de7

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nope, du tar på etiketten, og leverer inn på posten! Hvor tror du postnord holder til da? Jeg har levert retur på posten

Noen steder har både Posten og Post Nord. 

Andre steder har bare en av delene. 

Før kunne jeg levere begge deler i samme butikk, men nå må jeg i to forskjellige. 

Anonymkode: 049a2...46c

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Post Nord er privateid. Det betyr at de gjør sitt ytterste for å beholde og få kunder.

Posten er statlig eid. Det betyr at de får en masse skattepenger uavhengig av hvor god eller dårlig jobb de gjør.

Derfor er Post Nord best. Alltid.

Anonymkode: 5b161...de7

Postnord er eid av den svenske og danske stat. Posten og Bring er eid av den norske stat.

Ingenting av dette er privat eid.

Anonymkode: 5fe8d...edd

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor holder så postnord stedene som tar i mot retur til da?

Anonymkode: bbfaa...cf8

Post Nord har inn og utleveringssteder her ig der på samme måte som Posten. I mitt område er det Meny på Skedsmokorset og Rema1000 på Kløfta som jeg har brukt. Hvor de har der dere og TS bor vet jeg virkelig ikke, men dere finner det ved å google.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...