Gå til innhold

Hadde dere også ignorert denne naboens ønske, eller vist hensyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg strekker meg langt for å imøtekomme og respektere andre kulturer, men på min egen veranda gjør jeg akkurat som jeg vil.

Anonymkode: d9d0e...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange likhetstrekk mellom feminismen og muslim. For eksempel var feminister primus motor for temperance movement, med mål om å forby alkohol.

I dag er det venstrefeminister i norsk politikk som arbeider for at Norge skal ta imot flest muslimer og samtidig gi de som kommer de beste godene og støtteordningene. Feminisme og muslim går hånd i hånd.

Vær politisk korrekt feminist å gjør som naboen sier, kutt ut alkohol. Dere blir et godt og sterkt team sammen, lykke til!

Anonymkode: 0a0af...a19

Skrevet
ReneRene skrev (1 time siden):

Nei, man setter sikkert i gang leting etter olje helt på måfå og ut av det blå. Jeg mener, det koster jo ikke noe særlig.... SELVFLGELIG visste de at de ville finne olje, OG det påvirket mange beslutninger. Nå gidder jeg ikke svare mer på denne tullete avsporingen. 

Hehe. Ja, man satt faktisk i gang leting flere steder uten å finne olje. Og ingen kunne i 1967 vite omfanget av oljefunnene. 

Det er helt greit at du ikke er helt oppdatert på norsk historie, men da er det lurt å innse at man mangler kunnskap i stede for å gjøre seg enda dummere ved å insistere på at man har rett. 

Anonymkode: 23e3b...11b

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...