Gå til innhold

Dere som bor i Lofoten. Eller andre virkelige populære feriemål. Er dere ikke dritt lei?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Er det for dyrt, så får de droppe bobilferie da? Man reiser vel ikke på en ferie man ikke har råd til?

Anonymkode: 150cc...2c9

Nå er det faktisk i overkant dyrt i Norge på enkelte områder. Det er sykt å betale fra 600 for en natt på parkeringsplass uten noen fasiliteter som do, mulighet for tømming av det samme, osv. Jeg skjønner godt at folk ikke vil det, men så er det andre steder hvor de tenker mer fornuftig for å spare både lokalbefolkning og turister for unødige konflikter og utgifter, og da avser de plasser hvor de kan stå for et par hundrelapper- noen steder gratis siden det kun er et sted å parkere. 

Fortsetter under...

ReneRene skrev (10 minutter siden):

Nå er det faktisk i overkant dyrt i Norge på enkelte områder. Det er sykt å betale fra 600 for en natt på parkeringsplass uten noen fasiliteter som do, mulighet for tømming av det samme, osv. Jeg skjønner godt at folk ikke vil det, men så er det andre steder hvor de tenker mer fornuftig for å spare både lokalbefolkning og turister for unødige konflikter og utgifter, og da avser de plasser hvor de kan stå for et par hundrelapper- noen steder gratis siden det kun er et sted å parkere. 

Som sagt- har man ikke råd til det, så ikke reis! Det er så enkelt. 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Som sagt- har man ikke råd til det, så ikke reis! Det er så enkelt. 

Selvfølgelig er det ikke så enkelt når flere ikke aner hva det koster over alt. Nå er det faktisk ikke sånn at alle planlegger tur i bobil ned til minste detalj, så priser kan nok sjokkere ganske mange uten at de er forberedt. SÅ enkelt er det. 

ReneRene skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke så enkelt når flere ikke aner hva det koster over alt. Nå er det faktisk ikke sånn at alle planlegger tur i bobil ned til minste detalj, så priser kan nok sjokkere ganske mange uten at de er forberedt. SÅ enkelt er det. 

Da er man jo dum da. Klart man sjekker priser og muligheter for overnatting. 

Jeg virkelig hater turister, og bruker enhver anledning til å fortelle i klartekst at vi nordmenn HATER dem, og at de skal komme seg til h******e ut av landet. Jeg - og mange naboer her - gjør det vi kan for at turistene skal føle seg så forhatt som mulig. Jeg roper, banner, slår etter de med stokker, og elsker å se hvor redde mange blir. Fy F....for et pakk!! 

Anonymkode: 95f50...759

ReneRene skrev (1 time siden):

Jo, så enkelt er det faktisk.  

Anonymkode: e9942...a83

Annonse

ReneRene skrev (6 timer siden):

Jeg kan ikke forsyne meg med en kjole fra klesskapet ditt selv om jeg synes den var for dyr i butikken eller okkuperer kjøkkenet ditt for matlaging selv om jeg synes restauranten har for dyr mat. På samme måte kan jeg ikke parkere i innkjørselen din selv om jeg synes det er for dyrt på parkeringsplassen.

Anonymkode: 84770...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...