Gå til innhold

Er du værsyk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Jeg er avhengig av sol og varme. Hadde jo heldigvis ett par uker i slutten av mai, og jeg er delvis sykemeldt så jeg fikk nyte litt av den. Så hadde vi en uke i hellas nå i juni. Men skal det ikke bli mer sol fremover nå må jeg vurdere en uke til i syden til høsten

Anonymkode: ba768...0d8

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Liker sol, men det er ingenting som heter værsyk. Bare jeg er borte fra jobb, koser jeg meg. Skulle ønske jeg kunne ha mulighet til å si opp på dagen, da kunne det gjerne regnet hver dag for min del... 

Anonymkode: b1367...e19

At du ikke kjenner på det betyr ikke at begrepet er feil. 

Jeg er ikke værsyk, jeg elsker å ha fri uansett, men det er unektelig litt kjipt å ha sommerferie i 12 grader og regn. Men neste uke reiser vi til varmere strøk, så da får jeg nok dekket behovet for varme, og vel så det. 

Anonymkode: 09508...cc7

Ja ,uten tvil .

Blir tung  og daff i kroppen .orker ingenting når det er grått og vått .

Når sola kjem så kjem og energien og eg vil ut og finne på alt mulig . 

Liker regn og altså ,bare ikkje konstant heile sommeren. Då vil eg ha sol energi 🌞

Anonymkode: 190ef...7be

Trodde værsyke var fysisk jeg... F.eks får svigermor hodepine og revmatisk plager når det er tåke og værskifte.

Googlet og ser jo at noen reagerer psykisk, men de tingene dere ramser opp her som å bli i dårlig humør er vel ikke å være værsyk?

https://sml.snl.no/værsyke

Anonymkode: 7ca18...070

Liker regn jeg og, når jeg er på jobb. Ikke 3 av 4 uker sommerferie, da blir jeg dritt lei regn. Så neste år bryr jeg meg katta om flyskam og miljøet, da skal jeg sydover til sol og varme. Får vel høre det, men....

Anonymkode: 5b148...848

Nei, jeg bryr meg ikke om hva slags vær det er i det hele tatt, men jeg liker ikke veldig sterk vind og kraftig tordenvær siden det kan være en viss fare med det, og ihvertfall ved sjøen. Men det handler aldri om humør og noen fysiske plager. Jeg kan forstå at folk som er på reise og er på ukjente steder kan bli negativt påvirket, for å gå rundt og se på severdigheter osv er ikke så lett om regnet høljer ned. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...