Gå til innhold

Hva gjør dere på danmarksferie?

Anbefalte innlegg

Vi er i Danmark……og det regner. Hver dag har det blitt meldt mye regn, som regel blir det kun bøyer.

Mann og to av barna er skikkelig forkjøla. 

Så hva pleier dere gjøre en uke på hytte i Danmark? Vi har 3 dager igjen. Barna er i småskolealder.

Vi har vært i park, dyrepark og basseng. Trenger egentlig tips om litt billige dager.

Anonymkode: 21f74...47e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi er i Danmark……og det regner. Hver dag har det blitt meldt mye regn, som regel blir det kun bøyer.

Så hva pleier dere gjøre en uke på hytte i Danmark? Vi har 3 dager igjen. Barna er i småskolealder.

Vi har vært i park, dyrepark og basseng. Trenger egentlig tips om litt billige dager.

Hvor i Danmark er dere?
Er litt vanskelig å svare på det dersom vi ikke vet hvor dere er

Anonymkode: 68029...0c7

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ville garantert oppsøkt bruktbutikker. Dansk porselen er rimelig i Danmark og veldig ofte stort utvalg. Samme med dansk design når det gjelder klær og gjenstander. Ved vestkysten ville jeg gått turer langs strendene og klintene og latt meg fascinere av vær og vind.

Gå på stranden og bygge sandslott, pynte dem med skjell osv.

Gå på kiosken og kjøpe dansk is (bare at iskartet er annerledes enn i Norge er nok til å begeistre mine unger).

Minigolf. Danskene er flinke der, store flotte baner, og ungene elsker det.

Anonymkode: 911ce...745

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...