Gå til innhold

40-årene og cargobukse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 10.7.2024 den 8.54):

Hva er den gjengse DB-er sin oppfatning her? Er det innafor at en dame i 40-årene går i slike bukser? Jeg lånte 15-åringen sin ene for noen uker siden og synes den var så utrolig behagelig å gå med at jeg gikk til innkjøp av en selv. Nå kjenner jeg at jeg har lyst på flere rett og slett fordi jeg synes de er helt fantastiske å ha på seg, men føler litt at dette egentlig er mest et ungdomsplagg?

Anonymkode: d99d9...068

Ja! Det er helt okay synes jeg! Alle 40 åringer kan gå i akkurat de buksene de liker og trives i!

Anonymkode: 859dc...879

Anonym bruker skrev (På 10.7.2024 den 8.54):

Hva er den gjengse DB-er sin oppfatning her? Er det innafor at en dame i 40-årene går i slike bukser? Jeg lånte 15-åringen sin ene for noen uker siden og synes den var så utrolig behagelig å gå med at jeg gikk til innkjøp av en selv. Nå kjenner jeg at jeg har lyst på flere rett og slett fordi jeg synes de er helt fantastiske å ha på seg, men føler litt at dette egentlig er mest et ungdomsplagg?

Anonymkode: d99d9...068

Ja, det er innafor- ingen forbyr å gå i den. Ja, det er et ungdomsplagg og snekkerbukse til håndverkere. 
Nei, det ser ikke bra på en 40+ dame. Det er masse annet å ha på som vil gi deg bedre look i 40+ alder 

Anonymkode: 36f71...881

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...