Anonym bruker Skrevet 9. juli 2024 #1 Del Skrevet 9. juli 2024 Snart 6 åring i hus hun er utrolig glad og spretten jente, men av og til kan hun gjøre litt for mye av seg selv. Feks i andre barns barnebursdager, om noen kommer inn døra/hagen skal hun også springe frem med bursdagsbarnet og begynne å prate om seg selv til foreldre som hun også ikke har sitt før og forklare at dette er stine’s bursdag og blabla. Og hun vil gjerne og kan hjelpe med å åpne gaver noe jeg må steppe inn og forklare henne at dette er (stine’s) bursdag og hun som skal åpne dem. Jeg pleier ofte og treffe venninner uten henne da jeg er redd hun skal lage hull i hove på dem da hun elsker å snakke! Og være midtpunktet, så jeg vil heller nyte en venninne kveld uten å måtte sette henne på plass hele tiden og be henne roe seg ned. Kan dette være add eller adhd? Jeg føler meg utrolig stygg av å si at av og til blir jeg små flau av måten hun krever oppmerksomhet fra alle og alt🥲 jeg skjønner at hun liker å si og sånt men kan fort bli litt mye og forstyrrende for andre Anonymkode: 9890d...9d9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448618-mitt-barn-skal-alltid-v%C3%A6re-midtpunkt-og-vil-ha-masse-oppmerksomhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå