Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (29 minutter siden):

Vi skal motta hagemøbler og fått beskjed om at de kommer mellom 09:00 og 13:00 så det blir spennende å se gitt. Her i Italia er tidspunkt mer et forslag enn noe annet🤪

Høres ut som postnord 😆

Anonymkode: 1f99f...4a0

Litt jobboppgaver, ellers skal jeg nyte at sola er her for en gangs skyld. Skal hjelpe yngste å sy litt, vanne plantene mellom 20-23, i og med det er restriksjoner her akkurat nå og det er vår tid. Ellers trenger jeg kun å finne ut hva vi skal spise til middag, så om noen har et godt forlag, er jeg åpen for innspill 😅

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som postnord 😆

Dette er verre🤪. De siste dagene har gått til venting på alt mulig. Internett-gubben , leveringer fra elektrobutikk og ikke minst at vaskeriet stenger i hytt og pine. I dag har jeg rukket å gå dit 2 ganger og selv om de skal ha åpent så er det stengt. Det er mulig jeg rett og slett må kjøpe flere håndklær siden alle er brukt. ( skal ikke bruke mye vann på vasking for hånd ) 

mamma til adhd gutt<3 skrev (18 minutter siden):

Dette er verre🤪. De siste dagene har gått til venting på alt mulig. Internett-gubben , leveringer fra elektrobutikk og ikke minst at vaskeriet stenger i hytt og pine. I dag har jeg rukket å gå dit 2 ganger og selv om de skal ha åpent så er det stengt. Det er mulig jeg rett og slett må kjøpe flere håndklær siden alle er brukt. ( skal ikke bruke mye vann på vasking for hånd ) 

😅 Jeg fikk kvota av kun en ferietur med leiebil og bagasje på avveie, de har en egen måte å tilnærme seg service. Litt i gata, hva, skal jeg mene noe om dette? Jeg kan da ikke svare på jobbrelatert spørsmål mens jeg er på jobb, i hvert fall ikke på engelsk 😆🤭

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

😅 Jeg fikk kvota av kun en ferietur med leiebil og bagasje på avveie, de har en egen måte å tilnærme seg service. Litt i gata, hva, skal jeg mene noe om dette? Jeg kan da ikke svare på jobbrelatert spørsmål mens jeg er på jobb, i hvert fall ikke på engelsk 😆🤭

Man må kjapt omstille seg en annen klokke for å si det sånn🤪

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Man må kjapt omstille seg en annen klokke for å si det sånn🤪

Hehe, ja. Åpningstider og engelsk språklig selv på internasjonale flyplasser kan være vanskelig å forholde seg til. 

Jeg elsker Italia, men de ER elendig på kundeservice. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hehe, ja. Åpningstider og engelsk språklig selv på internasjonale flyplasser kan være vanskelig å forholde seg til. 

Jeg elsker Italia, men de ER elendig på kundeservice. 

Hehe, de er i alle fall lettere å ha med å gjøre hvis man sender Mail på italiensk har vi merket😊

Omtrent hver eneste dag fra mai ut september ser lik ut : stå opp tidlig, jobbe ved skrivebordet en times tid, så er det å jobbe i gatekjøkkenet tilhørende stedet resten av dagen, eller bare slappe av, kun ta mot telefoner og litt regnskap på kvelden. Spiser god mat på kvelden, er med barnebarn og resten av familien som er her alle eller noen til enhver tid, og besteforeldre på andre siden da de har hytte rett over vika. 

Går lange turer uansett vær, og bare nyter rolige og avslappende dager. Snakker mye med turister, og det er jo et av høydepunktene, så veldig lite spennende her! 

Skal reise bort en helg og to etterhvert, hvis det blir tid. Ellers vente til senhøst. 

Anonymkode: c6016...9d3

Har en fridag og benytter finværet til å få vasket mye tøy og hengt ut til tørk i sola. Har gjort litt nyttige ting inne og nå skal jeg gjøre litt nyttige ting ute før jeg skal lande i en stol og lese bok om et par timers tid. Håper det fortsatt er sol når jeg kommer så langt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...