Anonym bruker Skrevet 8. juli 2024 #1 Del Skrevet 8. juli 2024 Noen med erfaring? Har overaktiv blære ifølge gyn. Begynte med betmiga i mars, fikk beskjed om at det kunne ta 2 mnd før jeg merket bedring. Er på fjerde mnd på pillene og det er null forskjell. Har kontroll i mars 2025. Ønsker ikke å fortsette på pillene et år, både pga pris og pga bivirkningene. Har ikke opplevd særlig bivirkninger, men å putte i seg medisin med sinnsyke potensielle bivirkninger er ikke ønskelig når det ikke ser ut til å fungere. Noen med erfaring? Bør jeg kontakte sykehuset og snakke med gynekologen? Holder det å snakke med fastlegen? Eller kan jeg bare slutte? Jeg har prolaps av bakre kjedevegg og mest sannsynlig nedfall av urinblæren. Lekker når jeg løper. Men problemene var ikke store nok til operasjon, og siden jeg ikke lakk ved hosting i gyn-stolen så mente hun at jeg ikke er plaget. Selv om noe neste ramler ut av kjeden min så kunne hun ikke se noe unormalt. Føler at irritabel blære ikke er riktig og derfor merker jeg ingen effekt av medisinen. Hmm... Anonymkode: 2ad1f...cec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448605-overaktiv-bl%C3%A6re-betmiga/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå