Gå til innhold

Tips til noen som har lamellgardiner der man ikke trenger å være ingeniør for å montere opp?

Anbefalte innlegg

Disse på kid og princess er jo for Mensa-medlemmer. 39 siders bruksanvisning for å kappe en lamellskinne, det er ikke noe for meg. Jeg har annet å bruke tiden min på. Noen som vet om noen der man kan få ferdigkappede skinner og lameller til en ok pris, slik at jeg kun kan montere de opp?

Takk!

Anonymkode: cc1d0...3a2

Fortsetter under...

Jeg må dessverre kappe både skinner og lameller. Måltilpasset koster typ 10 ganger mer enn standardmål, og å kappe skinne og klippe lamellene fikser jeg ikke når det er 39 siders bruksanvisning. Kid og Princess er begge sjekket ut….

Hi

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg må dessverre kappe både skinner og lameller. Måltilpasset koster typ 10 ganger mer enn standardmål, og å kappe skinne og klippe lamellene fikser jeg ikke når det er 39 siders bruksanvisning. Kid og Princess er begge sjekket ut….

Hi

Kjøpte fra KID, har dem i mange vinduer med ymse mål. Alt måtte kappes og tilpasses, og alt funker. Tok litt tid, men ikke akkurat rakettforskning. Det er ikke farlig å følge en bruksanvisning, serru. 

Anonymkode: 548ae...d26

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kjøpte fra KID, har dem i mange vinduer med ymse mål. Alt måtte kappes og tilpasses, og alt funker. Tok litt tid, men ikke akkurat rakettforskning. Det er ikke farlig å følge en bruksanvisning, serru. 

Anonymkode: 548ae...d26

Jeg er alene med tre barn, og vi har sårt tiltrengt to uker ferie sammen snart. Jeg vil ikke bruke feriedagene mine på å kappe og klippe lamellgardiner, jeg vil finne på ting med ungene. Derfor spurte jeg om noen kjente til noen som fikset dette på mål. Beklager, jeg burde kanskje opplyst om det i hovedinnlegget.

Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg er alene med tre barn, og vi har sårt tiltrengt to uker ferie sammen snart. Jeg vil ikke bruke feriedagene mine på å kappe og klippe lamellgardiner, jeg vil finne på ting med ungene. Derfor spurte jeg om noen kjente til noen som fikset dette på mål. Beklager, jeg burde kanskje opplyst om det i hovedinnlegget.

Hi

Fargerike har, men de koster jo litt mer da. Spørsmålet er om det er verdt det for deg.

Skal du ha billige må du gjøre jobben selv...

Vi er veldig fornøyd med Luxaflex som de selger hos Fargerike, har det på et par rom med skråtak og vinduer som ikke er standard.

https://www.fargerike.no/magasin/luxaflex/

Anonymkode: 90337...3ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...