Gå til innhold

Har lyst å ta med barna til "syden" til neste år.

Anbefalte innlegg

De vil da være 15, 14 og 11 år. Det er nok bare å begynne å spare. Hvor mye bør vi legge til side hver mnd for å få råd 🤔 kan og tenke meg all Inclusive pga to kresne barn der det går i pasta, pizza og pommes frites på reiser. Orker ikke en kamp om maten🙈 hva må vi forvente å betale 🤷 

Anonymkode: 7249b...d65

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De vil da være 15, 14 og 11 år. Det er nok bare å begynne å spare. Hvor mye bør vi legge til side hver mnd for å få råd 🤔 kan og tenke meg all Inclusive pga to kresne barn der det går i pasta, pizza og pommes frites på reiser. Orker ikke en kamp om maten🙈 hva må vi forvente å betale 🤷 

Får forresten igjen 16 000 på skatten, det kan kanskje komme godt med. 

Kommer jo an på hvor og når dere drar. Vi betalte 24.000 for to voksne og ett barn nå på Rhodos. (Med all ink) I fjor betalte vi 35.000 for 2 voksne og 3 barn i Bulgaria, med bare frokost. 

Anonymkode: c5e63...751

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kommer jo an på hvor og når dere drar. Vi betalte 24.000 for to voksne og ett barn nå på Rhodos. (Med all ink) I fjor betalte vi 35.000 for 2 voksne og 3 barn i Bulgaria, med bare frokost. 

Så lite som 24 000 med fly og alt? Ei uke? Vi betalte 11000 for fredag-tirsdag nå i Danmark for leie av hytte.

Så lite som 24 000 med fly og alt? Ei uke? Vi betalte 11000 for fredag-tirsdag nå i Danmark for leie av hytte.

Og i tillegg kom color Line. HI

Noen hoteller har gratis AI for barn under 12 år, så der kan du jo spare litt. Men sydentur for det som regnes som tre voksne og ett barn blir nok ganske dyrt uansett. Det er lurt å være tidlig ute med å bestille, da har dere mer å velge mellom i de billigeste alternativene også. Med så store barn hadde jeg hatt mest fokus på nærhet til strand og ikke fullt så mye på bassengstørrelse. 

Anonymkode: ae8f3...45c

Annonse

Noen hoteller har gratis AI for barn under 12 år, så der kan du jo spare litt. Men sydentur for det som regnes som tre voksne og ett barn blir nok ganske dyrt uansett. Det er lurt å være tidlig ute med å bestille, da har dere mer å velge mellom i de billigeste alternativene også. Med så store barn hadde jeg hatt mest fokus på nærhet til strand og ikke fullt så mye på bassengstørrelse. 

Diagnose inne i bildet, så han som er 13 nå kan ikke svømme. Tenker basseng er best og tryggest for meg 👍

Hva vil tidig ute si, nå eller rundt jul?

Diagnose inne i bildet, så han som er 13 nå kan ikke svømme. Tenker basseng er best og tryggest for meg 👍

Det er jo forståelig. 

Hva vil tidig ute si, nå eller rundt jul?

Så snart de legger ut turene, tenker jeg. Da kan du betale depositum og se hvor mye du må spare for å betale resten også. 

Jeg har hørt at Albania er billig og på vei opp som feriemål. Verd å sjekke :) 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

For fly, hotell og all inklusive ja. Vi reiste 21.juni, altså dagen skolene slutta. Dagen etter kosta det 8000 mer. Hadde vi valgt dagen før hadde vi spart ytterligere. 
Var på Rhodos i slutten av august for 2 år siden, da kosta det 30.000 for mannen, meg og sønnen på da 9 år

Kommer an på hvor dere reiser ut fra. Koster mye mer om dere bor i nord enn i sør. Vi bor i nord og jeg betalte 29000,- for 1 uke i Spania, inkl. hotell m/frokost, for meg og 1 barn 

Anonymkode: 11cbf...ca1

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kommer an på hvor dere reiser ut fra. Koster mye mer om dere bor i nord enn i sør. Vi bor i nord og jeg betalte 29000,- for 1 uke i Spania, inkl. hotell m/frokost, for meg og 1 barn 

Anonymkode: 11cbf...ca1

Reiser fra sola eller Haugesund. 

Annonse

Avhenger veldig av hvilken flyplass du må reise fra og om du er låst til fellesferien eller ei. 

Vi kommer best ut av det ved å booke fly så fort ruten er åpen og deretter feriehus. Med mindre dere kan dele hotellrom, er flere rom en stor merkostnad. Vi reiste til Italia i beste sesong i fjor for 30 000, 10 dager. 

Anonymkode: 77282...8de

Avhenger veldig av hvilken flyplass du må reise fra og om du er låst til fellesferien eller ei. 

Vi kommer best ut av det ved å booke fly så fort ruten er åpen og deretter feriehus. Med mindre dere kan dele hotellrom, er flere rom en stor merkostnad. Vi reiste til Italia i beste sesong i fjor for 30 000, 10 dager. 

Anonymkode: 77282...8de

Er lite reisevant så tenker charter er enklest. Har ferie veke 29-32 neste år så blir nok en av de ukene. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Det kommer an på selskapet og det må man sjekke godt😊

Men er nok lønnsomt å velge eit selskap der de er barn helt til 17 år. 🤷

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Vi har reist charter fra Hgsd til Kreta m to barn mange ganger uten allinclusive. Det ligger på rundt 40-50.000.  Det er vanskelig å finne billig allinclusive når en har tre barn med seg. Jeg hadde regnet med å måtte bruke minst 50.000

Anonymkode: 2e6f1...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...