Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Våknet i dag med hodepine etter å ha vært på fest i går. 
Noen tanker sveipet gjennom hodet mitt. 
Jeg er heldig som kan vite at dette går over. Takknemlig for å komme trygt hjem. Heldig som har et hjem å komne til, glad for regnet som har bøttet ned i natt og sørget for at det ikke er fare for skogbrann med det første. 

Jeg er takknemlig for familie og venner, glad for at jeg har en jobb jeg liker og som det er godt å ha ferie fra, takknemlig for at det er fred i vårt lille hjørne av verden, heldig som har en kropp som virker de fleste dager, takknemlig for å ha oppdaget at jeg ikke er ansvarlig for andre menneskers følelser. 

Jeg har mange feil og mangler i livet, likevel har jeg flere gode egenskaper, og velger å fokusere på dem. 

Jeg har mye å være takknemlig og glad for, selv om vi fyrer i ovnen og har på ullsokker i juli 💫

Anonymkode: 5e8b2...6d2

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448572-s%C3%B8ndagstanker%F0%9F%8C%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra egenterapi når man vil henfalle til selvmedlidenhet. Sånn skal det motarbeides. 

For min del har jeg nytt uken med regn, de timene med sol hvor jeg og bestemor på andre siden har vært litt rundt omkring med barnebarnet, svart kaffe,noe vin og øl, og god mat utendørs. I går lagde jeg hjemmelaget jordbærgele og vaniljesaus som skal spises i dag, og skal lage rødebetetartar med fetaost - krem (NAM ) etterhvert, etter oppskrift jeg tilfeldigvis fant på nett, og så skal vi grille sei og grønnsaker. Bør nok spise innendørs for gjestenes skyld, for det  er bra kjølig med vind her ved sjøen. Men uansett. Det er en fin søndag.

Endret av ReneRene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...