Gå til innhold

For et trist sommervær

Anbefalte innlegg

12 grader og regn, bor på øvre romerike. Har vært på hyttanå i nesten 2 uker, i Trysil, forrige uke var veldig bra,litt opp og ned denne uka og sånn skal det være neste uke både her hjemme og på hytta. Skjønner godt at mange rømmer landet om sommeren,det gjør jeg neste sommer😅er planen uansett pga 2 runde tall i familien. Hvordan er været der du er?

Anonymkode: 93393...c6e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448540-for-et-trist-sommerv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå er det litt sol og 16 grader, men sola titter bare såvidt frem mellom regnskyene.

I formiddag var det 13 grader og pissregn.

Jeg bor ved sjøen i agder, så her skal det liksom være finest i Norge da, sånn vær og temperaturmessig. Vel, vel....

Anonymkode: 1f2cc...2ac

Regn er aldri trist- det er helt nydelig og beroligende. Kan sitte ute uten at 30 mennesker stopper og snakker hver halvtime, og nå er det folk som fyrer opp grillene, glade unger som ikke bryr seg ett sekund om regnet, og bare god stemning. Gikk tur i pøsende regn tidligere, og det luktet så godt langs skogen. Været har aldri plaget meg eller hindret meg i å gjøre det jeg vil, med mindre det nærmer seg 30 varmegrader. DA melder jeg pass og trekker inn, men det går bra det også. Innendørs altså.

Endret av ReneRene

Akkurat nå er det 15 grader og oppholdsvær. Har regna i hele dag. Jeg går på et vis fortsatt og venter på at sommeren skal starte og det forundrer meg litt når jeg kikker i hagen og tenker at "jøss, blomstrer du allerede?", for det stemmer ikke at syrinhortensiaene blomstrer nå som vi er tidlig i juni og jeg fortsatt må ha jakke på på vei til jobb og ullsokker om kvelden når vi sitter inne og ikke ute. Men, men, vi koser oss og det er bra for regntøyprodusentene. 

ReneRene skrev (17 minutter siden):

Regn er aldri trist- det er helt nydelig og beroligende. Kan sitte ute uten at 30 mennesker stopper og snakker hver halvtime, og nå er det folk som fyrer opp grillene, glade unger som ikke bryr seg ett sekund om regnet, og bare god stemning. Gikk tur i pøsende regn tidligere, og det luktet så godt langs skogen. Været har aldri plaget meg eller hindret meg i å gjøre det jeg vil, med mindre det nærmer seg 30 varmegrader. DA melder jeg pass og trekker inn, men det går bra det også. Innendørs altså.

Jo, det er litt trist når det regner av og på hele ferien. Var nydelig vær i mai, men da var det jobbing, så når man først har litt fri så er det lov å ønske seg litt høyere tempersturer og opphold. Ikke så gøy å gå i fjellet klissblaut hver da.

Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Akkurat nå er det litt sol og 16 grader, men sola titter bare såvidt frem mellom regnskyene.

I formiddag var det 13 grader og pissregn.

Jeg bor ved sjøen i agder, så her skal det liksom være finest i Norge da, sånn vær og temperaturmessig. Vel, vel....

Anonymkode: 1f2cc...2ac

Omtrent det samme været her, for en time siden ble  himmelen kålsvart og det hølja ned, nå skinner sola litt. Det har vært utrolig mye regnvær, og det ser ikke ut som om det blir bedre med det første heller.13, 14, 15 gradet er stusselig sommervær.

Også kysten av Agder.

Anonymkode: 18927...b13

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Norsk sommer... Ganske standard, ja.

Anonymkode: fdca8...611

Ned i 10 grader er ikke standard norsk sommer her, temperaturen akkurat nå er 12,2. Det er første gang jeg har hatt varmeovn på på kveldene her, fordi det er kjølig, det har aldri skjedd før.

Anonymkode: 18927...b13

Annonse

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Norsk sommer... Ganske standard, ja.

Joa, norsk sommer er både og, men juni var kald og starten av juli. Etter en laaaang vinter så gleder man seg til noe varmere og stabilt vær, jeg gjør det ihvertfall. Og ja, jeg klager litt.

Hi

Kira skrev (6 minutter siden):

Hvilket land er det? 🤪 Befinner meg ikke i Norge med de temperaturene ihvertfall.

Kart over Syden, i følge finn.

13661829_10154276958798446_5870812910028

https://www.facebook.com/photo?fbid=10154276958798446&set=a.73679728445

Meningsmålingen sier at...

ReneRene skrev (5 timer siden):

Nei. Det er nitrist. 11 grader i juli og regn suger. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden):

Det store sagnomsuste landet syden som ingen aldri HELT vet hvor ligger😊

Alle vet at Syden ikke er et land, du skjønner det? Syden er er samlebegrep for typiske land i Sør-Europa som folk reiser på ferie til for sol og varme. Litt sånn som der du er nå. Det er så hysterisk med dere som alltid kommer hylende med «hallo, Syden er faktisk ikke et land!». Alle vet det. Det er er begrep, og det har et meningsinnhold.

Anonymkode: 83de5...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...