Anonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #26 Del Skrevet 4. juli 2024 Jeg tenker at det er utrolig viktig å trene. Spesielt for de som er uføre. Men generelt sett tenker jeg at den norske velferdsstaten burde legges ned. Nordmenn er blitt en gjeng med pyser, med et velferdssystem som tiltrekker seg pyser fra alle verdenshjørner. Men å trene er alltid bra. Jeg tenker absolutt ikke negativt om andre som trener, spesielt ikke uføre. Anonymkode: 61631...52b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150114793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #27 Del Skrevet 4. juli 2024 Da tenker jeg at de er friske nok til å jobbe. Anonymkode: 15447...d1a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150114809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #28 Del Skrevet 4. juli 2024 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Om jeg tenker noe så er det kun positivt. Ofte så må de som er uføretrygdede trene for å holde kroppen litt i sjakk. Ofte så trener mange på andre steder enn vanlige teningssentere, så «vanlige» folk møter de ikke. Min datter som har ME treener hos fysioterapauten sin, i gruppe med andre som har ME som kommunen arrangerer. Noe som hun syns er veldig bra, for om hun ender opp med å ligge på gulvet der halve treningstimen siden kroppen ikke fungerer den dagen så føler hun seg ikke teit. Hun hadde ikke tort å dra på ett vanlig treningssenter, siden hun aldri vet når kroppen slår seg av. Anonymkode: f4593...af7 Jeg trener hos fysioterapeut en gang i uka og, så det jeg gjør på treningssenterert er i samarbeid med fysioterapeuten. Uff, føler med datteren din, det er vanskelig når kroppen ikke samarbeider. Hi Anonymkode: 47f46...866 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150114836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #29 Del Skrevet 4. juli 2024 Takk for alle positive svar og fine kommentarer 😊 Godt å se at folk stort sett er positive til det. jeg har aldri møtt noe negativitet ang det tidligere, så jeg ble bare litt overrasket over at hun var så tydelig sur. Jeg kommenterte det ikke, bare trente videre. Hi Anonymkode: 47f46...866 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150114839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #30 Del Skrevet 4. juli 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg tenker at det er utrolig viktig å trene. Spesielt for de som er uføre. Men generelt sett tenker jeg at den norske velferdsstaten burde legges ned. Nordmenn er blitt en gjeng med pyser, med et velferdssystem som tiltrekker seg pyser fra alle verdenshjørner. Men å trene er alltid bra. Jeg tenker absolutt ikke negativt om andre som trener, spesielt ikke uføre. Anonymkode: 61631...52b Bortsett fra at jeg er en pyse da 😂 Hi Anonymkode: 47f46...866 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150114871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #31 Del Skrevet 4. juli 2024 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Misunnelse på uføre... De har ikke peiling på hvordan livet vårt er. Vi er syke. Trening kan gi bedre helse og livsglede. Hvis ikke folk forstår dette, dropp dem. Du vet sannheten. Du trenger ikke forklare deg. Skjønner ikke at du som ufør tør å ta opp dette her. Her kan du bli lynsja tusen ganger mer enn den kommentaren du fikk. Anonymkode: f9bfd...d8f Jeg har ikke opplevd akkurat sånne kommentarer før, opplever lite negativitet egentlig, men har fått "heldig du som har ferie hele tiden" noen ganger. Hi Anonymkode: 47f46...866 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150114872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #32 Del Skrevet 4. juli 2024 Jeg tenker at jeg burde vært like flink som vedkommende og kommet meg på treningssenteret selv. Anonymkode: 12a29...52d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150114915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2024 #33 Del Skrevet 4. juli 2024 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Er det bra, eller er du negativ til det? Jeg er 100% uflretrygdet og trener på treningsenter når jeg kan, det er viktig både for den mentale og fysiske helsen min. Men i dag møtte jeg en tidligere kollega og fikk jeg et par sure kommentarer, husker ikke helt hva som ble sagt, men i samme gate som "så trene kan du ja, er ikke du uføretrygdet", "heldig du som har fri hele tiden og kan trene når du vil". Det var ingen tvil om at personen ble sur av å se meg der. Anonymkode: 47f46...866 sånne folk er nok bare sjalu di felste bør da ha iq nok til og skjønne det at alle har godt av og trene jeg er selv uføre og har pleid og trene hos fysjoterapaut siden jeg har skoliose og en feilstilling i knærne så jeg får det dekket Anonymkode: 9d003...d8b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150114930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2024 #34 Del Skrevet 5. juli 2024 Tenker lite, er så ukomfortabel på treningsstudio at jeg legger knapt merke til om jeg møter på en bekjent. Men i utgangspunktet mener jeg det bare er positivt. De fleste har nytte av trening, enten det er fysisk eller psykisk årsak til ufør. Ganger vel alle at man ivaretar helsen så godt en kan? Anonymkode: 2bcfb...962 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2024 #35 Del Skrevet 5. juli 2024 Anonym bruker skrev (På 4.7.2024 den 13.43): Jeg har ikke opplevd akkurat sånne kommentarer før, opplever lite negativitet egentlig, men har fått "heldig du som har ferie hele tiden" noen ganger. Hi Anonymkode: 47f46...866 Dette er en kommentar jeg kan komme med om meg selv. Er selv ufør og hadde ikke overlevd uten velferdsstaten! Er evig takknemlig for systemet vi har i Norge og at jeg kan ha «evig ferie», selv om det er en «ferie fra helvette»! De gangene jeg får kommentarer i gaten «kan du gjøre xyz, da kan du jobbe», så svarer jeg at «lege, behandler og NAV har bedt meg om å gjøre xyz. Og verken jeg, NAV eller jobbspesialist finner noen arb.givere som vil ansette meg. Så da er ufør eneste løsning». Anonymkode: 4a304...eef Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #36 Del Skrevet 6. juli 2024 Dette er et tema med flere sider.... I utgangspunktet er trening veldig bra. Både for fysisk og psykisk helse. Treningssenter, jogging, fjell- / toppturer... Og så kan det også være slik at det å komme seg på trening eller fjelltur er en overskuddsgreie, som utgår når man har passert "middagshøyden", sliten etter et langt liv som mor, husmor og har hatt et arbeidsliv i over 40 år. Da er det ofte slik at man faller om på sofaen etter jobb og middag, uten overskudd til trening. Og da kan det være fristende å tenke at de som er uføre, og publiserer daglige bilder av trening og fjellturer, kanskje kunne greid å jobbe og forsørget seg selv likevel? Selv er jeg midt i 50 årene, såkalt frisk og arbeidsfør, men har ikke sjans til å henge med på mine uføre venninners aktive liv! De trener, går fjellturer, timesvis med shopping og kafé, ut på byen med dans og moro... Disse er også ofte raske til å fortelle om hvor slitne de er, at den slitenheten DE føler er noe heeelt annet en "vanlig sliten". Hvordan vet man det egentlig?? At ikke vi såkalt friske, som har stått i jobb hele livet, ikke er like slitne? Om det fantes et instrument som kunne måle slitenhet og vondter (for det er vanlig å ha noen vondter etter et langt arbeidsliv), ville man kanskje se at de friske som forsørger seg selv, har flere plager enn mange uføre? Hadde vært litt interessant... Velferdssamfunnet er en gode som må hegnes om! Det gjør oss som samfunn i stand til å ta vare på de som ikke har mulighet til å forsørge seg selv. Men er alle som mottar uførestønad virkelig ute av stand til å forsørge seg selv? Virkelig? Et tankeeksperiment: om vi ikke hadde disse godene, ville mange av de uføre da likevel greid å skaffe seg mat på bordet? Om det er slik at uførestønad blir en "lettvint" løsning, som flere og flere benytter seg av - bare for at det er mulig - vil det ganske sikkert bli innskjerping (iallefall om de blå-blå kommer til makta). Og det vil ramme de som faktisk ikke kan jobbe! Så debatten er viktig, og bør tas, selv om noen føler seg mistrodd og uthengt. Jeg tror vi som samfunn kan tape en viktig velferdsgode om vi lukker øyne og ikke våger å stille spørsmål. Anonymkode: 4bdaa...a7b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #37 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Dette er et tema med flere sider.... I utgangspunktet er trening veldig bra. Både for fysisk og psykisk helse. Treningssenter, jogging, fjell- / toppturer... Og så kan det også være slik at det å komme seg på trening eller fjelltur er en overskuddsgreie, som utgår når man har passert "middagshøyden", sliten etter et langt liv som mor, husmor og har hatt et arbeidsliv i over 40 år. Da er det ofte slik at man faller om på sofaen etter jobb og middag, uten overskudd til trening. Og da kan det være fristende å tenke at de som er uføre, og publiserer daglige bilder av trening og fjellturer, kanskje kunne greid å jobbe og forsørget seg selv likevel? Selv er jeg midt i 50 årene, såkalt frisk og arbeidsfør, men har ikke sjans til å henge med på mine uføre venninners aktive liv! De trener, går fjellturer, timesvis med shopping og kafé, ut på byen med dans og moro... Disse er også ofte raske til å fortelle om hvor slitne de er, at den slitenheten DE føler er noe heeelt annet en "vanlig sliten". Hvordan vet man det egentlig?? At ikke vi såkalt friske, som har stått i jobb hele livet, ikke er like slitne? Om det fantes et instrument som kunne måle slitenhet og vondter (for det er vanlig å ha noen vondter etter et langt arbeidsliv), ville man kanskje se at de friske som forsørger seg selv, har flere plager enn mange uføre? Hadde vært litt interessant... Velferdssamfunnet er en gode som må hegnes om! Det gjør oss som samfunn i stand til å ta vare på de som ikke har mulighet til å forsørge seg selv. Men er alle som mottar uførestønad virkelig ute av stand til å forsørge seg selv? Virkelig? Et tankeeksperiment: om vi ikke hadde disse godene, ville mange av de uføre da likevel greid å skaffe seg mat på bordet? Om det er slik at uførestønad blir en "lettvint" løsning, som flere og flere benytter seg av - bare for at det er mulig - vil det ganske sikkert bli innskjerping (iallefall om de blå-blå kommer til makta). Og det vil ramme de som faktisk ikke kan jobbe! Så debatten er viktig, og bør tas, selv om noen føler seg mistrodd og uthengt. Jeg tror vi som samfunn kan tape en viktig velferdsgode om vi lukker øyne og ikke våger å stille spørsmål. Anonymkode: 4bdaa...a7b For meg personlig, så hadde jeg ikke overlevd uten velferdsstaten. Så jeg er evig takknemlig for å være ufør og samtidig kunne leve livet noelunde. Nå har jeg fått noe arbeidsevne og ønsker å jobbe, men det er ingen som ønsker å ansette meg. For jeg kan ikke jobbe 100%. Da bruker jeg mye av tiden på ting som gir meg noe. I perioder har jeg aktiviteter som tilsvarer en 100% jobb, og måten jeg blir sliten på da kan ikke måle seg med sånn sliten jeg blir etter en topptur eller cafe på byen. Det har vært ganger jeg ikke når frem til doen, fordi jeg er så sliten og kommer meg ikke opp fra sengen. Men for all del, hvis du ønsker å måle slitenhet, er det ingen som stopper deg fra å utarbeide en måte å gjøre det på. Anonymkode: 4a304...eef Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #38 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Dette er et tema med flere sider.... I utgangspunktet er trening veldig bra. Både for fysisk og psykisk helse. Treningssenter, jogging, fjell- / toppturer... Og så kan det også være slik at det å komme seg på trening eller fjelltur er en overskuddsgreie, som utgår når man har passert "middagshøyden", sliten etter et langt liv som mor, husmor og har hatt et arbeidsliv i over 40 år. Da er det ofte slik at man faller om på sofaen etter jobb og middag, uten overskudd til trening. Og da kan det være fristende å tenke at de som er uføre, og publiserer daglige bilder av trening og fjellturer, kanskje kunne greid å jobbe og forsørget seg selv likevel? Selv er jeg midt i 50 årene, såkalt frisk og arbeidsfør, men har ikke sjans til å henge med på mine uføre venninners aktive liv! De trener, går fjellturer, timesvis med shopping og kafé, ut på byen med dans og moro... Disse er også ofte raske til å fortelle om hvor slitne de er, at den slitenheten DE føler er noe heeelt annet en "vanlig sliten". Hvordan vet man det egentlig?? At ikke vi såkalt friske, som har stått i jobb hele livet, ikke er like slitne? Om det fantes et instrument som kunne måle slitenhet og vondter (for det er vanlig å ha noen vondter etter et langt arbeidsliv), ville man kanskje se at de friske som forsørger seg selv, har flere plager enn mange uføre? Hadde vært litt interessant... Velferdssamfunnet er en gode som må hegnes om! Det gjør oss som samfunn i stand til å ta vare på de som ikke har mulighet til å forsørge seg selv. Men er alle som mottar uførestønad virkelig ute av stand til å forsørge seg selv? Virkelig? Et tankeeksperiment: om vi ikke hadde disse godene, ville mange av de uføre da likevel greid å skaffe seg mat på bordet? Om det er slik at uførestønad blir en "lettvint" løsning, som flere og flere benytter seg av - bare for at det er mulig - vil det ganske sikkert bli innskjerping (iallefall om de blå-blå kommer til makta). Og det vil ramme de som faktisk ikke kan jobbe! Så debatten er viktig, og bør tas, selv om noen føler seg mistrodd og uthengt. Jeg tror vi som samfunn kan tape en viktig velferdsgode om vi lukker øyne og ikke våger å stille spørsmål. Anonymkode: 4bdaa...a7b Jeg vet ikke hvordan det er for dine venninner eller for andre som er uføretrygdet, jeg vet bare hvordan det er for meg. Jeg jobbet i fysiske yrker i over 25 år før jeg ble kronisk syk og ble uføretrygdet. Den slitenheten jeg kjente når jeg jobbet er helt annerledes enn den slitenheten jeg kjenner nå. Den slitenheten jeg har nå kommer av av å alltid ha vondt noe som gjør at kroppen spenner seg på uante plasser, og jeg får problemer på steder hvor jeg aldri har hatt problemer før. Kroppen er i helspenn og alarmberedskap store deler av tiden. På toppen kommer den psykiske biten med det å falle ut av arbeidslivet og alt det innebærer. Jeg er uendelig takknemlig for at uføretrygd finnes, men den kommer med en høy pris, man mister mye. Om du og andre arbeidsføre kjenner det på samme måten, vet jeg ikke, jeg vet bare hvordan det var for meg. Hi Anonymkode: 47f46...866 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #39 Del Skrevet 6. juli 2024 At personen er snylter, det er det jeg tenker. Anonymkode: 5b853...5ee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #40 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette er et tema med flere sider.... I utgangspunktet er trening veldig bra. Både for fysisk og psykisk helse. Treningssenter, jogging, fjell- / toppturer... Og så kan det også være slik at det å komme seg på trening eller fjelltur er en overskuddsgreie, som utgår når man har passert "middagshøyden", sliten etter et langt liv som mor, husmor og har hatt et arbeidsliv i over 40 år. Da er det ofte slik at man faller om på sofaen etter jobb og middag, uten overskudd til trening. Og da kan det være fristende å tenke at de som er uføre, og publiserer daglige bilder av trening og fjellturer, kanskje kunne greid å jobbe og forsørget seg selv likevel? Selv er jeg midt i 50 årene, såkalt frisk og arbeidsfør, men har ikke sjans til å henge med på mine uføre venninners aktive liv! De trener, går fjellturer, timesvis med shopping og kafé, ut på byen med dans og moro... Disse er også ofte raske til å fortelle om hvor slitne de er, at den slitenheten DE føler er noe heeelt annet en "vanlig sliten". Hvordan vet man det egentlig?? At ikke vi såkalt friske, som har stått i jobb hele livet, ikke er like slitne? Om det fantes et instrument som kunne måle slitenhet og vondter (for det er vanlig å ha noen vondter etter et langt arbeidsliv), ville man kanskje se at de friske som forsørger seg selv, har flere plager enn mange uføre? Hadde vært litt interessant... Velferdssamfunnet er en gode som må hegnes om! Det gjør oss som samfunn i stand til å ta vare på de som ikke har mulighet til å forsørge seg selv. Men er alle som mottar uførestønad virkelig ute av stand til å forsørge seg selv? Virkelig? Et tankeeksperiment: om vi ikke hadde disse godene, ville mange av de uføre da likevel greid å skaffe seg mat på bordet? Om det er slik at uførestønad blir en "lettvint" løsning, som flere og flere benytter seg av - bare for at det er mulig - vil det ganske sikkert bli innskjerping (iallefall om de blå-blå kommer til makta). Og det vil ramme de som faktisk ikke kan jobbe! Så debatten er viktig, og bør tas, selv om noen føler seg mistrodd og uthengt. Jeg tror vi som samfunn kan tape en viktig velferdsgode om vi lukker øyne og ikke våger å stille spørsmål. Anonymkode: 4bdaa...a7b Vet du hvor mye styr og hvor mange år det tar å bli ufør? Ikke får man stort å rutte med av penger heller altså. Jeg kjenner ingen uføre som er som du beskriver. Er de like aktive hver dag, eller ser du dem kanskje bare på de gode dagene? Anonymkode: e4aeb...bad Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #41 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Vet du hvor mye styr og hvor mange år det tar å bli ufør? Ikke får man stort å rutte med av penger heller altså. Jeg kjenner ingen uføre som er som du beskriver. Er de like aktive hver dag, eller ser du dem kanskje bare på de gode dagene? Anonymkode: e4aeb...bad De får ihvertfall for mye penger dersom de kan trene på helsestudio når man kan gjøre det helt gratis. Pengene renner ut av Norge og de rike flytter. Urovekkende? JA! Anonymkode: 5b853...5ee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #42 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): De får ihvertfall for mye penger dersom de kan trene på helsestudio når man kan gjøre det helt gratis. Pengene renner ut av Norge og de rike flytter. Urovekkende? JA! Anonymkode: 5b853...5ee Altså, det er 500 kr mnd? Det er vel en god og liten investering i egen helse. Anonymkode: e4aeb...bad Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #43 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Altså, det er 500 kr mnd? Det er vel en god og liten investering i egen helse. Anonymkode: e4aeb...bad En investering for å komme tilbake til næringslivet? Neppe. En investering for å kunne vise seg frem, ja. Trening er gratis. Anonymkode: 5b853...5ee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #44 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Altså, det er 500 kr mnd? Det er vel en god og liten investering i egen helse. Anonymkode: e4aeb...bad Her er det 350,- for de på AAP/ufør/honør/student og 550,- for alle andre. Her ønsker de å fremme helse, også for de som har lite å rutte med. Anonymkode: 4a304...eef Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #45 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): En investering for å komme tilbake til næringslivet? Neppe. En investering for å kunne vise seg frem, ja. Trening er gratis. Anonymkode: 5b853...5ee Vise frem hva? Hi Anonymkode: 47f46...866 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #46 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Vise frem hva? Hi Anonymkode: 47f46...866 Puppene? Anonymkode: 5b853...5ee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #47 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Puppene? Anonymkode: 5b853...5ee Kan du ikke svare seriøst? Hi Anonymkode: 47f46...866 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #48 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke svare seriøst? Hi Anonymkode: 47f46...866 Mener du at det ikke er seriøst? Folk går rundt og lager trutmunn og så mener du at jeg ikke svarer seriøst. Javel, eller neivel, er vel mer riktig! Anonymkode: 5b853...5ee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #49 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mener du at det ikke er seriøst? Folk går rundt og lager trutmunn og så mener du at jeg ikke svarer seriøst. Javel, eller neivel, er vel mer riktig! Anonymkode: 5b853...5ee Uføretrygdede går altså rundt på treningssenteret og lager trutmunn...nei, det mener jeg ikke er et seriøst svar. Men så er du tydeligvis ikke ute etter å være seriøs heller. Hi Anonymkode: 47f46...866 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2024 #50 Del Skrevet 6. juli 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Uføretrygdede går altså rundt på treningssenteret og lager trutmunn...nei, det mener jeg ikke er et seriøst svar. Men så er du tydeligvis ikke ute etter å være seriøs heller. Hi Anonymkode: 47f46...866 Ikke bare dem. Heldigvis er det ikke lengre populært å lage trutmunn. Vel, jeg har sett for mane uføretrygdede som er fullt oppegående men som ikke klarer å jobbe. Vet du hvor mye penger som renner ut av Norge pga uføretrygd? Anonymkode: 5b853...5ee Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448525-hva-tenker-du-helt-%C3%A6rlig-om-100-uf%C3%B8retrygdede-som-trener-gjerne-p%C3%A5-treningssenter/page/2/#findComment-150115452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå