Gå til innhold

Ville dere tatt betalt for å passe på hamster i 2 uker?

Anbefalte innlegg

Hei :) 

har en liten dverg hamster med stort bur den kan bæres men trenger selvsagt 2 til å bære buret. Jeg vet ikke om folk betaler venner feks for å passe på et hamster. Jeg kan mer forstå hund da hund krever mer ansvar, men hamster er det bare å bytte vann og gi litt mat inni mellom og kan gi litt kos om den vil :) hadde dere tatt mot betaling? Og vis hvor mye hadde dere gidd for at dere må passe på en hamster i 2 uker? Er 500kr for lite?

Anonymkode: bb0bd...d9a

Fortsetter under...

Nei, jeg hadde ikke tatt betalt for å passe et hamster.

Jeg regner med at eierne ville kommet med en flaske vin, litt sjokolade e.l. og det hadde vært greit, men penger hadde jeg ikke tatt imot.

Skal du først lønne noen for det er 500 kr lite. Smådyrpensjonatet her i byen tar 200 kr døgnet, så da ville jeg betalt en privatperson halvparten kanskje.

Anonymkode: 1a547...a44

Jeg hadde ikke tatt betalt fra min søster eller en god venninne, men ettersom jeg ikke er særlig glad i hamstere ville jeg ikke passet et for mer fjerne bekjentskaper uten at de betalte en god del mer. For 3000 kunne jeg kanskje gjort det.

Anonymkode: 1b079...872

Hadde ikke passet et hamster for 100.000 engang. Da hadde den sultet i hjel. Livredd slike dyr 😅 

men nei, seriøst så burde man ikke tatt betalt for det. Men kanskje kjøpt en blomst, vin, sjokolade som takk 

Anonymkode: 38523...98f

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Jeg hadde ikke tatt betalt fra min søster eller en god venninne, men ettersom jeg ikke er særlig glad i hamstere ville jeg ikke passet et for mer fjerne bekjentskaper uten at de betalte en god del mer. For 3000 kunne jeg kanskje gjort det.

Anonymkode: 1b079...872

Det var mye🙈

Anonymkode: bb0bd...d9a

Annonse

Nå hadde jeg antageligvis aldri ville tatt på meg å passe en hamster, eller noe annet dyr.  Men om jeg likevel skulle ha gjort det om en god venn eller familiemedlem eller nabo for den saks skyld, virkelig hadde trengt det, så hadde jeg ikke tatt penger for det. Men jeg regner med at vedkommende hadde kommet med en flaske vin eller en blomst eller noe sånn som takk for hjelpa. 

Anonymkode: 30094...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...