Gå til innhold

Er det noen her som er på Mallorca nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Hvor varmt er det egentlig? Vi hadde slått fra oss sydentur pga hetebølge, men med 12 grader og regn så begynner vi å angre på avgjørelsen. 

Anonymkode: 466cb...363

Ingen hetebølge i sikte. Hadde dog valgt et annet syden sted pga alt turisthatet. Man bør ikke bidra til mer av det.

Anonymkode: d0098...d99

Jeg befinner meg på fastlandet i Spania nå, i nærheten av Alicante. Her er det vanlig sommervarme, tipper det ligger på 28-29 grader i skyggen. På natten går det ned til ca 24 grader. Altså ingen hetebølge foreløpig, helt normal sommertemperatur for Spania.

Men ville som vedkommende over skriver valgt et annet sted enn Mallorca. Der er det mange som ikke ser på turister med blide øyne for tiden.

Anonymkode: 62753...ff7

Alcudia nå. I dag var det litt kaldt i formiddag, 25 grader og delvis skyet. Blitt bedre på ettermiddagen.  26 grader og full sol.

Meldt ca 26 til 28 grader de neste dagene. Nydelig.

Ikkje sett noe hat her heller. 

Anonymkode: edbc4...b10

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Alcudia nå. I dag var det litt kaldt i formiddag, 25 grader og delvis skyet. Blitt bedre på ettermiddagen.  26 grader og full sol.

Meldt ca 26 til 28 grader de neste dagene. Nydelig.

Ikkje sett noe hat her heller. 

Anonymkode: edbc4...b10

Det er et stort problem med overturisme på øya og det er ofte demonstrasjoner. Man MÅ ikke bidra til økt hat og man bør kanskje velge andre steder hvis man kan? Som hi 

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er et stort problem med overturisme på øya og det er ofte demonstrasjoner. Man MÅ ikke bidra til økt hat og man bør kanskje velge andre steder hvis man kan? Som hi 

Som hi? Hi valgte jo Mallorca.

Anonymkode: b5d0e...adc

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå var det temperaturen jeg lurte på.

Takk til dere som svarte, mulig vi tar sjansen for norsk sommer i ull og regntøy frister lite. 

hi

Anonymkode: 466cb...363

Hvis dere reiser før august tenker jeg det går veldig bra. Vi er i Spania hele skoleferien hvert år (har hus her), og når det tipper august synes vi ofte det blir litt for varmt. Men de neste ukene er nydelige. Jeg sitter ute på terrassen i shorts og singlet for øyeblikket, og hører på unger i bassenget og folk som spiser middag. Kan ikke klage ☺️

Anonymkode: 62753...ff7

Kom hjem på tirsdag fra Mallorca (og opplevde forøvrig ikke noe av dette såkalte turisthatet). Var rundt 25-28 grader. Vi badet, var på sykketurer, spiste ute osv. Varmt, men ingen hetebølge :)

Anonymkode: 78d11...f07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...