Gå til innhold

Hva er det som feiler meg ang forhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg vil jo tørre påstå at seksuell vold er seksuelt misbruk. Det er denne formen for kjærlighet du kan, og det du driver med er selvskading 

Anonymkode: d2317...640

Høres ikke bra ut det jeg holder på med

Men hvordan leve uten sex? Kanskje jeg er forskrudd på det og?

Anonymkode: e8b13...b53

Fortsetter under...

Du har en tøff bakgrunn som dessverre har bidratt til at du har et skjørt selvbilde. Det er veldig naturlig.

Den gode nyheten er at du kan endre dette. Du er voksen og bestemmer selv hvordan du vil ha det i ditt liv.

Det du driver med nå er å jobbe iherdig for at andre hele tiden skal få deg til å føle deg betydningsfull, verdifull og sett. Det er jo helt ufattelig slitsomt!

Når du etter hvert opplever å finne denne verdien i deg selv vil det være nok. Det handler sikkert om alder og modning for mange, men for de som har vært uheldig med sine tildelte foreldre eller med skjebnen ellers så vil dette være en tøffere jobb. Det er likevel fullt mulig.  Jeg tror på deg!

Du må tro på at du er verdifull og bra akkurat som du er. Du er helt unik og verden er et rikere sted på grunn av deg  

Anonymkode: 56583...8c7

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Du har en tøff bakgrunn som dessverre har bidratt til at du har et skjørt selvbilde. Det er veldig naturlig.

Den gode nyheten er at du kan endre dette. Du er voksen og bestemmer selv hvordan du vil ha det i ditt liv.

Det du driver med nå er å jobbe iherdig for at andre hele tiden skal få deg til å føle deg betydningsfull, verdifull og sett. Det er jo helt ufattelig slitsomt!

Når du etter hvert opplever å finne denne verdien i deg selv vil det være nok. Det handler sikkert om alder og modning for mange, men for de som har vært uheldig med sine tildelte foreldre eller med skjebnen ellers så vil dette være en tøffere jobb. Det er likevel fullt mulig.  Jeg tror på deg!

Du må tro på at du er verdifull og bra akkurat som du er. Du er helt unik og verden er et rikere sted på grunn av deg  

Anonymkode: 56583...8c7

Nå ble jeg rørt ❤️❤️❤️ Tusen takk for nydelig svar ❤️

Anonymkode: e8b13...b53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...