Gå til innhold

Erfaring med snus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Har du slutta? Eller akkurat begynt ?  Begge deler kan gi samme symptomer.

Anonymkode: 1e059...4f1

Jeg har vært sånn siden jeg startet for 2 år siden 🙈🙈 noen ganger verre. Noen ganger er det bedre

Anonymkode: 3aee1...99c

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært sånn siden jeg startet for 2 år siden 🙈🙈 noen ganger verre. Noen ganger er det bedre

Sikker på at det ikke er noe annet som gjør det?  Jeg har aldri snust, men røyka i mange år, sluttet og tok en røykt noen år etter det, og ble sånn som du gjør, har aldri rørt røyk etter det. Det er jo helt forferdelig ubehagelig. Men når man er vant til det, så er det vel ikke normalt at kroppen reagerer sånn som det du gjør.

Anonymkode: 48f47...2c6

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Du skrev den har blitt så rar… om du er sånn pga snus så ville jeg jo slutta. Ikke pint det sånn i to år 

Anonymkode: f4069...638

Annonse

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Sikker på at det ikke er noe annet som gjør det?  Jeg har aldri snust, men røyka i mange år, sluttet og tok en røykt noen år etter det, og ble sånn som du gjør, har aldri rørt røyk etter det. Det er jo helt forferdelig ubehagelig. Men når man er vant til det, så er det vel ikke normalt at kroppen reagerer sånn som det du gjør.

Jeg er jo redd for om jeg får hjerteinfarkt eller noe. Eller er det overgangsalderen?  Jeg er 44

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er jo redd for om jeg får hjerteinfarkt eller noe. Eller er det overgangsalderen?  Jeg er 44

Du begynte ikke å snuse før du har over 40, har du røyka tidligere da? Jeg skjønnner ikke hvordan du har orket å gå sånn i 2 år, jeg orket så vidt å komme meg gjennom min lille sprekk.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du begynte ikke å snuse før du har over 40, har du røyka tidligere da? Jeg skjønnner ikke hvordan du har orket å gå sånn i 2 år, jeg orket så vidt å komme meg gjennom min lille sprekk.

Har aldri verken røyket eller snuset før 🙈 vondt i hodet får jeg og

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har aldri verken røyket eller snuset før 🙈 vondt i hodet får jeg og

Hvorfor piner du deg selv med dette da. Jeg vet at det ikke er så lett å slutte, men du har bare snust i 2 år, ikke vent. Jeg må si jeg blir litt nysgjerrig på hvorfor du begynte.

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor piner du deg selv med dette da. Jeg vet at det ikke er så lett å slutte, men du har bare snust i 2 år, ikke vent. Jeg må si jeg blir litt nysgjerrig på hvorfor du begynte.

Hehe det forstår jeg.

Var mannen som ville jeg skulle prøve. Jeg gjorde det. Ble fullstendig dopet. Var sykt godt med en virkelighetsflukt. Blir sjeldnere og sjeldnere jeg får rus. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hehe det forstår jeg.

Var mannen som ville jeg skulle prøve. Jeg gjorde det. Ble fullstendig dopet. Var sykt godt med en virkelighetsflukt. Blir sjeldnere og sjeldnere jeg får rus. 

I all verden, hva slags snus er det han fikk deg til å prøve.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vanlig skruf nr 4

Hvis du bruker vanlig snus som rusmiddel så har du større problemer enn at du får fysisk ubehag. Hvis det er så jævlig, så slutt. Om du bruker det som selvmedisinering, gå til lege

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvis du bruker vanlig snus som rusmiddel så har du større problemer enn at du får fysisk ubehag. Hvis det er så jævlig, så slutt. Om du bruker det som selvmedisinering, gå til lege

Hvorfor tror du folk bruker snus? Fordi de vil ha rus. Hva ellers 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Legen skriver ikke ut noe som helst som kan hjelpe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...