Gå til innhold

Onyx crêpepanne

Anbefalte innlegg

Kan den brukes til noe annet enn pannekaker? Jeg har akkurat kjøpt et par andre stekepanner fra onyx, og er kjempefornøyd. Det eneste som er, er at de buer litt mye i kanten, så det blir litt dårlig plass i dem til slikt som må ligge nedpå. Om det skal være verdt å bruke penger på en crêpepanne, må den egentlig kunne brukes til litt mer, ellers kan jeg jo likegodt kjøpe en større vanlig stekepanne.

Anonymkode: 26db8...abf

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448490-onyx-cr%C3%AApepanne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg steker speilegg i min ihvertfall.

Den har jo ikke noe særlig kanter, så du kan ikke ha ting i den som vil renne over kanten, men det er helt uproblematisk å steke hva som helst i midten av den.

Det er jo en vanlig stekepanne uten kanter. Så ikke noe greit å steke kjøttdeig eller lage pastasaus i, men du kan fint steke tørre ting som ikke forsvinner over kanten og griser til hele ovnen.

Anonymkode: 8a469...5e4

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Jeg steker speilegg i min ihvertfall.

Den har jo ikke noe særlig kanter, så du kan ikke ha ting i den som vil renne over kanten, men det er helt uproblematisk å steke hva som helst i midten av den.

Det er jo en vanlig stekepanne uten kanter. Så ikke noe greit å steke kjøttdeig eller lage pastasaus i, men du kan fint steke tørre ting som ikke forsvinner over kanten og griser til hele ovnen.

Anonymkode: 8a469...5e4

Den vil da foreksempel også funke fint til hamburgere?

Beklager hvis jeg kupper litt nå, men har dere gryter fra denne serien og har prøvd dem til å koke ting som hvit saus, grøt ol.? Jeg har en vanlig stekepanne og en sånn med høyere kanter og er skikkelig fornøyd med dem til sitt bruk, men synes også ting settet seg noe mer fast i disse enn i de med ren teflon. 

For å svare på spørsmålet ditt HI, så tenker jeg også at en slik stekepanne bør kunne brukes til egg, kjøtt, kylling osv også. 

Anonymkode: 8a676...29e

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Beklager hvis jeg kupper litt nå, men har dere gryter fra denne serien og har prøvd dem til å koke ting som hvit saus, grøt ol.? Jeg har en vanlig stekepanne og en sånn med høyere kanter og er skikkelig fornøyd med dem til sitt bruk, men synes også ting settet seg noe mer fast i disse enn i de med ren teflon. 

For å svare på spørsmålet ditt HI, så tenker jeg også at en slik stekepanne bør kunne brukes til egg, kjøtt, kylling osv også. 

Anonymkode: 8a676...29e

Jeg laget hvit saus i den ene pannen, og det gikk veldig fint👍🏻

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...