Gå til innhold

Noen som har tatt Primolut for å stoppe mensen..

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har tatt Primolut for å stoppe menene når den så vidt har begynt (står i pakningsvedlegget at det ikke går) men har hørt om flere som sier det er mulig?

skal på første hjemmedate men herlig fyr på tirsdag. Vi har ikke hatt sex enda, men mest sannsynlig ha det på tirsdag. Jeg har ikke hatt sex på flere år å gru gleder meg veldig 🙈🤩

så i dag begynte mensen å komme helt svakt, den er litt uregelmessig så tenkte faktisk ikke på at den kunne komme.  Det er som sagt helt i starten, å jeg opplever ofte veldig svak blødning de første dagene og noen ganger stopper den helt å begynner igjen 2 dager etterpå.

Fikk tak i piller og tok 2 med en gang, noen som har erfaring med å stoppe mensen på denne måten (eller andre tips)

Anonymkode: 0f848...48d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har klart det. Men da må du ta pillene helt ut ellers blir det garantert krøll neste mnd 

Anonymkode: 8629f...fa6

Så selv om jeg sånn sett fint kan få mensen på onsdag, så bør jeg ta alle 30 tablettene og så få mensen? Den er litt krøllete uansett så betyr ikke så mye 😂

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så selv om jeg sånn sett fint kan få mensen på onsdag, så bør jeg ta alle 30 tablettene og så få mensen? Den er litt krøllete uansett så betyr ikke så mye 😂

Nei, det er ikke nødvendig. Du kan slutte å ta dem når det er ok å få mensen igjen.

Anonymkode: 5a045...479

Jeg har gjort det. Ulempen for meg er at jeg stoppet syklusen på det steget der den var. Jeg gikk dermed med en liten blødning + veldig oppblåst mage til jeg sluttet. Den utviklet seg ikke videre før jeg sluttet med tablettene. 

Om jeg tar en full kur blir jeg for øvrig også veldig oppblåst mot slutten så når jeg vet jeg skal noe så prøver jeg å forskyve syklusen før.

Jeg har aldri fått krøll med neste syklus uansett når jeg har stoppet å tablettene. 

Anonymkode: ee24b...137

Jeg ble også veldig oppblåst og hormonell, og spottet, så jeg ville ikke hatt sex 🙈

Krøllet også til hele syklusen så det tok et par måneder før alt fungerte normalt igjen.

Jeg kommer ikke til å prøve igjen, har heller mensen enn det styret det ble.

Anonymkode: 02ec1...22a

Jeg stoppet den selv om jeg hadde fått «forvarselet» som jeg kaller den irriterende, brunrøde greia som holder på noen dager før det braker løs. Tok 4-6 tabletter de første dagene, så stoppet det opp. Sluttet med tablettene da jeg var ferdig med badeferien, og nå er det som vanlig. Lykke til 🥳

Anonymkode: b5378...8ed

En liten oppdatering her, mensen stoppet helt opp den og det ble en veldig hyggelig date 🙈🥰 så til andre som lurer på det samme så er det verdt ett forsøk selv om det ikke vil funke på alle (å jeg tok jo første tabletten med en gang antydningen til mensen kom) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...