Anonym bruker Skrevet 1. juli 2024 #26 Del Skrevet 1. juli 2024 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hva han gjør som privatperson betyr ikke nødvendigvis at han er dårlig i jobben sin. Han er lege når han er på jobb, men når han har fri er han en helt vanlig privatperson, akkurat som en butikksjef eller en bilmekaniker også er det. Men du har mistet tilliten til han, så du bør helt klart bytte fastlege til datteren din, Anonymkode: 81d37...6a4 Å være lege er mer enn enn jobb etisk sett. Går man rundt å snakker nedlatende om pasienter og folk, vil ikke folk komme til han med sine innerste plager som man kun deler med en lege. Når du sitter å vet han han mener du er både det ene og det andre. som lege er han dyktig og flink. Men vil jo ikke gå til en lege som har negative tanker om deg. jeg kommer nok til å bytte fastlege til min datter, men ikke akkurat nå. Hun er sjelden med lege likevel, og han skal ikke få gleden av å se at det var min reaksjon. Anonymkode: d98d7...2e3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2024 #27 Del Skrevet 1. juli 2024 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Du er virkelig ikke riktig navla. Anonymkode: e751d...7f2 Hæ? Jeg jobber også med «brukere» hadde det kommet ut at jeg snakker om den type brukere på en nedlatende måte hadde ikke jeg hatt tillit fra pårørende. Handler om respekt for mennesker generelt og etikk. En lege som f eks jobber med fedme, som sier han blir kvalm av feite og stygge folk… det passer seg ikke, uansett hvor dyktig lege man er. Anonymkode: d98d7...2e3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2024 #28 Del Skrevet 1. juli 2024 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg har en venninne. Mannen hennes har vært utro og gått fra henne og han er ikke snill mot henne. Jeg støtter henne det jeg kan ved å gå turer, lage mat sammen og la henne få prate ut. Mannen hennes har sagt til henne at hun skal holde seg unna meg?? Fordi jeg er nyskjerrig og ustabil? Altså ustabil? Jeg ble skikkelig såret når hun fortalte dette. mannen hennes er lege, og jeg har vært hos han en gang. Da i forbindelse med et dødsfall i familien og jeg var i sjokk og gråt. Ellers kjenner jeg han ikke. så nå går han å sier jeg er ustabil? mistet litt tillit til helsevesenet om det er slik de snakker om folk. Jeg har egen familie og er i full jobb og har et stabilt og godt liv. Med de opp og nedturer som hører med Anonymkode: d98d7...2e3 Han er en narsissist. Han liker vel dårlig at du stiller opp og gjør henne selvstendig. Istedenfor å bli såret, bli heller glad! Glad for at det treffer han hardt. Børst det av deg. Han prøver bare å trykke deg ned i gjørma. Vinne. Så hvis du gir det 0, sårer det egoet enda mer. Les mer om narsissister. Ikke la han ta selvtilliten din, ikke la han føkke med tankene dine. Jeg ble kalt virkelighetsfjern... Fordi jeg sa at nok er nok... Jeg ble helt satt ut, noe de elsker. Snakk til deg selv, dette gjør han kun for å manipulere situasjonen. Anonymkode: 19d14...c6f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2024 #29 Del Skrevet 1. juli 2024 Anonym bruker skrev (14 timer siden): På hvilke grunnlag har han til å si at jeg er ustabil? Jeg har møtt han en gang og da hos han som lege.. og ja da var jeg nok ustabil fordi jeg var i sjokk. Men at han går å sier at folk er ustabile så får man hvertfall ikke tillit til van som lege. Han er forresten fastlegen til datteren min på 7 år. Men vurderer nå å bytte lege, nettopp fordi jeg vet hvor ond han har vært. Vil ha leger som har et godt mennekse syn Anonymkode: d98d7...2e3 Der var bare et ord han valgte. Betyr ikke at det er sant. Hans ordbruk burde ikke ha noe å si på ditt liv. Du reagerer normalt, men ikke bli opphengt. Du vet jo at han er en drittsekk. Han føler seg pressa, han langer ut. Du må jobbe med deg selv nå, fortelle deg selv at det han sier er tull. Nei, du var ikke ustabil da du opplevde dødsfallet. Du var i sorg. Han langer ut. Det er ikke noe hold i det han sier.nikke begyn å tro på svadaen han sier. Han manipulere. Anonymkode: 19d14...c6f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetmum Skrevet 1. juli 2024 #30 Del Skrevet 1. juli 2024 (endret) Anonym bruker skrev (3 timer siden): Han er en narsissist. Han liker vel dårlig at du stiller opp og gjør henne selvstendig. Istedenfor å bli såret, bli heller glad! Glad for at det treffer han hardt. Børst det av deg. Han prøver bare å trykke deg ned i gjørma. Vinne. Så hvis du gir det 0, sårer det egoet enda mer. Les mer om narsissister. Ikke la han ta selvtilliten din, ikke la han føkke med tankene dine. Jeg ble kalt virkelighetsfjern... Fordi jeg sa at nok er nok... Jeg ble helt satt ut, noe de elsker. Snakk til deg selv, dette gjør han kun for å manipulere situasjonen. Anonymkode: 19d14...c6f 👍🏻 Endret 1. juli 2024 av Sweetmum Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2024 #31 Del Skrevet 1. juli 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Der var bare et ord han valgte. Betyr ikke at det er sant. Hans ordbruk burde ikke ha noe å si på ditt liv. Du reagerer normalt, men ikke bli opphengt. Du vet jo at han er en drittsekk. Han føler seg pressa, han langer ut. Du må jobbe med deg selv nå, fortelle deg selv at det han sier er tull. Nei, du var ikke ustabil da du opplevde dødsfallet. Du var i sorg. Han langer ut. Det er ikke noe hold i det han sier.nikke begyn å tro på svadaen han sier. Han manipulere. Anonymkode: 19d14...c6f Det har du nok rett i. kjenner han ikke personlig, men utifra det venninnen min forteller virker han ikke frisk. Han forventer at eksen skal være glad og glede seg på hans vegne fordi han har funnet den store kjærligheten. Dette samtidig som han fortsatt bor sammen med eksen. han kaller henne dum hele tiden. han sier hun er psykopat, gal, kaller henne autist og mye mer. Når en mann som er lege kan si no sånt til kona si? Anonymkode: d98d7...2e3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2024 #32 Del Skrevet 1. juli 2024 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det har du nok rett i. kjenner han ikke personlig, men utifra det venninnen min forteller virker han ikke frisk. Han forventer at eksen skal være glad og glede seg på hans vegne fordi han har funnet den store kjærligheten. Dette samtidig som han fortsatt bor sammen med eksen. han kaller henne dum hele tiden. han sier hun er psykopat, gal, kaller henne autist og mye mer. Når en mann som er lege kan si no sånt til kona si? Anonymkode: d98d7...2e3 Ingen mann kan si sånt til kona si, uansett hva slags yrke han har. Anonymkode: 81d37...6a4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2024 #33 Del Skrevet 1. juli 2024 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Ingen mann kan si sånt til kona si, uansett hva slags yrke han har. Anonymkode: 81d37...6a4 Helt enig! når en har en maktposisjon i samfunnet er det nesten verre. skjønner at han vil at minst mulig skal vite om hvor stor drittsekk han er, da det kan skade omdømme hans. Men dette omdømme skaper han jo selv. Hans eks må jo få lov å snakke med folk Anonymkode: d98d7...2e3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucy Eyelesbarrow Skrevet 1. juli 2024 #34 Del Skrevet 1. juli 2024 Bytt fastlege fortest mulig . Når han er sånn i privatlivet ,vet du ikke hva han kan finne på å skrive om deg eller din datter i journalen hennes. Det kan medføre store problemer for deg . Les og se på youtube om psykopater. Du vil kunne få store problemer med å få barnevernet til å tro på deg hvis han har vridd på ting og ført det i journalen hennes. Bytt fastlege. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144448469-lege-som-g%C3%A5r-%C3%A5-sier-jeg-er-ustabil/page/2/#findComment-150113988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå