Gå til innhold

Hadde avtale i helgen som ble avlyst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan bli skuffet, men sjelden man blir lei seg. Ting skjer og planer endres. 

Kan jeg få si at det nå merkes at du er godt ned i de fire enhetene dine? Du bør revurdere hvor lurt det for deg å drikke i det hele tatt. 

Anonymkode: db3b6...6f9

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Man kan bli skuffet, men sjelden man blir lei seg. Ting skjer og planer endres. 

Kan jeg få si at det nå merkes at du er godt ned i de fire enhetene dine? Du bør revurdere hvor lurt det for deg å drikke i det hele tatt. 

Anonymkode: db3b6...6f9

Hvordan merkes det? 

Anonymkode: 16d17...e0a

Annonse

Etter fylt 30 har jeg klart å regulere følelsene mer og mer. 

Nå er jeg 40. Jeg er høysensitiv, men jeg klarer å tenke rasjonelt. 

Hadde en avtale blitt avlyst nå, hadde jeg tenkt :" Søren." i 5 min, tillate meg det, for så å gå videre. Lag en ny avtale. Man får jo ikke gjort noe med det. Hvorfor bruke energi og tanker man ikke får gjort noe med? 

Veldig slitsomt å tenke bakover, det er jeg ferdig med. Ser ikke poenget med å deppe over ting man ikke har noe med, og jeg er veldig veldig følsom type. 

Anonymkode: 7e217...905

Det er vel ingen følelser som er rare, men hvordan du responderer sier litt om regulering av emosjoner. 

Jeg er så «rar» at jeg ville tenkt, puh. Veldig introvert, men av og til er jeg litt for optimist rundt min egen evne til å være ekstrovert i øyeblikket 😆

Anonymkode: 8fc73...172

Livet skjer og noen ganger blir avtaler avlyst. Det bør man som voksen tåle og takle :)

Finn på noe annet. Du har plutselig fått tid til overs til å lese en bok, begynne å se en ny serie, ordne i hagen / på veranda, ringe en venn du ikke har snakket med på lenge, ta en lang dusj, gå topptur el. Her har du en gylden mulighet til å gjøre noe du ikke ellers ville hatt tid til :)

Anonymkode: 50622...d65

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvordan merkes det? 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Typisk med en avlysning. Der er kjekt det. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Takk. Ignorer meg! 

Her. En av grunnene til at du skulle slutte. I tillegg til økonomien.

Anonymkode: fcc63...ba8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...