Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #1 Skrevet 28. juni 2024 Og nå føler jeg meg helt elendig og kommer stadig på flere teite ting jeg sa🙄 uff, og de teiteste tingene sa jeg til hun som er leder... Noen med gode råd om hvordan jeg skal klare å glemme dette i helgen og nyte helgen istede? Anonymkode: 78af1...b48
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #2 Skrevet 28. juni 2024 Du tenker nok mer på det enn henne. Tenk alle ganger folk har sagt ting til deg, og du går nok ikke å tenker på det i ettertid. Anonymkode: 9681d...2c3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #3 Skrevet 28. juni 2024 Sånn har jeg også det, men du glemmer heldigvis etter en stund😅 Det er alltid en trøst! Og det er kun du som husker dette nå. Anonymkode: 24067...275
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #4 Skrevet 28. juni 2024 Jeg kan nesten garantere deg at ingen tenker det minste over hva du har sagt. Anonymkode: 491ad...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #5 Skrevet 28. juni 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan nesten garantere deg at ingen tenker det minste over hva du har sagt. Anonymkode: 491ad...a1c Huff, det hørtes hardt ut, jeg mente det ikke slik at det du sier ikke betyr noe! Jeg mener bare at det skal mye til før noen tenker lenge på noe andre har sagt, at det er dumt osv. Så senk skuldrene og prøv å tenk at dette er mest i ditt eget hode. Anonymkode: 491ad...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #6 Skrevet 28. juni 2024 Takker for svar og det hjelper å høre at det mest sannsynlig ikke er dette lederen min går å tenker på en fredagskveld😀 men jeg er så opptatt av å bli godt likt og så har jeg bare vært i denne jobben i 8 mnd så jeg er jo ganske ny også (alle andre har jobbet der i årevis!). Anonymkode: 78af1...b48
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #7 Skrevet 28. juni 2024 Jeg kan også være slik i perioder. Det hjelper litt å tenke «går jeg rundt å analyserer det alle andre har sagt på jobb?». Svaret er nei å dermed tenker de neppe på hva du har sagt. Folk har litt nok med seg selv. Gi det en dag eller to så har du glemt det. Distraher tankene dine på noe annet. Si til deg selv «herregud det var dumt sagt, da fikk de noe å le av da hvertfall», då har du gledet noen i dag😉. Spør deg selv «hva er sannsynligheten for at vedkommende ligger å tenker på hva jeg sa nå?». Sannsynligheten er jo liten så kanskje du skal tenke på noe annet også.. Anonymkode: a5c5d...816
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2024 #8 Skrevet 29. juni 2024 En kollega av meg reiste seg opp på er fellesmøte og fortalte at hun hadde depresjon og hvor langt nede hun hadde vært. Hun delte alt. mulig hun fikk nerver etter dette møtet, men vi kollegaer snakket sammen etterpå om hvor modig og tøff hun var som delte og hun ble hyllet. de fleste hadde ikke turt eller maktet. Anonymkode: 9681d...2c3
ReneRene Skrevet 29. juni 2024 #9 Skrevet 29. juni 2024 Det overrasker meg stort om ikke alle har opplevd akkurat dette en eller flere ganger! For litt siden var den en som sa noe veldig rart jeg reagerte på der og da, og så tenkte jeg at jeg håper han ikke gikk og dvelte ved det. Og nå har jeg helt glemt hva han sa, så slikt går fort i glemmeboken altså. Og oftest tror jeg at man ikke noterer det seg som tilhører heller, ærlig talt.
prekæs Skrevet 29. juni 2024 #10 Skrevet 29. juni 2024 Ikke tenk på det. Jeg tenker at hvis ting kommer galt ut, så skjønner de fleste det, hvis det er en del av en ellers hyggelig samtale. Slapp av, ta helgen. Dette går bra
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2024 #11 Skrevet 29. juni 2024 Ikke noe å tenke på! Jeg lover deg - ingen bruker verken tid eller krefter på å henge seg opp i det "dumme". Anonymkode: e5206...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå