Gå til innhold

Føler meg ubrukelig og flau

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble avsluttet hos psykologen i dag. Startet etter jul. 
Kom veldig brått på da jeg ikke har fått beskjed om at dette var siste time. 
Sliter med angst. 
synes det var ekkelt å bli avvist, og liksom.. at jeg ikke er flink nok til å nyttiggjøre meg terapien. Man blir jo ikke så godt kjent på 10 timer 

Anonymkode: 8624a...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det lille sikkerhetsnettet blir revet bort på null komma niks. Skjønner at det er kjipt. Jeg vet ikke hvilken kommune du bor i, men kan du søke om det er noe lavterskel tilbud for psykisk helse der? I min kommune har vi noe som heter tildelingskontoret, der man blant annet kan komme i kontakt med psykiatrisk sykepleier.  Ønsker deg lykke til, håper du klarer å samle deg sammen selv om det kanskje er litt trått ❤️

Anonymkode: 3d624...a48

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Æsj, det lille sikkerhetsnettet blir revet bort på null komma niks. Skjønner at det er kjipt. Jeg vet ikke hvilken kommune du bor i, men kan du søke om det er noe lavterskel tilbud for psykisk helse der? I min kommune har vi noe som heter tildelingskontoret, der man blant annet kan komme i kontakt med psykiatrisk sykepleier.  Ønsker deg lykke til, håper du klarer å samle deg sammen selv om det kanskje er litt trått ❤️

Jeg har heldigvis ei jeg snakker med i kommunen. Og helt ærlig så tror jeg hun er bedre enn han psykologen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har heldigvis ei jeg snakker med i kommunen. Og helt ærlig så tror jeg hun er bedre enn han psykologen. 

Da burde du fokusere på det,  og la psykologen seile sin egen sjø. 😊

Skrevet

Jeg var på dps og da fikk jeg vite at jeg hadde fått innvilget 6 t, så dette er nok avgjort på forhånd og har ingenting med at du ikke er flink å gjøre. Men du burde absolutt fått beskjed på forhånd når siste time var. 

God klem til deg. 

Anonymkode: de3a4...993

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg var på dps og da fikk jeg vite at jeg hadde fått innvilget 6 t, så dette er nok avgjort på forhånd og har ingenting med at du ikke er flink å gjøre. Men du burde absolutt fått beskjed på forhånd når siste time var. 

God klem til deg. 

Anonymkode: de3a4...993

Helt sykt. Man skal både bli kjent, trygg og komme inn i ting på 45 min. 6 ganger? Terapi er ikke like quick fix som å få 3 tannlegetimer for å fikse ferdig tennene 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Da burde du fokusere på det,  og la psykologen seile sin egen sjø. 😊

Takk. Ja egentlig. Han sa han ikke følte han fikk den kontakten med meg som han ønsket. 
jeg har jo åpnet opp og fortalt om hva som er vanskelig. Men han jobber kanskje på en annen måte. Mer opptatt av hva og hvor jeg kjenner hva  i kroppen, mens jeg har hatt behov for å snakke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...