Gå til innhold

Hva skjer borti statene egentlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Eneste Trump har kunnskap om er løgn, svindel og hvordan man kan utnytte andre for egen vinning...Men der i mot har han en ENORM kunnskap om disse temaene...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er en grunn til at hun er visepresident og aldri vil bli president.

Tale er ikke hennes sterke side.

Anonymkode: d92fb...246

Du deler helt syke mengder random videoer 🥵 

Hun ligger kun to prosentpoeng bak Trump. Det er før hun i det hele tatt har startet en strukturert valgkampanje. Hun kan holde tale, selv om du kanskje har funnet en utsnitt som ikke ga mening uten kontekst. 

Trump er da vitterlig ikke en velartikulert taler hvis det skal være avgjørende. 

Anonymkode: 3fdc8...de6

Trump håner latteren hennes og kaller henne gal. Det er jo lærebok adferd, når man ikke klarer å ta noen på sak så tyr man til ufine karakteristikker. En president som driver slik har man vel aldri sett før denne mannen. 

Anonymkode: 70f7d...239

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Du deler helt syke mengder random videoer 🥵 

Hun ligger kun to prosentpoeng bak Trump. Det er før hun i det hele tatt har startet en strukturert valgkampanje. Hun kan holde tale, selv om du kanskje har funnet en utsnitt som ikke ga mening uten kontekst. 

Trump er da vitterlig ikke en velartikulert taler hvis det skal være avgjørende. 

Nå kan rette denne til to prosentpoeng foran. Må si jeg øyner håp 🙏🏻

Det ville vært veldig stort om de endelig fikk sin første kvinnelige president der. Nå håper jeg hun har spart kruttet til innspurten og overrasker oss positivt. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Nå kan rette denne til to prosentpoeng foran. Må si jeg øyner håp 🙏🏻

Det ville vært veldig stort om de endelig fikk sin første kvinnelige president der. Nå håper jeg hun har spart kruttet til innspurten og overrasker oss positivt. 

Jeg kan ikke tro annet at hun får en del stemmer rett og slett kun fordi hun ikke er Biden eller Trump. Ingen av dem er kapable til å styre et land, og jeg har troen på at det må være en del normale mennesker i usa også. Jeg øyner håp, til tross for både kjønn og etnisitet nok taler mot henne i landet av muligheter. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg kan ikke tro annet at hun får en del stemmer rett og slett kun fordi hun ikke er Biden eller Trump. Ingen av dem er kapable til å styre et land, og jeg har troen på at det må være en del normale mennesker i usa også. Jeg øyner håp, til tross for både kjønn og etnisitet nok taler mot henne i landet av muligheter. 

Men hun hadde ikke noe nytt å komme med. Eneste hun hadde var "Trump er hitler" som demokratene har sagt i mer enn 8 år. Det var derfor en gærning prøvde å skyte Donald Trump! Folk har hørt det lenge nå. De er lei. Folk vil høre noe som gir dem håp. Dette kruttet var vått.

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Men hun hadde ikke noe nytt å komme med. Eneste hun hadde var "Trump er hitler" som demokratene har sagt i mer enn 8 år. Det var derfor en gærning prøvde å skyte Donald Trump! Folk har hørt det lenge nå. De er lei. Folk vil høre noe som gir dem håp. Dette kruttet var vått.

Om du virkelig tror det du hevder her så vil jeg forslå at du leser deg litt opp, rett og slett. 

Hun er blant annet helt klar på at alle kvinner skal ha rett på abort innenfor fornuftige rammer. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Om du virkelig tror det du hevder her så vil jeg forslå at du leser deg litt opp, rett og slett. 

Hun er blant annet helt klar på at alle kvinner skal ha rett på abort innenfor fornuftige rammer. 

Det er et løfte hun ikke kan innfri. USA er ikke som Norge. Statene har individuelle muligheter for å tilpasse sine lover til det innbyggerne mener er riktig. Noen staters innbyggere føler det er riktig å kunne ta abort helt frem til 38.de uke. Noen staters innbyggere føler det ikke er riktig å kunne ta abort i det hele tatt. Liker du ikke lovene i staten du bor i så flytt! Det er det som er så fint med USA, friheten dems. Jeg har lest opp massevis! Og jeg kommer ikke med påhopp på person. Fordi jeg har argumenter! 😊 Det er det som er så fint med å kunne argumentere. Hvorfor må enkelte diskutere person i stedet? Fordi de ikke har argumenter.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er et løfte hun ikke kan innfri. USA er ikke som Norge. Statene har individuelle muligheter for å tilpasse sine lover til det innbyggerne mener er riktig. Noen staters innbyggere føler det er riktig å kunne ta abort helt frem til 38.de uke. Noen staters innbyggere føler det ikke er riktig å kunne ta abort i det hele tatt. Liker du ikke lovene i staten du bor i så flytt! Det er det som er så fint med USA, friheten dems. Jeg har lest opp massevis! Og jeg kommer ikke med påhopp på person. Fordi jeg har argumenter! 😊 Det er det som er så fint med å kunne argumentere. Hvorfor må enkelte diskutere person i stedet? Fordi de ikke har argumenter.

Som sagt, les deg opp. Og varier litt hvilke nyhetskilder du søker informasjon hos. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, det følger nok en del gratis med den jobben, både kroner på kampanje og valget mellom ingen en liker. Men jeg har troen. For det er nok viktig å hanke inn en kandidat som er i stand til å gå opp eller ned en trapp og en som ikke tyr til bøllete triks hver gang noe går mot. 

Dette er det beste valget om de vet sitt eget beste etter min mening. 

Annonse

Eksperter roser visepresidentens tale. 

Også hennes tidligere rolle som aktor ble tema i talen: 

«Også hennes tidligere rolle som aktor ble tema i talen: 

– Jeg tok tak i overgripere av alle slag. Rovdyr som misbrukte kvinner, svindlere som lurte forbrukere, juksemakere som brøt reglene for egen vinning. Så hør meg når jeg sier: Jeg kjenner Donald Trumps type.»

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/bmmlog/kamala-harris-leder-over-trump

Se, nå melder media det jeg har fortalt dere alt! 😊

– Etter det jeg hører, så misliker mange Harris enda mer enn Biden. Slik verden er akkurat nå, tror jeg ikke USA er klar for en svart kvinne som president, mener hun.

Davis forklarer at hun føler Det demokratiske partiet har forvillet seg.

– Mange vil velge å ikke stemme, eller de vil stemme republikansk dette valget, tror hun.

Davis forteller at hun ble imponert over at Harris tok seg tid til å komme til universitetet hennes i februar, for å treffe unge velgere.

– Men talen hun holdt var ikke veldig imponerende.
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/rPP2LA/svarte-velgere-i-usa-haapefulle-men-skeptiske-til-kamala-harris

USA er ikke klare for en svart kvinne som president. Kamala er ikke en god taler.

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

USA er ikke klare for en svart kvinne som president. Kamala er ikke en god taler.

Jeg aner ikke hvem som kommer til å vinne, men det der er et merkelig argument. Amerikanerne har hatt henne som visepresident i fire år snart, og de har hatt en svart president før. Kanskje de er klare for mer enn du tror?

Anonymkode: 94c41...29a

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Én persons mening er ikke fasit. 

Det er sant. Obama er bare en person.

Obama doesn’t believe Kamala Harris can beat Trump, which is why he hasn’t endorsed her

After Biden’s ouster, Obama — who did not return a request for comment Wednesday — wanted Arizona Senator and former astronaut Mark Kelly “at the top of the ticket” when the Democratic National Convention is held next month, the source said.

https://nypost.com/2024/07/24/us-news/obama-doesnt-believe-kamala-harris-can-beat-trump-sources/

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er sant. Obama er bare en person.

Obama doesn’t believe Kamala Harris can beat Trump, which is why he hasn’t endorsed her

After Biden’s ouster, Obama — who did not return a request for comment Wednesday — wanted Arizona Senator and former astronaut Mark Kelly “at the top of the ticket” when the Democratic National Convention is held next month, the source said.

https://nypost.com/2024/07/24/us-news/obama-doesnt-believe-kamala-harris-can-beat-trump-sources/

Obama har heller ikke fasiten, men han har litt mer tyngde enn en tilfeldig person valgt fra gaten, syns du ikke. 

Det er få her som er sikker på at Harris vinner, men noen håper det og noen mener at hun har større sjans enn hva Biden hadde. 

Du har egentlig tapt hele diskusjonen ved måten du oppfører deg på. Å kalle andre for looser og voldsvenstre (hva kaller du dem som stormet Senatet forresten?) viser at du ikke stoler på dine egne argument, men må komme med usakligheter. Ikke så ulikt din store helt. 

Jeg tror dessverre ikke hun kan vinne om hun ikke nå klarer å slå hardt ned på pro-palestinske demonstranter som driver hærverk....mange der er snart like ille som de som stormet kongressen. 

I tillegg til at hun ikke har klart å stoppe den massive ulovlige innvandringen....noe som også demokratiske stater har fått begynt å føle på. 

Anonymkode: 2c69e...638

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror dessverre ikke hun kan vinne om hun ikke nå klarer å slå hardt ned på pro-palestinske demonstranter som driver hærverk....mange der er snart like ille som de som stormet kongressen. 

I tillegg til at hun ikke har klart å stoppe den massive ulovlige innvandringen....noe som også demokratiske stater har fått begynt å føle på. 

Anonymkode: 2c69e...638

Hvordan mener du at hun kan slå ned på demonstrasjoner og innvandring, når hun kun er visepresident helt uten makt og påvirkningsmuligheter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...