Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Skrevet 27. juni 2024 Får stadig laaaange meldinger med ei venninne.. hvor hun skriver at jeg er den viktigste i livet hennes osv. hadde aldri klart seg uten meg, mye ord. Men å ta seg en tur kan hun aldri, aldri tar hun tlf om jeg ringer. Det hun betror til meg som er bare meg, forteller hun også til mange andre. mye kose kvelder med folk. Men aldri med meg.. selv og jeg er den viktigste og eneste som holder henne boende her.. Anonymkode: bd8e2...eed
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Hørtes forferdelig slitsomt ut... Anonymkode: 282a1...e3d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Skrevet 27. juni 2024 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hørtes forferdelig slitsomt ut... Anonymkode: 282a1...e3d Tror hun sender slike meldinger til mange, og på den måten får andre til å føle seg spesiell. Knytter folk til seg med ord og ikke handling. for et år siden opplevde jeg en livskrise, mistet et familiemedlem i en ulykke. Jeg var knust. hørte ingenting fra henne. Selv om saken og hendelsen var på hele bygdas lepper. sendte henne en mld etter 3 uker.. sa jeg hadde det tungt. fikk til svar: ja jeg hørte dette… det var alt. null støtte fra henne, og da hun skulle prøve støtte så snakket hun bare om den gangen hun mistet noen så alt handlet om henne. Jeg klarte ikke ta det inn engang. så regner ikke henne som en nær venn Anonymkode: bd8e2...eed
ReneRene Skrevet 28. juni 2024 #4 Skrevet 28. juni 2024 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Tror hun sender slike meldinger til mange, og på den måten får andre til å føle seg spesiell. Knytter folk til seg med ord og ikke handling. for et år siden opplevde jeg en livskrise, mistet et familiemedlem i en ulykke. Jeg var knust. hørte ingenting fra henne. Selv om saken og hendelsen var på hele bygdas lepper. sendte henne en mld etter 3 uker.. sa jeg hadde det tungt. fikk til svar: ja jeg hørte dette… det var alt. null støtte fra henne, og da hun skulle prøve støtte så snakket hun bare om den gangen hun mistet noen så alt handlet om henne. Jeg klarte ikke ta det inn engang. så regner ikke henne som en nær venn Anonymkode: bd8e2...eed Jeg tror dette kan handle om en diagnose, som fks unnvikende pf? Nå har jeg ikke spesielt stor sans for å fjerndiagnotisere noen ( ikke nær- diagnotisere heller ) men iblant virker det ganske opplagt tenker jeg... For en ting er at hun ikke er fysisk tilstede, mange er introverte men bryr seg jo om andre for det. Kan godt tro på at hun mener det hun skriver til deg, men at hun ikke tar kontakt eller viser medfølelse, tyder på noe annet enn kun at hun er introvert. Unnvikende mennesker er ikke bare redd for konfrontasjoner og konflikter, men de tør ofte ikke vise hverken tanker eller fölelser i mer utfordrende situasjoner, for de vet ikke hva de kan si for at det ikke skal oppfattes feil eller "trenge seg på". For oss virker det enkelt, men nå er slike tragedier noe "vanlige" folk kan unngå også, og for dem med fks unnvikende blir terskelen veldig høy. Det sagt så blir det jo uansett vanskelig å forholde seg til henne, og litt fysisk tilstedeværelse bør en jo forvente av venner.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #5 Skrevet 28. juni 2024 ReneRene skrev (2 timer siden): Jeg tror dette kan handle om en diagnose, som fks unnvikende pf? Nå har jeg ikke spesielt stor sans for å fjerndiagnotisere noen ( ikke nær- diagnotisere heller ) men iblant virker det ganske opplagt tenker jeg... For en ting er at hun ikke er fysisk tilstede, mange er introverte men bryr seg jo om andre for det. Kan godt tro på at hun mener det hun skriver til deg, men at hun ikke tar kontakt eller viser medfølelse, tyder på noe annet enn kun at hun er introvert. Unnvikende mennesker er ikke bare redd for konfrontasjoner og konflikter, men de tør ofte ikke vise hverken tanker eller fölelser i mer utfordrende situasjoner, for de vet ikke hva de kan si for at det ikke skal oppfattes feil eller "trenge seg på". For oss virker det enkelt, men nå er slike tragedier noe "vanlige" folk kan unngå også, og for dem med fks unnvikende blir terskelen veldig høy. Det sagt så blir det jo uansett vanskelig å forholde seg til henne, og litt fysisk tilstedeværelse bør en jo forvente av venner. Likevel setter du stadig merkelappen psykopat og narsissist på andre. Rart det der. Anonymkode: 3b9b4...298
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #6 Skrevet 28. juni 2024 ReneRene skrev (7 timer siden): Jeg tror dette kan handle om en diagnose, som fks unnvikende pf? Nå har jeg ikke spesielt stor sans for å fjerndiagnotisere noen ( ikke nær- diagnotisere heller ) men iblant virker det ganske opplagt tenker jeg... For en ting er at hun ikke er fysisk tilstede, mange er introverte men bryr seg jo om andre for det. Kan godt tro på at hun mener det hun skriver til deg, men at hun ikke tar kontakt eller viser medfølelse, tyder på noe annet enn kun at hun er introvert. Unnvikende mennesker er ikke bare redd for konfrontasjoner og konflikter, men de tør ofte ikke vise hverken tanker eller fölelser i mer utfordrende situasjoner, for de vet ikke hva de kan si for at det ikke skal oppfattes feil eller "trenge seg på". For oss virker det enkelt, men nå er slike tragedier noe "vanlige" folk kan unngå også, og for dem med fks unnvikende blir terskelen veldig høy. Det sagt så blir det jo uansett vanskelig å forholde seg til henne, og litt fysisk tilstedeværelse bør en jo forvente av venner. Hun har mange diagnoser, men da mest fysiske. Er ufør og er ofte innlagt da hun ikke har immunforsvar. Anonymkode: bd8e2...eed
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #7 Skrevet 28. juni 2024 Er hun din venn? Høres ikke ut som du liker henne. Anonymkode: e9996...490
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #8 Skrevet 28. juni 2024 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Er hun din venn? Høres ikke ut som du liker henne. Anonymkode: e9996...490 Jeg liker henne, men jeg liker ikke de dobbeltsignalene hun sender ut, det gjør meg usikker på om hun er en ekte venn, eller ei Anonymkode: bd8e2...eed
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #9 Skrevet 28. juni 2024 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Får stadig laaaange meldinger med ei venninne.. hvor hun skriver at jeg er den viktigste i livet hennes osv. hadde aldri klart seg uten meg, mye ord. Men å ta seg en tur kan hun aldri, aldri tar hun tlf om jeg ringer. Det hun betror til meg som er bare meg, forteller hun også til mange andre. mye kose kvelder med folk. Men aldri med meg.. selv og jeg er den viktigste og eneste som holder henne boende her.. Anonymkode: bd8e2...eed Hva svarer du når hun sender de meldingene? Anonymkode: 99479...512
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2024 #10 Skrevet 28. juni 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg liker henne, men jeg liker ikke de dobbeltsignalene hun sender ut, det gjør meg usikker på om hun er en ekte venn, eller ei Anonymkode: bd8e2...eed Jeg skjønner. Hun sier noe å viser det ikke i realiteten da. Anonymkode: e9996...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå